Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    " - Vi har været i gang i et stykke tid med andre gøremål, der ikke har kunnet lade sig gøre i den matrix, der hedder, at det skal være rasende godt, rasende billigt og ikke alt for gammelt. Der har vi ikke været i stand til at ske, og det er kun, hvis det af en eller anden grund genopstår fra graven i de sidste timer, at der sker noget. Ellers tror jeg ikke på det, siger Troels Bech."

Nogen ide om, hvilke andre gøremål, der har været vigtigere i vinduet... forstår ikke helt hans udmelding
    Altså jeg læser det som om han taler om den der venstreback, han har ævlet om i snart 2 fulde vinduer.

Det er jo det eneste han offentligt har været ude og sige de søger.

Det har så vist sig det er umuligt at finde til de penge vi er villige til at bruge.

Personligt synes jeg også vi er dækket fint ind der.

At han så vrider hjernen for at komme med den mest snørklede forklaring, er jo typisk TB.
    Du ville jo ikke se andre sportsdirektører udtale sig så underligt.
    Det er bare hans stil, hvorpå han smækker vinduet i.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Hvad er det, der ikke er lykkedes?
      Ved ikke hvad men noget er ikke lykkedes …

Det, vi har forsøgt, har vi forsøgt så længe, så sandsynligheden for, at det stiger op af graven lige pludselig er meget lille. Men vi passer da butikken, og vi kan også godt træffes på telefonen. Så det er ikke arbejdsvægring, men hvis vi skulle finde på noget nyt i dag, ville det være useriøst,​
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Altså jeg læser det som om han taler om den der venstreback, han har ævlet om i snart 2 fulde vinduer.

Det er jo det eneste han offentligt har været ude og sige de søger.

Det har så vist sig det er umuligt at finde til de penge vi er villige til at bruge.

Personligt synes jeg også vi er dækket fint ind der.

At han så vrider hjernen for at komme med den mest snørklede forklaring, er jo typisk TB.
        Du ville jo ikke se andre sportsdirektører udtale sig så underligt.
        Det er bare hans stil, hvorpå han smækker vinduet i.
        Venstrebenet CB .. en der kan bygge spillet op ligesom Burgy .. der mangler Askou noget ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Havde håbet på lidt mere​ men et forventeligt og fornuftigt vindue virker det til.

Men underholdningsmæssigt da må jeg godt nok sige at TB har formået at suge al sjov ud af transfervinduerne.

SFÅs deadline show i aften - altså de kan vel snakke lidt om vores nye finne, træningslejren og kampen i går. Og så lukke ned kl 22...

Comment

TB om BIFs forsøg på at kapre Ejdum

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-piv-forkert
            Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Mon ikke de mødes på kontoret i aften og ophæver?

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-ham-eller-os

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Mon ikke de mødes på kontoret i aften og ophæver?

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-ham-eller-os
                altså medmindre de mener det giver noget at have ham til træning...men ellers er der jo ikke megen grund til at holde på ham - så må man betale de 5 mdrs løn man kommer til at skylde og så ønske ham held og lykke fremover

Comment

ifbl med snak om Frøkjær i SFÅ får TB sagt at OB aldrig er i nærheden af at betale 9 mill for en spiller - som BIF angiveligt har betalt.

...det niveau skal godt nok hæves på sigt hvis man vil noget

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Altså, er jeg den eneste der går og tror ret meget på at der Hansborg han tager en tur over Lillebælt til Fredericia?
                    Ligger den ikke lige til højrebenet?
                    Den ramte jeg da meget godt

Bold skriver han underskriver med Fredericia.

Comment

3,5 år til ham - rigtig fint, forår i superligaen hvor han nok skal kæmpe for spilletid - og mon så ikke der bliver lidt mere plads næste sæson i 1 div.

Comment

Ja det var godt set

Fedt for knægten

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          TB om BIFs forsøg på at kapre Ejdum

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-piv-forkert
                          Så prisen på Ejdum er 15 mio.?

”Det er ikke buddet, vi afviser, men timingen”?

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så prisen på Ejdum er 15 mio.?

”Det er ikke buddet, vi afviser, men timingen”?
                            nej - timingen, betyder mere spilletid til Ejdum i superligaen, han udvikler sig og kan opnå en højere pris.

OB har heldigvis været i stand til at takke nej til sådan et bud...var BIF kommet tilbage med det dobbelte - så var Troels nok nødt til at tage en snak med Zorniger og Niels.

Så ja timingen var forkert. Men havde budet været tilpas højt - så havde man nok også solgt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej - timingen, betyder mere spilletid til Ejdum i superligaen, han udvikler sig og kan opnå en højere pris.

OB har heldigvis været i stand til at takke nej til sådan et bud...var BIF kommet tilbage med det dobbelte - så var Troels nok nødt til at tage en snak med Zorniger og Niels.

Så ja timingen var forkert. Men havde budet været tilpas højt - så havde man nok også solgt.
                              Fair nok men jeg læste det som om det var timingen i vinduet … altså var buddet og pengene kommet tidsnok til at man kunne købe noget andet for (åbenbart) under kr. 9 mio. så havde timingen ikke været piv forkert ..

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Fair nok men jeg læste det som om det var timingen i vinduet … altså var buddet og pengene kommet tidsnok til at man kunne købe noget andet for (åbenbart) under kr. 9 mio. så havde timingen ikke været piv forkert ..
                                det er i hvertfald sådan jeg læser det. Det er den "store" eller "overordnede" timing ifht Ejdum(s udvikling) og OB. Jeg tænker Troels ideelt set gerne vil holde på Ejdum en hel sæson mere - så han kan være med til at spille om noget (top 6 / pokal) med OB og så skydes af med et år tilbage af sin kontrakt. Det kan så vise sig svært hvis Ejdum fortsætter sin udvikling og kan holde sig skadesfri. Så kan budene blive for store - det ændre timingen.

Så var BIF kommet med 15 mill. allerede den 3. januar - så kan jeg ikke se det skulle have ændret noget.

Men var budet blevet stort nok - altså så skal det jo holdes op imod hvad OB går og tror de faktisk vil kunne tjene på Ejdum på et tidspunkt.

Comment

Working...
                                X