Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Grubbe søger nye græsgange og håber på forståelse fra OB

https://campo.dk/2025/11/12/klubmand...XiwOVuJJkh2wBw
    Det er bare helt fint. Hårdt er det måske at sige, men jeg har aldrig set en dårligere fodboldspiller. Vi bliver markant dårligere når han spiller. Faktisk bliver jeg decideret sur, når han bliver skiftet ind.
    Det minder lidt om Mohammed Diarra, ham vi hentede i PSG.

Grubbe virker lidt som samme kategori. Det må have været nogle fulde scouts der har set dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Grubbe søger nye græsgange og håber på forståelse fra OB

https://campo.dk/2025/11/12/klubmand...XiwOVuJJkh2wBw
      godt for ham - og mon ikke OB vil være med på den.

Han skal jo ud og spille. Og OB skal gerne have en spiller med mere kvalitet ind. Jeg ved ikke om det er niveauet - så meget spillede han jo heller ikke i 1 division. Om det er en manglende "fast" plads - tror ikke det har gjort noget godt for ham at han kan dække så mange pladser, eller det "bare" er et hold der spiller et system der passer ham bedre.

Håber det lykkedes ham at finde et sted hvor han passer bedre ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Tjae .. var han bedre startede han nok men engagementet mangler ikke.
        Går han til vinter skal han jo nok erstattes og der tænker jeg man hellere vil holde på ham og kun skal hente en til midten og ikke to.
        Alternativt kan det være at han får lov til at gå hvis Bonde er langt nok fremme ..
        hvorfor to?

Jeg er med på vi i forvejen mangler spillere inde centralt, men med Trybull på vej ud og Grubbe - det er jo dårligt en spiller der skal erstattes der. Så finder man en med kvalitet så tænker jeg stadig det er et step op selv hvis både TT og Grubbe søger videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Fair nok. Jeg huskede det anderledes, men burde selvfølgelig have tjekket før jeg kommenterede. Og du har selvfølgelig ret i, at det ikke var en smart kommentar. Jeg vil dog holde fast i, at der kan være flere grunde til at han alligevel blev i klubben, inklusiv at han åbenlyst var og er glad for klubben og byen.
          Jamen, det er jeg da enig med dig i. Jeg synes, at TT fremstår sympatisk på mange måder og med reel glæde for by og klub, men nogen større status får han bare ikke her. Og jeg synes jo også, at det virker sært, at han slet ikke har fået minutter under AZ.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

Det er bare helt fint. Hårdt er det måske at sige, men jeg har aldrig set en dårligere fodboldspiller. Vi bliver markant dårligere når han spiller. Faktisk bliver jeg decideret sur, når han bliver skiftet ind.

Grubbe virker lidt som samme kategori. Det må have været nogle fulde scouts der har set dem.

Underlig kommentar synes jeg. Manden har spillet i klubben siden han var 4 år. Det ville klæde dig at behandle en ægte OB'er med respekt.

Jeg har aldrig set en dårligere fan end dig kunne jeg sige. Men det kunne jeg aldrig drømme om, for jeg kender dig ikke.

Ønsker Grubbe held og lykke i sin nye klub, hvor ind det bliver.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Underlig kommentar synes jeg. Manden har spillet i klubben siden han var 4 år. Det ville klæde dig at behandle en ægte OB'er med respekt.

Jeg har aldrig set en dårligere fan end dig kunne jeg sige. Men det kunne jeg aldrig drømme om, for jeg kender dig ikke.

Ønsker Grubbe held og lykke i sin nye klub, hvor ind det bliver.

Helt enig. Grubbe har stribet blod og skal behandles med respekt. Selvom det gik ikke den vej han selv havde ønsket så brokkede han sig ikke og var altid motiveret
              At han ikke kan bidrage på banen på den måde vi forventer kan kun beklages, men det er som det er.
              Der er mærkeligt at han gik åbenbart fuldstændig i stå efter lovende ungdoms fodbold. Det var ja ikke en klub fra de bredere hylder som hentede ham og hvor han blev anfører i U19. Så de må vel også have det er potentiale der.
              I hvert fald ønsker kun det bedste for Grubbe.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

tænker du må være forholdsvis ny OB fan jeg kan snildt finde mange der i min bog har været dårligere….forskellen på dig og mig er nok jeg ikke vælger at nævne dem ved navns nævnelse
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                2025 stadig med armene over kors

Comment

Jeg ved OB afviste et tilbud på sidste dagen i transfervinduet, fra en 1. Div klub, OB forlangte det dobbelte af hvad klubben bød.

Grubbe var ellers klar på skiftet.

Comment

Working...
                  X