Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

BW forlod klubben med sorte tal ifølge NT, så udgifterne til et eller andet er øgede markant.
    Det var jo også først efterfølgende, at regningen for katastrofen skulle betales.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Så kom Farzam også med en, han melder en pris på 3,3 millioner Euro, altså over 25 millioner kroner.
      Vi fik næsten det samme for Borring. Og det er satme mange år siden.
      Tænker hovedparten herinde ikke aner hvem jeg taler om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hov hov... men så må jeg jo tilhøre mindretallet

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det var jo også først efterfølgende, at regningen for katastrofen skulle betales.

Comment

BW forlod klubben med sorte tal ifølge NT, så udgifterne til et eller andet er øgede markant.
            ja man har fået vendt udviklingen over de seneste år. Men hvor mange år før det kørte man med underskud?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hehe.

Den store forskel fra dengang og nu er vel at Borring var det en engangs..
              Pt ligner det jo at vi kan sælge en akademi spiller for 3-5 mill euro hvert år

Comment

Identitet er IKKE at sælge fynboer til Brøndby. Uanset prisen. Uanset om den ene part presser på for et skifte. Det er at sælge ud af identiteten. Jeg deltog ikke i identitetsprojektet for at se os sælge ud af identitet. Det er så beskidt. Og ja; de kan selvfølgelig bare sige nej. Det gør de ikke, og det fortæller mig, at de i virkeligheden kun ser penge og ingen værdier overhovedet.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja man har fået vendt udviklingen over de seneste år. Men hvor mange år før det kørte man med underskud?
                  Da BW kom til kørte man med underskud, men ikke siden. Der er dog taler om hele koncernen, da klubben jo ikke leverer separat regnskab (offentligt).

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hehe.

Og Jonas Borring var vel rask væk Superligaens dygtigste venstre-kant på et tophold, hvor han havde præsteret kontinuerligt i en årrække.

Hvor Ejdum knap og nap ville kunne kaldes for en af Superligaens 10 bedste midtbanespillere og da slet ikke en af Superligaens 25 bedste spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hehe.

Det er korrekt. Men alligevel vildt når man regner inflation med.
                      Og den generelle stigning på fodboldspillere der er gået helt amok.

På den måde er salget faktisk ret undervældende.

Comment

Ja, hvad kan det mon være....

Comment

Da BW kom til kørte man med underskud, men ikke siden. Der er dog taler om hele koncernen, da klubben jo ikke leverer separat regnskab (offentligt).
                          Grundet corona fik man underskud. Inden da kørte man med overskud.

Comment

Fazam skriver at de 3,3 er inklusiv bonusser

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Identitet er IKKE at sælge fynboer til Brøndby. Uanset prisen. Uanset om den ene part presser på for et skifte. Det er at sælge ud af identiteten. Jeg deltog ikke i identitetsprojektet for at se os sælge ud af identitet. Det er så beskidt. Og ja; de kan selvfølgelig bare sige nej. Det gør de ikke, og det fortæller mig, at de i virkeligheden kun ser penge og ingen værdier overhovedet.

MvH ChrisOB
                              Identitet er også at forstå fødekæden. Hvis vi kan holde det til at ske engang hvert andet årti, går der ikke noget af OB af den grund.

Comment

https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...ge-penge-penge

Værsgo...
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Working...
                                X