Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brogaard99
    replied
    Hvis man alligevel skal spille med de økonomiske muskler kunne man da lige smide 1 mil euro efter Malte Højholdt fra Pisa..
    Vil være en klasse forstærkning på midten.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvis en klub tilbød Vejle 100 mil for GG, ville han ALDRIG - som den Vejledreng han er - sige nej. Hvis nogen ville give 100 mil for ham, ville den kontrakt han stod med jo også være crazy. Så det er derfor at det er så åndsvagt overhovedet at skrive det.

EDIT: og nu skal du ikke skrive, "hvad hvis det er til Putin FC?"
    Putin FC…

Du svarer ikke på, om du fangede min pointe.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Forstod du pointen med, at det ikke handler om, hvorvidt Vejle vil sælge for 2, 10 eller 100 mio. kr., hvis spilleren ikke er interesseret?
    Hvis en klub tilbød Vejle 100 mil for GG, ville han ALDRIG - som den Vejledreng han er - sige nej. Hvis nogen ville give 100 mil for ham, ville den kontrakt han stod med jo også være crazy. Så det er derfor at det er så åndsvagt overhovedet at skrive det.

EDIT: og nu skal du ikke skrive, "hvad hvis det er til Putin FC?"

Leave a comment:

• AndyKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg kan ikke lade være med at tænke at det er lidt tyndt med Askou, Gomez og Yttergård, med Amrani som 4. valg. Jeg aner intet om hvor god Amrani er, men qua hans alder kunne godt være i tvivl om hvor klar han er til at spille vigtige minutter for os, i tilfælde af skader
    Når jeg lige tænker over det, så er jeg egentlig enig. En vb vil stadig frigive yttergård, men du har en pointe i at vi stadig står svagt. Ift. gomez usikkerheden som der bliver nævnt (ikke lige i dit indslag men i andres) så er jeg enig i at han skal vise mere stabilitet, men det er vel heller ikke givet at han er foretrukket hvis vi får en vb ind? Tænker yttergård dækker så meget på vb fordi der ikke er tillid til adam sørensen.

jeg vil godt kunne leve med at vi kun får en vb ind hvis det er en på et super højt niveau. Men enig i at det ville være helt optimalt med en vb OG en cb

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det var ikke mig, der brugte det latterlige eksempel med 100 mil. Jeg fulgte op på det, fordi det tåbeligt skrevet.
    Forstod du pointen med, at det ikke handler om, hvorvidt Vejle vil sælge for 2, 10 eller 100 mio. kr., hvis spilleren ikke er interesseret?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Ved godt Gomez laver en fejl der fører til mål, og måske undervurderer den udligningen (også svært 4 mod 2)
    Men ellers spiller han vel en OK kamp ellers?

Synes man skal lade tvivlen komme ham til gode, især hvis det er rigtigt at han har trænet med u19 hele sommeren.
    Tænker TT må være den optimale træner for ham.
    Så han spiller fint, udover at han koster point? Den sidste del ophæver jo lidt den første, synes jeg.
    Dejligt at han har lagt sig i selen for at komme tilbage fra sommerpausen i god form, cadeau for det. Men det ændrer ikke på hans mangler, som han tydeligvis stadig har.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Ved godt Gomez laver en fejl der fører til mål, og måske undervurderer den udligningen (også svært 4 mod 2)
    Men ellers spiller han vel en OK kamp ellers?

Synes man skal lade tvivlen komme ham til gode, især hvis det er rigtigt at han har trænet med u19 hele sommeren.
    Tænker TT må være den optimale træner for ham.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Det samme sagde folk om Bojang for et år siden, da han spillede 2 gode kampe. Der var ingen grænser for, hvor stort et talent han var og hvor god han kunne blive, og nu har man bare foræret ham væk for småpenge.
    Aaah, synes nu nok du overgør det lidt.... men det blev da ikke den historie man håbede på.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det siger da ærlig talt alt om hvor kummerligt det har været for os. Der var andre syndere ved målet i Viborg, men han har da alt andet lige været impliceret i to indkasserede mål i de første fire kampe.
    Ja, det står klart og tydeligt, med eller uden Gomez gode start.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Det samme sagde folk om Bojang for et år siden, da han spillede 2 gode kampe. Der var ingen grænser for, hvor stort et talent han var og hvor god han kunne blive, og nu har man bare foræret ham væk for småpenge.
    Det tror jeg, desværre, siger mere om OB end Bojang.

Han er startet i de to første kampe dernede, og med den rette skoling (og det er selvfølgelig det store spørgsmål), så tror jeg, at han får en god karriere!

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Hvis beskrivelsen af Holmström står til troende, så er de vel lidt samme type, ikke? Han kunne ellers have været interessant, for han har bevist sig selv i ligaen. Til gengæld ville spillet også skulle indrettes helt efter ham/hans spidskompetencer.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Den gode start Gomez har fået, der skal vi sgu også lede længe for at finde lignende gode perioder fra OB midterforsvarer. Dem er der ikke mange af igennem lang tid. Kun naturligt at satse på ham.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Den gode start Gomez har fået, der skal vi sgu også lede længe for at finde lignende gode perioder fra OB midterforsvarer. Dem er der ikke mange af igennem lang tid. Kun naturligt at satse på ham.
    Det siger da ærlig talt alt om hvor kummerligt det har været for os. Der var andre syndere ved målet i Viborg, men han har da alt andet lige været impliceret i to indkasserede mål i de første fire kampe.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...akt-revet-over

Leave a comment:

Working...
X