Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tænker lige højt, kan Ejdum til BIF være spin, en lækker historie i forhold til at han kunne være på vej til HSV, som imo vil være det rigtige skifte? Mener simpelhen ikke at det virker logisk at han skulle skifte til BIF.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Tænker lige højt, kan Ejdum til BIF være spin, en lækker historie i forhold til at han kunne være på vej til HSV, som imo vil være det rigtige skifte? Mener simpelhen ikke at det virker logisk at han skulle skifte til BIF.
      Det tror jeg er ønsketænkning. Når Farzam har meldt den, plejer det at holde vand. Tænker han præsenteres i Brøndby i aften, eller senest i morgen.
      Last edited by Balboa; 04-07-2026, 15:12.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Jeg kan ikke se en eneste logisk logik, hvor det bare er et spin. Hvorfor pokker skulle det være det?? Selvfølgelig er han på vej til BIF, så kan vi alle være enige eller uenige i om skiftet er det rette for Ejdum.

og det der HSV rygte? Hvor stammer det fra? Udover ham på X, der har gættet og gættet de sidste mange måneder. Og sagt 3-4 gange at Hyseni var på plads i BIF..

Han meldte jo også at Brøndby hentede Ejdum for næsen af AGF. Hvorfor skulle AGF dog være interreseret i ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er jo det jeg mener. For 3 år siden hed det 1 mill euro. Nu hedder det 5 mill euro

Hvor går de ekstra 30 mill hen?
          De spillere vi køber er jobopslag dyrere. Dels i indkøb og dels i løn og så er der faciliteter, stadion mm.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg har svært ved at forstå rationalet i et BIF skifte for Ejdum
            Sådan en Odense dreng der søger nye udfordringer. Sportslige udfordringer får man ikke mange flere af i BIF.
            Det er en større klub ja - men holdene du møder er de samme.

Virkelig mærkeligt skifte og underligt signal at sende.
            Nu sker det og så må vi videre…

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det kan også sagtens være over 60.

Men om det er 12, 15 eller 18+, så giver det jo samme mening. Man bruger flere penge og der er udsigt til at skal bruge endnu flere.

Ganaus, Arp, Draogo, etc. skal allesammen have mere i løn i næste kontrakt, kommende spillere bliver dyrere. De penge skal ikke først til at hentes ind på samme tidspunkt som forlængelserne skal ske. Den slags har vi bøvlet alt for meget med. Det er vi ved at gøre op med nu.
              Bruchmann spurgte TB om budgettet var ca. 60 mio. men TB ville ikke svare på om det var 56 eller 62 mio. men det lød ikke som om der var skudt meget ved siden af.
              Men det var ikke top6.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Fuck det... hvis han ikke vil projektet, så skal han videre.
                kan vi så få en ordentlig pose penge også.. Win.
                Vi kan ikke bruge spillere, som ikke vil OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Identitet er IKKE at sælge fynboer til Brøndby. Uanset prisen. Uanset om den ene part presser på for et skifte. Det er at sælge ud af identiteten. Jeg deltog ikke i identitetsprojektet for at se os sælge ud af identitet. Det er så beskidt. Og ja; de kan selvfølgelig bare sige nej. Det gør de ikke, og det fortæller mig, at de i virkeligheden kun ser penge og ingen værdier overhovedet.

MvH ChrisOB
                  Enig TB sætter virkeligt sin røv i klaskehøjde her nu skal der leveres
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                  2025 stadig med armene over kors

Comment

Puha. Den blir hård at sluge hvis Ejdum smutter til Brøndby. . Min søn og min personlige favorit på det OB hold de sidste par sæsoner. Bare tanken ryster min grundvold.

Comment

20 dage til sæsonåbner...OB er lettere svækket og med den forventede afgang af Ejdum er man markant svækket. Ikke skyggen af en signing, ingen rygter...syntes godt nok det er ved at være sløjt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
                        Puha. Den blir hård at sluge hvis Ejdum smutter til Brøndby. . Min søn og min personlige favorit på det OB hold de sidste par sæsoner. Bare tanken ryster min grundvold.
                        det lidt grimt overhovedet at sige...men fcm eller fck kunne man til nøds forstå - der spiller man om mesterskaber. Det kommer han jo ikke til i Brøndby, det vel en 3-4 plads han kan "drømme" om der. Må være en markant lønstigning der trækker.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det lidt grimt overhovedet at sige...men fcm eller fck kunne man til nøds forstå - der spiller man om mesterskaber. Det kommer han jo ikke til i Brøndby, det vel en 3-4 plads han kan "drømme" om der. Må være en markant lønstigning der trækker.
                          Ja, de kan jo heller ikke lokke med europæisk fodbold i næste sæson...

Comment

Flueknepperi. I know. Men ligamanager her prisen til 25-26 mill. Så mon ikke det er de små 3,5 mill euro

https://ligamanager.dk/nyheder/afslo...pris-for-ejdum

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Flueknepperi. I know. Men ligamanager her prisen til 25-26 mill. Så mon ikke det er de små 3,5 mill euro

https://ligamanager.dk/nyheder/afslo...pris-for-ejdum
                              vi plejer vel aldrig at få de helt eksakte beløb at vide, så det er i det leje, men mon dog vi kommer det nærmere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vi plejer vel aldrig at få de helt eksakte beløb at vide, så det er i det leje, men mon dog vi kommer det nærmere.
                                Nej nok ikke. Vi kalder den bare 25 af de rigtig lange

Jeg hørte bare at det var den rene pris.
                                Så jeg er bare spændt på om min rigtig gode kilde har hørt rigtigt..
                                Det var selvfølgelig igår og det lyder til at der stadig er blevet forhandlet så noget kan jo rykke sig

Nu må der simpelthen også ske noget den anden vej. Hurtigt. Som 1-2 der støder til træningslejren.
                                Med Ejdum væk mangler vi 4(Bürgy,Ejdum,Owusu og Grot pt) fra foretrukne start 11 ift sidste sæson uden nogen form for forstærkning og 8 spillere ialt væk samt nok 1 langtidsskadet..
                                Det er simpelthen useriøst med de udmeldinger der kommer og TB må begynde at føle sig meget presset

Comment

Working...
                                X