Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Nå Troels og Jimmy - er det ikke ved at være tiden at få hente noget nyt blod ind til truppen?

På den ene side så får al den ventetid mig til at skrue forventningerne i vejret - for det må godt nok være nogle dygtige spillere man går efter siden man endnu ikke har formået at lande bare en signing.

På den anden side så tænker jeg vi kan stå og smide endnu en sæson inden den er begyndt fordi man ikke kan få fingeren ud...
    Jeg tænker at de skal ud og købe en eller flere fri. Og er 99% sikker på at de er i forhandlinger med flere spillere og klubber pt. Men det kan nogle gange være en proces hvis hastighed er bestemt af hvor desperat man er. Og her har Bürgys skifte helt sikkert sat skub i ting. Og endnu mere når Gomez stadig ikke er helt klar.
    Jeg tror vi lander en forsvarsspiller senest engang i næste uge

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

En klients interesser kan jo godt være mere end 1 mulighed på givet tidspunkt.
      Men der findes agenter der måske er lidt mere realistiske på deres klienters vegne end andre og er lidt frisk til at få spillere afsted som teenagere
      Ingen kan spå om fremtiden når en spiller skal bestemme om de vil skifte eller ej. Men i Slotsagers tilfælde ville det have været bedre at blive et par år mere og man kunne sagtens argumentere for det samme om Julius. De er jo også rådgivere og vil sikkert deres klienters bedste. Men nogle har også et kvart øje på egne interesser samtidig
      bestemt. Jeg argumenterer heller ikke for at agenten ikke spiller en rolle i den her sag.

Jeg siger blot at Slotsager jo også har sit at skulle have sagt. Så han må jo stole på sin agent, eller i hvertfald føle sig godt repræsenteret. Så derfor kan man ikke bare konkludere at det er agenten der gør at Slotsager ikke kommer tilbage til OB.

Jeg tror også sagtnes Slotsager havde haft godt af en sæson mere i danmark...men det gør jo ikke nødvendigvis et udlandsskifte til det forkerte, men Verona var nok den forkerte klub / liga at tage til.

Comment

Jeg tænker at de skal ud og købe en eller flere fri. Og er 99% sikker på at de er i forhandlinger med flere spillere og klubber pt. Men det kan nogle gange være en proces hvis hastighed er bestemt af hvor desperat man er. Og her har Bürgys skifte helt sikkert sat skub i ting. Og endnu mere når Gomez stadig ikke er helt klar.
        Jeg tror vi lander en forsvarsspiller senest engang i næste uge
        naturligvis er de i fuld gang.

Men man bliver bare utålmodig...og ville være rart at få bare et par af brikkerne på plads hurtigt, så de får nogle ugers opstart med.

Og når de så har tætne vandrørene SÅ godt, så intet kommer ud, så kan det hurtigt give det indtryk at de lige nyder sommervarmen lidt for meget.

Comment

Spillere der har været nævnt på nettet i forbindelse med OB.

Etienne Amenyido
          Topi Keskinen
          Branimir Hrtoga

Alle angribere.

​​​​​​​.
          Keskinen skal efter planen flyve til Holland på søndag for at støde til truppen hvor Aberdeen er på træningslejr.
          Han har fået forlænget ferie efter 130 kampe siden 24.
          ​​​​​Manden er aldrig skadet og 23 år. Lynhurtig og hårdtarbejdende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Etienne Amenyido
            Topi Keskinen
            Branimir Hrtoga

Alle angribere.

​​​​​​​.
            Keskinen skal efter planen flyve til Holland på søndag for at støde til truppen hvor Aberdeen er på træningslejr.
            Hrgota er transfri og har spillet mange kampe i 2. Bundesliga sidste sæson. Men er 33,5 og vel ikke det vi går efter umiddelbart

Comment

Hrgota er transfri og har spillet mange kampe i 2. Bundesliga sidste sæson. Men er 33,5 og vel ikke det vi går efter umiddelbart
              Det var også bare en der nævnte ham som mulighed.

Til gengæld var der ham der Bogdan EtEllerAndet, som vi skulle have været ude efter. Venstre back.​
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Etienne Amenyido
                Topi Keskinen
                Branimir Hrtoga

Alle angribere.

