Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er i hvertfald sådan jeg læser det. Det er den "store" eller "overordnede" timing ifht Ejdum(s udvikling) og OB. Jeg tænker Troels ideelt set gerne vil holde på Ejdum en hel sæson mere - så han kan være med til at spille om noget (top 6 / pokal) med OB og så skydes af med et år tilbage af sin kontrakt. Det kan så vise sig svært hvis Ejdum fortsætter sin udvikling og kan holde sig skadesfri. Så kan budene blive for store - det ændre timingen.

Så var BIF kommet med 15 mill. allerede den 3. januar - så kan jeg ikke se det skulle have ændret noget.

Men var budet blevet stort nok - altså så skal det jo holdes op imod hvad OB går og tror de faktisk vil kunne tjene på Ejdum på et tidspunkt.
    Ifølge Farzam kom buddet tidligt i vinduet, så tænker du rammer plet her. OB sælger ham ikke på dette tidspunkt i karrieren... som Farzam også sagde, at det har OB ikke i sinde at gøre, i dette tilfælde til BIF.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ifølge Farzam kom buddet tidligt i vinduet, så tænker du rammer plet her. OB sælger ham ikke på dette tidspunkt i karrieren... som Farzam også sagde, at det har OB ikke i sinde at gøre, i dette tilfælde til BIF.
      igen - havde budet været stort nok...

internt hvad vurderer man at man kan skyde ham afsted for? 35 mill...var BIF så kommet med 28 - så det måske lidt sværere at sige nej til. Men så snakker vi også Vallys penge - og han havde trods alt vist lidt mere end Ejdum har endnu.

Jeg glæder mig over vi trods alt er et sted hvor vi kan afvise den slags bud...

Comment

Working...
      X