Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    " - Vi har været i gang i et stykke tid med andre gøremål, der ikke har kunnet lade sig gøre i den matrix, der hedder, at det skal være rasende godt, rasende billigt og ikke alt for gammelt. Der har vi ikke været i stand til at ske, og det er kun, hvis det af en eller anden grund genopstår fra graven i de sidste timer, at der sker noget. Ellers tror jeg ikke på det, siger Troels Bech."

Nogen ide om, hvilke andre gøremål, der har været vigtigere i vinduet... forstår ikke helt hans udmelding
    Altså jeg læser det som om han taler om den der venstreback, han har ævlet om i snart 2 fulde vinduer.

Det er jo det eneste han offentligt har været ude og sige de søger.

Det har så vist sig det er umuligt at finde til de penge vi er villige til at bruge.

Personligt synes jeg også vi er dækket fint ind der.

At han så vrider hjernen for at komme med den mest snørklede forklaring, er jo typisk TB.
    Du ville jo ikke se andre sportsdirektører udtale sig så underligt.
    Det er bare hans stil, hvorpå han smækker vinduet i.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Hvad er det, der ikke er lykkedes?
      Ved ikke hvad men noget er ikke lykkedes …

Det, vi har forsøgt, har vi forsøgt så længe, så sandsynligheden for, at det stiger op af graven lige pludselig er meget lille. Men vi passer da butikken, og vi kan også godt træffes på telefonen. Så det er ikke arbejdsvægring, men hvis vi skulle finde på noget nyt i dag, ville det være useriøst,​
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Altså jeg læser det som om han taler om den der venstreback, han har ævlet om i snart 2 fulde vinduer.

Det er jo det eneste han offentligt har været ude og sige de søger.

Det har så vist sig det er umuligt at finde til de penge vi er villige til at bruge.

Personligt synes jeg også vi er dækket fint ind der.

At han så vrider hjernen for at komme med den mest snørklede forklaring, er jo typisk TB.
        Du ville jo ikke se andre sportsdirektører udtale sig så underligt.
        Det er bare hans stil, hvorpå han smækker vinduet i.
        Venstrebenet CB .. en der kan bygge spillet op ligesom Burgy .. der mangler Askou noget ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Havde håbet på lidt mere​ men et forventeligt og fornuftigt vindue virker det til.

Men underholdningsmæssigt da må jeg godt nok sige at TB har formået at suge al sjov ud af transfervinduerne.

SFÅs deadline show i aften - altså de kan vel snakke lidt om vores nye finne, træningslejren og kampen i går. Og så lukke ned kl 22...

Comment

TB om BIFs forsøg på at kapre Ejdum

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-piv-forkert
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
            X