Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    OB skal ifølge budget sælge for 37,5 mill i år
    Thjaaaa... burde jo ikke være nødvendigt med en bæredygtig forretning (skabt under BW) og resten af koncernen har gjort pizzabunden tykkere

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Lad os nu lige se. Ligner ikke en starter. Nærmere en der tager en plads fra en akademisk.
      ved ikke hvad de har på trapperne på den position.

Men hvis OB mener de har fundet en der er bedre end hvad de har på vej...altså det er jo ikke nogens "plads"

Syntes det giver god mening at blive ved med at "dyrke" det markede nu man åbenbart har fået en fod indenfor.

Comment

nu ved jeg ikke hvordan de lægger deres budget - om det er over en årrække at der skal sælges for X-antal millioner, som så er svarende til 37,5 i år, det samme næste år osv.

Så man evt kunne sælge for 20 mill. i år og så skal bringe 17,5+ mere ind næste år.

For det er jo trods alt ikke hvert år vi har en Minteh eller Luca rendende. Havde Ejdum virkeligt ramt den her i foråret var han det oplagte salgsemne - men pt kan jeg ikke se det.

Askou giver vel næsten sig selv - men kontraktsituatione taget i betragtning og hans position som forsvarsspiller kan vi så hente ret meget mere end 10 mill. på ham? Et salg af Grot vil vel lægge i samme størrelsesorden. Kan man sælge Adam - nogen der er interesseret? Gomez?

Men vi snakker nærmest 4 salg der skal til for at nå det beløb - medmindre man kan få skudt en Ganaus afsted, hans form pt taler bare imod.

Og næste i rækken vil så være McCoy - men ham håber jeg da godt nok man lige holder fast i min. en sæson endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nu ved jeg ikke hvordan de lægger deres budget - om det er over en årrække at der skal sælges for X-antal millioner, som så er svarende til 37,5 i år, det samme næste år osv.

Så man evt kunne sælge for 20 mill. i år og så skal bringe 17,5+ mere ind næste år.

For det er jo trods alt ikke hvert år vi har en Minteh eller Luca rendende. Havde Ejdum virkeligt ramt den her i foråret var han det oplagte salgsemne - men pt kan jeg ikke se det.

Askou giver vel næsten sig selv - men kontraktsituatione taget i betragtning og hans position som forsvarsspiller kan vi så hente ret meget mere end 10 mill. på ham? Et salg af Grot vil vel lægge i samme størrelsesorden. Kan man sælge Adam - nogen der er interesseret? Gomez?

Men vi snakker nærmest 4 salg der skal til for at nå det beløb - medmindre man kan få skudt en Ganaus afsted, hans form pt taler bare imod.

Og næste i rækken vil så være McCoy - men ham håber jeg da godt nok man lige holder fast i min. en sæson endnu.
          Enrico sagde i seneste udgivelse at stemmer fra Ådalen at ob skal sælge for 5 mio euro om året

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Enrico sagde i seneste udgivelse at stemmer fra Ådalen at ob skal sælge for 5 mio euro om året
            ok - relativt lavt sat, med nutidens priser. For OB er det ret højt, på sigt skulle det gerne blive bedre men lige nu så er det vores største profiler der skal til (eller mange bække små) for at vi kan nå de beløb.

Comment

Hvilket jo er fuldstændig absurd. Det kan jeg allerede sige ikke kommer til at ske.
              Er vel nærmest det dobbelte af hvad hele truppen er værd.

Comment

Hvilket jo er fuldstændig absurd. Det kan jeg allerede sige ikke kommer til at ske.
                Er vel nærmest det dobbelte af hvad hele truppen er værd.
                argh sgu vi nu ikk' lige...

men enig i det nok kommer til at blive svært at nå i mål med denne sæson.

Comment

Nu vi taler om Enrico, hvilken nyhed var det der skulle breakes idag? Sagt i SFÅ torsdag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Nu vi taler om Enrico, hvilken nyhed var det der skulle breakes idag? Sagt i SFÅ torsdag.
                    Mon ikke bare var at nu havde de valgt hvem der skulle stå for stadion renovationen

Comment

Lad os nu lige se. Ligner ikke en starter. Nærmere en der tager en plads fra en akademisk.
                      Ja selvfølgelig. Den er jeg helt med på. Derfor kan det jo godt være spændende

Comment

Nu har jeg lige hørt hvad Enrico faktisk siger. Nogle år vil man have et ekstra ordinært godt salg - og nogle år hvor man gemmer krudtet.

Så det hører jeg trods alt som om der er noget fleksibilitet i det - at man kan se transfer indtægterne over en årrække.

Som eksempel; man vælger at holde på McCoy og Ejdum dette vindue - håber de fortsætter den positive udvikling og dermed er med til at sikre OB opnår en højere placering - og derved også en højere salgspris.

Så kan det godt være man denne sommer ender med salg for lad os sige 15-20 mill (Askou og Grot) men så næste sommer, efter en top 6 placering og en europa kval kan sælge Ejdum og McCoy ( eller Ganaus hvis han genvinder sin målform) for et væsenligt højere beløb.

Comment

Ja selvfølgelig. Den er jeg helt med på. Derfor kan det jo godt være spændende
                          ja mon dog han er tiltænkt en plads i superliga truppen fra dag ét af?

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Det var som DD84 skrev bare om stadion

Comment

Nu har jeg lige hørt hvad Enrico faktisk siger. Nogle år vil man have et ekstra ordinært godt salg - og nogle år hvor man gemmer krudtet.

Så det hører jeg trods alt som om der er noget fleksibilitet i det - at man kan se transfer indtægterne over en årrække.

Som eksempel; man vælger at holde på McCoy og Ejdum dette vindue - håber de fortsætter den positive udvikling og dermed er med til at sikre OB opnår en højere placering - og derved også en højere salgspris.

Så kan det godt være man denne sommer ender med salg for lad os sige 15-20 mill (Askou og Grot) men så næste sommer, efter en top 6 placering og en europa kval kan sælge Ejdum og McCoy ( eller Ganaus hvis han genvinder sin målform) for et væsenligt højere beløb.
                              Sådan er det jo med budgetter. Det er jo noget man skal prøve at opnå. Men er enig i at det bliver svært at opnå mm vi får indløst nogle add ons/klausuler som også skulle blive medregnet(tror jeg). Det kunne fx være Breum som vi har 20-25% på og DD som stille og roligt er kommet igang i USA med startplads og sejrsmål. Der skulle også ligge en del store klausuler.

Comment

ja mon dog han er tiltænkt en plads i superliga truppen fra dag ét af?
                                Nej nej. Langt fra. Han får helt sikkert en periode på U19. Men altid svært at spå om tidsrammen.
                                Minteh fik jo kun et par måneder inden han smadrede det hele

Comment

Working...
                                X