​​​​​​​.
                Som jeg forstod Troels i det seneste SFÅ-Live har man også et håb om at man kan nå at sælge spillere inden der købes ind til de enkelte positioner, for at holde dem skarpe. Her tænket jeg en spiller som Grot, nok er sund at komme af med, inden han læser skriften på væggen helt tydeligt.
                Derfor tror jeg også Bürgys afgang må have sporet fokus ind på en midtstopper. Vi har søgt en venstrebenet stopper igennem de to forrige vinduer med alle nuværende midtstoppere plus Bürgy og BP. Nu er de væk og en ungdomsspiller er blot rykket op på hvad man må forvente at være en tilvænningssæson. Den stopper vi åbenlyst har søgt efter det seneste år, skal på plads nu. Det må man forvente, man også er meget langt med, for ellers giver det ikke mening at sende Bürgy videre allerede nu, til hvad der ligner peanuts økonomisk set.

Comment

Bare en tanke, har intet, som i intet, at have det i og det er ikke for at hidse nogen op, der er rigeligt varmt udenfor i forvejen, men…

Jeg synes det er oplagt, at Grot bliver et godt salg, internt i ligaen. Jeg ser perspektivet ved i hvert fald AGF, dernæst Viborg, Silkeborg og Horsens. Kan godt være vi er lidt trætte af hans attituder, men tror bestemt han er interessant for andre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Bare en tanke, har intet, som i intet, at have det i og det er ikke for at hidse nogen op, der er rigeligt varmt udenfor i forvejen, men…

Jeg synes det er oplagt, at Grot bliver et godt salg, internt i ligaen. Jeg ser perspektivet ved i hvert fald AGF, dernæst Viborg, Silkeborg og Horsens. Kan godt være vi er lidt trætte af hans attituder, men tror bestemt han er interessant for andre.
                    Jeg syntes han gjorde det fint, nok særligt i efteråret - der manglede mål, men det var tydeligt han havde stor betydning for vores spil - nok også en grund til han konstant blev valgt foran Niemiec.

Og der syntes jeg godt nok snakken om hans attitude til tider var noget overdreven, nærmest uanset hvad så var den gal med hans attitude.

Foråret har været med dårligere indsats fra hans side af. Og så var der episoden til træning hvor det kammede over, igen det kan ske og var han kommet op på hesten igen og havde leveret havde det været lettere at overse. Men det virke ikke til han har været glad.
                    Ved ikke om der har været noget skade (nu han er blevet i Holland til behandling) men virker åbenlyst at han skal videre, om det er træneren eller systemet der ikke passer ham eller hvad...men jeg regner det for givet at han skal videre nu. Og tror ligesom dig han kan gøre det fint i en anden superliga klub hvor system / træner (eller hvad det er) passer ham bedre.

Selv om det måske ikke er det smarteste at sælge til en direkte konkurrent, altså hvis det er det der er muligt for at begge parter kan komme videre - så har jeg ikke noget problem med det.

Comment

Interessant tanke som jeg er enig i. AGF kan sagtens være et godt bud når de skal ud og prøve ChL-kvalen med hans fysik som er tæt på international. Det er lidt svært at forestille sig klubber fra de store ligaer er opmærksomme på ham, men mindre jo også gøre det både for ham og OB, hvis han er kørt træt i Ådalen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Tror kun at det er AGF (af de klubber du nævner) han overhovedet gider overveje.

Comment

Der mangler karakter spillere +29 år gamle .. kan være en plan B eller C.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Der mangler karakter spillere +29 år gamle .. kan være en plan B eller C.
                            tænker godt man må finde en "karakter" spiller der er yngre...de behøver sgi da ikke være lige ved at gå på pension...28-29 fint. Men næsten 34...så skal det satme være noget specielt (Eriksen)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker godt man må finde en "karakter" spiller der er yngre...de behøver sgi da ikke være lige ved at gå på pension...28-29 fint. Men næsten 34...så skal det satme være noget specielt (Eriksen)
                              Ja, tænker også, at hvis han skulle være plan B eller C, så er der sgu mange der kunne være det.

Jeg er så også ret sikker på der ikke været noget rygte med Hrgota, så tænker godt vi kan strege tanken.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Casper Højer har udløb i hans Tyrkiske klub Rizespor hvor han har været i 3 år og været anfører. Venstre back og med rutine og erfaring og "kun" 31 år
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X