Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tvivler når han ikke engang har spillet for U21.

Men han overvejer jo åbenbart at stille op for USA, hvilket vel åbner andre nye muligheder.
    han har spillet for u21

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han har spillet for u21
      Beklager, lægger mig fladt ned... han har spillet én kamp, hvor han blev indskiftet med 27 minutter igen mod Wales i Vejle

Comment

Beklager, lægger mig fladt ned... han har spillet én kamp, hvor han blev indskiftet med 27 minutter igen mod Wales i Vejle
        præcis - så bør han da også være tæt på en A-landsholdsudtagelse

Comment

Online: Man kan sgu altid regne med dig når det kommer til at ødelægge en god OB stemning.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

præcis - så bør han da også være tæt på en A-landsholdsudtagelse

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Online: Man kan sgu altid regne med dig når det kommer til at ødelægge en god OB stemning.
              Hvad har jeg ødelagt

Okay, men hvorfor må jeg ikke bringe lidt realisme (anden holdning) ind i Ådalens lejrbåls-/højskolestemning

Comment

Marcus Mc Coy er ikke tæt på at blive udtaget til landsholdet, det vil jeg altså lige slå fast.

Han var indskifter på u21 sidst og er 20, han er ikke noget supertalent.

Jeg forstår godt at fans lader sig rive med.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Så du mener seriøst, at han kan/vil slå Bah, Mæhle, Nissen, Høgsberg, Dorgu, Kristiansen, Gaaei, Frese, Jelert, Roerslev, Bak m.fl. i den nærmeste fremtid og komme i landsholdstruppen ? Vi er superoptimister på Fyn, meeeen

Tror ikke DBU ser Nations League som en træningsturnering
                  Nu har det landsholdt jo vist vi hører til på lavere hylde med den træner :-D

Comment

Hvad har jeg ødelagt

Okay, men hvorfor må jeg ikke bringe lidt realisme (anden holdning) ind i Ådalens lejrbåls-/højskolestemning
                    Her er det afgørende: Man kan ikke pædagogisere sig til refleksion, som personen ikke har forudsætninger for.

Provokation lever af:
                    • Reaktion
                    • Følelsesmæssig respons
                    • Diskussion
                    Det, du beskriver, handler sjældent om “en svær personlighed” og meget oftere om:
                    • Manglende kognitive forudsætninger
                    • Manglende følelsesmæssig udvikling
                    • Overlevelsesstrategier fra tidligere relationer

Comment

Her er det afgørende: Man kan ikke pædagogisere sig til refleksion, som personen ikke har forudsætninger for.

Provokation lever af:
                      • Reaktion
                      • Følelsesmæssig respons
                      • Diskussion
                      Det, du beskriver, handler sjældent om “en svær personlighed” og meget oftere om:
                      • Manglende kognitive forudsætninger
                      • Manglende følelsesmæssig udvikling
                      • Overlevelsesstrategier fra tidligere relationer
                      Goddag mand, økseskaft

Comment

Lad os nu lige slå fast en gang for alle. McCoy er ikke i nærheden af landsholdet. Ikke nu, og ikke i fremtiden.
                        Han er ikke engang den bedste hb i OB.
                        Han spiller vb pga Uwusu er bedste hb i OB.

Man kan også være for stribet.

Comment

Goddag mand, økseskaft
                          Præcis ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Lad os nu lige slå fast en gang for alle. McCoy er ikke i nærheden af landsholdet. Ikke nu, og ikke i fremtiden.

1. Jeg tænker heller ikke McCoy er specielt tæt på Brian Riemers landshold, men alle der på nogen måde er inde omkring det danske u21 landshold bør også være på a-landstrænerens radar.

2. At påstå at McCoy ikke er i nærheden af landsholdet heller ikke i fremtiden som du skriver, vil jeg mene er en rimelig frisk forudsigelse om fremtiden.

3. At sige at man kan være for stribet er jeg IKKE enig i….., man kan ALDRIG blive for stribet ;-)

Comment

1. Jeg tænker heller ikke McCoy er specielt tæt på Brian Riemers landshold, men alle der på nogen måde er inde omkring det danske u21 landshold bør også være på a-landstrænerens radar.

2. At påstå at McCoy ikke er i nærheden af landsholdet heller ikke i fremtiden som du skriver, vil jeg mene er en rimelig frisk forudsigelse om fremtiden.

3. At sige at man kan være for stribet er jeg IKKE enig i….., man kan ALDRIG blive for stribet ;-)
                              Kan man være for stribet? Både ja og nej.

Nogen gange kan man overvurdere egne spillere så det bare bliver dumt.
                              Rasmus Falk har været en af de største profiler de sidste 15 år i superligaen uden at være i nærheden af landsholdet.

McCoy kan helt sikkert blive en god superliga spiller.

Udenlandsk eventyr i Holland/Belgien ja.

Landsholdsspiller nej det tror jeg ikke på. Primært pga af han er teknisk meget svag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Alligevel noget af et postulat.
                                Er du sikker på at AZ ikke bare mener Mccoy er den bedste VB vi har i truppen pt?

Comment

Working...
                                X