Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mener nu godt at vi kan styrke kvaliteten i start11 med nye for Burgy og Adam der så vil styrke vreden som reserver ..
    Bliver Askou solgt skal der hentes en start11 (venstrefodet).
    Bliver Grot og/eller Ejdum solgt skal der også hentes start11 spillere.
    Syntes faktisk at vi har akademispillere nok i truppen til at man ikke henter flere op og har ikke styr på hvem det i så fald skulle være ..
    Må også være forventeligt at Yaya og Martin tager de skridt som McCoy og Askou tog i seneste sæson og Ejdum og Luca i sæsonen før ..
    Vel ikke første gang at en CM bliver en CB så spørgsmålet er om en venstrefodet Bonde skal en tak tilbage …
    Hvis ikke Gomez skal blive den nye Trybull så vil han vel videre og TB lade ham gå gratis.
    bredden kan sagtens styrkes ved at købe til start 11...så ja gerne.

Jeg mener vi har for mange akademister - særligt til pladserne på midtbanen. Sandberg, Friis og Jensen - og de vil stå efter vores nuværende startere og Martin (og Bonde) det er ikke holdbart. Jensen tror jeg hele tiden har været planen han skulle sælges, så lad os håbe på en hurtig afklaring. Sandberg...har han rykket sig nok til det giver mening at holde på ham? Hvad med Friis? Og så er det vidst planen at Noah Lassen skal have chancen - han spiller også på midten. Så her skal der ryddes godt op.

Martin skal man så også lige have forlænget med først...

Mht Gomez er det jo ikke sikkert det er nok at "lade ham gå gratis" - hvis lønen er så høj, han ikke kan finde tilsvarende, og han ikke vægter spilletid højt nok. Det samme vil være tilfældet med Bonde, og Martin Hansen for den sags skyld.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vi skal også have styrket start 11. Ikke nok at styrke breden da start 11 ikke er god nok til top 6.
      Jeg tror der skal ca 5 mere ud fra den nuværende trup.
      2/3 salg og måske et par udlejninger.
      Får man tre nye startere ind, styrker man jo inddirekte bredden.

Men jeg mener faktisk vores nuværende start 11er (lad os tage den fra sidste sæson med Owusu) den var stærk nok til top 6. Problemet var når der skulle skiftes - særligt i starten af sæsonen stod det slemt til, og vi var ekstremt sårbare overfor skader/karantæner da afstanden fra starter til bænk var for stor.

Men altså vi er da helt enige - skal vi være "sikre" på top 6 så skal der mere til. Og det kommer der da også, spørgsmålet er kun hvor når og hvor meget.

Håber man lander et par spillere inden fredag. Vil være et godt signal, både internt og eksternt, man vil kunne holde Zorniger i ro en uges tid mere og så siger det bare man er seriøs når man snakker om at bryde ind i top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Får man tre nye startere ind, styrker man jo inddirekte bredden.

Men jeg mener faktisk vores nuværende start 11er (lad os tage den fra sidste sæson med Owusu) den var stærk nok til top 6. Problemet var når der skulle skiftes - særligt i starten af sæsonen stod det slemt til, og vi var ekstremt sårbare overfor skader/karantæner da afstanden fra starter til bænk var for stor.

Men altså vi er da helt enige - skal vi være "sikre" på top 6 så skal der mere til. Og det kommer der da også, spørgsmålet er kun hvor når og hvor meget.

Håber man lander et par spillere inden fredag. Vil være et godt signal, både internt og eksternt, man vil kunne holde Zorniger i ro en uges tid mere og så siger det bare man er seriøs når man snakker om at bryde ind i top 6.
        Så vil jeg så mene, at vi ikke har en eneste defensivspiller, der er top-6 spiller. Askou kunne blive det, men er nok væk og Mccoy bliver det nok på sigt. Fra midten og op kan vi godt snige os op på en 6. plads

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

bredden kan sagtens styrkes ved at købe til start 11...så ja gerne.

Jeg mener vi har for mange akademister - særligt til pladserne på midtbanen. Sandberg, Friis og Jensen - og de vil stå efter vores nuværende startere og Martin (og Bonde) det er ikke holdbart. Jensen tror jeg hele tiden har været planen han skulle sælges, så lad os håbe på en hurtig afklaring. Sandberg...har han rykket sig nok til det giver mening at holde på ham? Hvad med Friis? Og så er det vidst planen at Noah Lassen skal have chancen - han spiller også på midten. Så her skal der ryddes godt op.

Martin skal man så også lige have forlænget med først...

Mht Gomez er det jo ikke sikkert det er nok at "lade ham gå gratis" - hvis lønen er så høj, han ikke kan finde tilsvarende, og han ikke vægter spilletid højt nok. Det samme vil være tilfældet med Bonde, og Martin Hansen for den sags skyld.
          Mht Gomez, kan det jo være han er kommet sig over sine problemer og spiller sig tilbage i startopstillingen.
          Så er det problem løst.

Men alle de unge på midtbanen skal der naturligvis ryddes gevaldigt op i. De vil jo ikke komme i nærheden af spilletid.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bias-elnegaard

Comment

Ærgerligt. Men han bygger vel på en hurtigere vej til spilletid i Kolding.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ærgerligt. Men han bygger vel på en hurtigere vej til spilletid i Kolding.
                ja - der står man var villig til at garantere en plads i superliga truppen - ved ikke om de havde tænkt sig at køre med 4 keepere igen, men han ville jo stadig være langt bagefter i køen til spilletid.

Mon ikke han går ind som nr 2 i Kolding?

Og lige med målmandspladsen er det bare ekstra svært...og så kan alle dem fra akademiet bare ikke komme til i OB, så held og lykke til ham.

Og så kunne jeg se at Kolding også har hentet en anden tidligere OB'er - positivt der begynder at komme flere fra akademiet ud og spille på et højere niveau.

Comment

Working...
                X