Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Sådan er det jo med budgetter. Det er jo noget man skal prøve at opnå. Men er enig i at det bliver svært at opnå mm vi får indløst nogle add ons/klausuler som også skulle blive medregnet(tror jeg). Det kunne fx være Breum som vi har 20-25% på og DD som stille og roligt er kommet igang i USA med startplads og sejrsmål. Der skulle også ligge en del store klausuler.
    det er bare en rigtig væsentlig pointe. For sidder bestyrelsen og Thorborg og hårdnakket holder på der skal sælges for 5 mill euro. så tvinger det Troels til at tænke kortsigtet.

Men tænker da de har en ordenlig dialog - kommer der et bud på McCoy til sommer på lad os sige 3 mill euro. så vil Troels vel være nød til at vende det med ledelsen, og tage den snak - skal vi tage pengene nu eller tror vi på vi kan lave et 4 eller 5 mill euro salg på ham om et år.

Comment

Sidder og ser Lyngby - EfB og hold da magle hvor er Neil Pierre(18-årig forsvarsspiller lejet i Philly) virkelig god, i begge ender!
      Tænker han sigter højere end Superliga, men ham gad jeg sgu godt man man forhørte sig på..
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Nu vi taler om Enrico, hvilken nyhed var det der skulle breakes idag? Sagt i SFÅ torsdag.
        Okay, tak.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Mon ikke bare var at nu havde de valgt hvem der skulle stå for stadion renovationen
          Okay, tak.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er bare en rigtig væsentlig pointe. For sidder bestyrelsen og Thorborg og hårdnakket holder på der skal sælges for 5 mill euro. så tvinger det Troels til at tænke kortsigtet.

Men tænker da de har en ordenlig dialog - kommer der et bud på McCoy til sommer på lad os sige 3 mill euro. så vil Troels vel være nød til at vende det med ledelsen, og tage den snak - skal vi tage pengene nu eller tror vi på vi kan lave et 4 eller 5 mill euro salg på ham om et år.
            Det tror jeg nu at de gør uanset hvad budgettet siger de skal sælge for. TB og Thorborg snakker næsten dagligt i transfer perioden
            Men syntes godt nok at det er ambitiøst tal ift vores spillerbudget. Håber det betyder at man også har et pænt stort tal at købe for hvis det bliver nødvendig.

Comment

4 - 5 millioner tænker jeg ikke han bliver værd. Det er trods alt en back.

Comment

Det tror jeg nu at de gør uanset hvad budgettet siger de skal sælge for. TB og Thorborg snakker næsten dagligt i transfer perioden
                Men syntes godt nok at det er ambitiøst tal ift vores spillerbudget. Håber det betyder at man også har et pænt stort tal at købe for hvis det bliver nødvendig.
                I bund og grund så kender man jo sine udgifter og så skal man ud og hente tilsvarende indtægter. Når man har set på sponsorer, billetindtægter osv. så kan man beregne sine “ekstraordinære” indtægter fra transfers. Jo færre salg jo færre muligheder for køb ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Sidder og ser Lyngby - EfB og hold da magle hvor er Neil Pierre(18-årig forsvarsspiller lejet i Philly) virkelig god, i begge ender!
                  Tænker han sigter højere end Superliga, men ham gad jeg sgu godt man man forhørte sig på..
                  Tænkte præcis det samme, men synes at kommentaren blev ved med at sige at han skulle til Bundesligaen, men ved ikke om det bare var en snak.

Comment

https://fyens.dk/ob/foelger-i-minteh...isk-stortalent

I flg. transfermarkt er han en højrefodet forsvarsspiller med cf som foretrukne positioner, men kan også spille både hb og vb
                    Last edited by manner; i dag, 06:31.
                    Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

enig - syntes ikke det er mange år siden man snakkede om 10 - 15 mill kr.

men grundlæggende, fint man er ambitiøse - bare det ikke bliver dogmatisk og derved ender med at koste på udvikling og resultater, fordi man bliver nødt til at tænke for kortsigtet.

Og kan man fortsætte udviklingen på akademiet og få sluset akademister ind i et tempo der giver mening, og samtidig begynde at komme i top 6 oftere end ikke (plus evt. ture i europa) så vil prisen på egne talenter alt andet lige stige - og så bliver 5 mill euro ikke noget problem.

Og så handler det jo også om hvilke spillere man får igennem nåleøjet (positioner) pt er det i forsvaret og ejdum på midten. De helt store penge så skal man have udviklet offensive spillere.

Comment

enig - syntes ikke det er mange år siden man snakkede om 10 - 15 mill kr.

men grundlæggende, fint man er ambitiøse - bare det ikke bliver dogmatisk og derved ender med at koste på udvikling og resultater, fordi man bliver nødt til at tænke for kortsigtet.

