Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg må sige, at jeg ikke forstår man er skuffet eller frustreret over dette vindue.

Nu har jeg ikke lige læst alle opslag her inde - men har dette transfervindue, ikke været noget vi har efterlyst i flere år?

- Vi holder på profilerne
    - Vi henter kun spillere af en hvis hylde
    - Vi henter ikke Lottokuponer

Vi ligger nr 6 i tabellen. Hvad er det der gør, at vi er tvunget til at skulle have noget ind eller sende noget ud?

Ja for pokker da - Grubbe kunne sagtens blive solgt. Trybull kunne sagtens smutte. Men Grubbe er da en fin breddespiller - og i øvrigt kulturspiller at have halvt år endnu. Trybull vil bare have lønnen - og så er han væk til sommer.

Ja så kunne nogle af de unge ryge ud på leje.. Men hvis niveauet, klubberne der har efter spurgt spillerne, ikke har været højt nok. Hvorfor så sende dem afsted?

Så har man hentet Suhonen, som er en anden slags midtbanespiller, end dem vi har ligenu. Var det i foråret eller i sommers vi efterspurgte kvalitets midtbanespillere?
    Der må vi da sige det ligner vi har 5 kvalitetsmidtbanespillere ligenu - Bonde tilbage i løbet af foråret, Grubbe og Friis som back up. Det da rigtig godt.

Midterforsvaret har vi Burgy, , Askou, Bojana, Gomez og vikingen.
    Ja, jeg tror Troels og Zorniger har og stadig kigger på venstrebenene stoppere - men altså, hvis man ikke har kunne finde en der er klart bedre end dem vi har i forvejen, så er jeg glad for beslutningen. Jeg synes Askou og Burgy sluttede efteråret rigtig godt, og måske også har rykket lidt ved deres behov.

Så kan man ikke på angriberposten, og tænke om man skulle have en ind, der? Måske.. Måske man ikke har kunne finde den rette? Måske man ser Arp som en løsning, nu hvor Suhonen er kommet ind?

Derudover skal vi også huske på William Martin, faktisk havde 2 rigtig gode indhop mod AGF, og flotte indhop i testkampene.

Jeg er glad for hvordan vinduet har forløbet sig.

Men jeg er enig - det er da alt andet lige sjovest, at det flyver frem og tilbage med rygter - men der minder jeg ogås mig selv om dengang med ham svenskeren, og så bliver jeg hurtigt taknemlig for Troels, og den tålmodighed, de har vist sig at have, og tro på tingene. Jeg er sikker på, at de faktisk tror den nuværende trup kan overraske i en eller 2 af de kommende SL kampe, så vi kan komme i Top6.
    Last edited by Brogaard99; i dag, 00:13.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Om vi er forstærket må tiden vise. Jeg har ikke set sohonen spille.
      Jeg forholder mig kun hvad TB sagde kort før jul, at man kunne forvente en venstrebenet spiller. Kan selvfølgelig være vores finske ven er venstrebenet?

Der er ikke kommet meget information ud fra træningslejren synes jeg, så aner intet om ham.
      Men glæder mig til at se ham live i første hjemmekamp.
      Det er lidt bekymrende vi for andet vindue i træk ikke kan finee en venstrebenet stopper. Det lyder til at habr stået øverst på Zornigers radar i noget tid.
      Til gengæld har han i denne omgang ikke været så åbenmundet om de mangler han ser i truppen, som i sommers. Det hænger selvfølgelig nok sammen med at vi pt. ikke spiller betydende kampe hvor målene pisser ind weekend efter weekend, som tilfældet var i sommervinduet. Omvendt tror jeg ikke han ville nærre sig fra at nævne det, hvis han mener problemstillingen er ligeså udtalt som i sommers.
      Jeg tror hans tillid til hans bagkæde er højnet som eftwråret er skredet frem. Julius og Yayas læringskurve har været stejl og det tror jeg en træner som Zorniger har stor respekt for.
      derfor tror jeg selvfølgelig ikke han siger nej til en venstrefodet stopper med høj kvalitet, men han lever med, hvis det ikke bliver nu, fordi han har nogle arbejdssomme gutter nede bagved, som æder sig selv hver dag til træning, og udvikler sig i den rigtige retning.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        TB satser på kontinuitet og man skal ikke forvente stor aktivitet de sidste dage. Man ser det som en styrke at holde sammen på alle

https://fyens.dk/ob/mens-topholdene-...fb7c02a984c-22

Kampen i morgen vises på Brøndby TV
        det er jo den velkendte plade fra TB...kontinuitet - og det er fint nok, men man ender igen med at skubbe udskiftningerne foran sig med sådan en strategi. Skulle man have kigget på angriber i dette vindue? Grot smutter sikkert til sommer - så står man og skal have en ind der. Owusu - har man stadig ikke forlænget med - kan blive en til. Ejdum - mon ikke også han skal videre, klubben tør ikke snakke om top 6 - og han går naturligvis og drømmer om at spille om noget - så man skal også til at hæve ambitionsniveauet lidt hvis man skal kunne holde på de unge profiler. BP stopper, hvad med Askou? Er adam go' nok? Eller skal vi have en vb ind der kan forsvare også? Hvad med Ganaus - han kunne også blive interessant.

Alt det kommer naturligvis ikke til at ske - men det kan hurtigt blive en travl sommer - og så kan man skylle den kontinuitet ud med badevandet.

Naturligvis kan man ikke løse alle disse fremtidige udfordringer her og nu...men jeg bliver bare lidt træt af at høre om kontinuitet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er jo den velkendte plade fra TB...kontinuitet - og det er fint nok, men man ender igen med at skubbe udskiftningerne foran sig med sådan en strategi. Skulle man have kigget på angriber i dette vindue? Grot smutter sikkert til sommer - så står man og skal have en ind der. Owusu - har man stadig ikke forlænget med - kan blive en til. Ejdum - mon ikke også han skal videre, klubben tør ikke snakke om top 6 - og han går naturligvis og drømmer om at spille om noget - så man skal også til at hæve ambitionsniveauet lidt hvis man skal kunne holde på de unge profiler. BP stopper, hvad med Askou? Er adam go' nok? Eller skal vi have en vb ind der kan forsvare også? Hvad med Ganaus - han kunne også blive interessant.

Alt det kommer naturligvis ikke til at ske - men det kan hurtigt blive en travl sommer - og så kan man skylle den kontinuitet ud med badevandet.

Naturligvis kan man ikke løse alle disse fremtidige udfordringer her og nu...men jeg bliver bare lidt træt af at høre om kontinuitet.
          Ja, men husk nu på, at vi virkelige er heldige med at have en så dreven og snu sportsdirektør, som ved det vigtigste er kontinuitet (hvilket hans historik jo tydeligt viser...).

Føler med alle de fans, som må trækkes med Steinlein, Smith-Nielsen og Schmedes, som åbenbart ikke mener det er nok og derfor også fokuserer på at salg/indkøb af spillere styrker en trup (og river plasteret af med det samme, hvilket også gør at såret hurtigere heles)

Comment

Working...
          X