Og kan man fortsætte udviklingen på akademiet og få sluset akademister ind i et tempo der giver mening, og samtidig begynde at komme i top 6 oftere end ikke (plus evt. ture i europa) så vil prisen på egne talenter alt andet lige stige - og så bliver 5 mill euro ikke noget problem.

Og så handler det jo også om hvilke spillere man får igennem nåleøjet (positioner) pt er det i forsvaret og ejdum på midten. De helt store penge så skal man have udviklet offensive spillere.
                        Enig. Men kan godt lide ambitionerne fra ledelsen. Det lyder jo også til at Tonny`s budget konstant bliver øget for at kunne følge med udviklingen.
                        Så pengene skal jo komme et sted fra

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

4 - 5 millioner tænker jeg ikke han bliver værd. Det er trods alt en back.
                          sælger vi ham nu - på baggrund af et nedrykningsspil og endnu en 8. plads, med et par u21 landsholdskampe, så nok ikke.

Men hvad nu hvis FCK vinder pokalen og OB får fedtet sig med i noget europa. Han fortsætter sin udvikling - er det så helt umuligt han kunne blive indlemmet i A-landsholdstruppen til et eller andet nations league? OB spiller sig i top 6 næste år - det vil også betyde noget. Og med hans fysiske pakke kunne jeg da sagtens se en Bundesliga klub kigge efter ham.

Og ja for OB er 5 mill euro meget...men i international fodbold not so much.

OB har også en tilpas lang kontrakt - det kan også få betydning i sådan et spil.

Comment

sælger vi ham nu - på baggrund af et nedrykningsspil og endnu en 8. plads, med et par u21 landsholdskampe, så nok ikke.

Men hvad nu hvis FCK vinder pokalen og OB får fedtet sig med i noget europa. Han fortsætter sin udvikling - er det så helt umuligt han kunne blive indlemmet i A-landsholdstruppen til et eller andet nations league? OB spiller sig i top 6 næste år - det vil også betyde noget. Og med hans fysiske pakke kunne jeg da sagtens se en Bundesliga klub kigge efter ham.

Og ja for OB er 5 mill euro meget...men i international fodbold not so much.

OB har også en tilpas lang kontrakt - det kan også få betydning i sådan et spil.
                            Så du mener seriøst, at han kan/vil slå Bah, Mæhle, Nissen, Høgsberg, Dorgu, Kristiansen, Gaaei, Frese, Jelert, Roerslev, Bak m.fl. i den nærmeste fremtid og komme i landsholdstruppen ? Vi er superoptimister på Fyn, meeeen

Tror ikke DBU ser Nations League som en træningsturnering

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så du mener seriøst, at han kan/vil slå Bah, Mæhle, Nissen, Høgsberg, Dorgu, Kristiansen, Gaaei, Frese, Jelert, Roerslev, Bak m.fl. i den nærmeste fremtid og komme i landsholdstruppen ? Vi er superoptimister på Fyn, meeeen

Tror ikke DBU ser Nations League som en træningsturnering
                              nu er der jo en hel del af dem der, der har været skadesplaget. - og jeg så meget følger jeg ikke med så jeg kan sige hvordan de enkelte gør det. Men f.eks så er Kristiansen da lige rykket ned for andet år i træk - og har mig bekendt ikke været inde om landsholdet i et stykke tid.

Og så syntes jeg jo ikke jeg skriver AT det sker - men kan det helt udelukkes? Det syntes jeg da ikke, altså det er da en fin liste af spillere du kommer med - men jo ikke ligefrem store stjerner.

Og så var en evt A landsholdsudtagelse bare en af flere muligheder der kunne være med til at øge hans salgsværdi når den tid kommer.

Comment

nu er der jo en hel del af dem der, der har været skadesplaget. - og jeg så meget følger jeg ikke med så jeg kan sige hvordan de enkelte gør det. Men f.eks så er Kristiansen da lige rykket ned for andet år i træk - og har mig bekendt ikke været inde om landsholdet i et stykke tid.

Og så syntes jeg jo ikke jeg skriver AT det sker - men kan det helt udelukkes? Det syntes jeg da ikke, altså det er da en fin liste af spillere du kommer med - men jo ikke ligefrem store stjerner.

Og så var en evt A landsholdsudtagelse bare en af flere muligheder der kunne være med til at øge hans salgsværdi når den tid kommer.

Tvivler når han ikke engang har spillet for U21.

Men han overvejer jo åbenbart at stille op for USA, hvilket vel åbner andre nye muligheder.

Comment

Working...
                                X