Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Davidsen skriver i et SFÅ nyhedsbrev at han ikke tror OB er færdig med at handle. Lyder næsten helt overbevist om det faktisk
    Vi må se om det lykkedes

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Davidsen skriver i et SFÅ nyhedsbrev at han ikke tror OB er færdig med at handle. Lyder næsten helt overbevist om det faktisk
      Vi må se om det lykkedes
      Det burde der da også ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transfers-2026

begrænset aktivitet … FCK har handlet men de ligger vel også ringere til end længe set …De mangler Legolas ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg er lidt ærgerlig over, at de altid trækkes frem, men ikke dem, som også var "gode" signings.

Tyler - han var kåret til årets unge spiller i en klub som spillede i en af verdens bedste ligaer. Han havde lidt "udenomsproblemer", som vi måske/måske ikke skulle havde spottet i rekrutteringssprocessen. Tror også at han havde det svært med at komme fra et hårdt storbymiljø til HCAs by uden netværk. Personligt mener jeg ikke, at han fik chancer nok under SK, selv om jeg faktisk synes han gjorde det rigtigt fornuftigt i de få minutter han fik.

Tidligere topscorer i Sverige - hvem vil ikke gerne kunne præsentere en topscorer fra en liga i niveauet omkring den danske ?

Selvén - var udråbt til et af Sveriges største talenter. Der tog man en chance, hvilket alle SL-klubber da gør. Nogen gange lykkedes det og andre gange ikke. Men det er jo ikke noget, som truede hele vores budget ! Har endnu ikke set at alle talenter købt af FCN, FCM og FCK er blevet rene succeshistorier...
          Grundlæggende synes jeg du diskuterer to forskellige ting.

Når du kritiserer Jimmi Nagels arbejde, så indarbejder du spillerens præstation for OB og deres historik her - og du afskriver konsekvent muligheden for, at han har en finger med i spillet i nogle tyske handler. Men når du forsvarer Bjørn Wesströms tre værste handler så vurderer du udelukkende på det potentiale, de blev hentet ud fra - ikke deres faktiske track record her. Og det er to HELT forskellige ting.

Det var rimeligt at forvente, at en forsvarsspiller som Gomez i Sparta Prag, ville kunne bidrage positivt til OB og endda måske blive et signifikant salg. Hans tid i Ac Horsens var meget lovende, og det var det der skaffede ham en kontrakt i en europæisk sub-topklub.

Adam Sørensen var ombejlet af Superliga-klubber, og vi fik alligevel fat i ham. Han spillede i en af Norges mest succesfulde klubber de seneste 10 år.

Og så videre.

vi skal bare diskutere det samme og vurdere ens.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Jeg er så til gengæld ærgerlig over at du evig og altid pynter på facts, for at få dine pointer igennem.

Du kan simpelthen ikke kører Tylers manglende gennembrud af på SK, der taler hans præstationer i hans senere klubber vel alt om.
            pt. har han spillet 2% af kampene for sin klub i Bosnien.

Man burde jo havde vidst at Buya Torey var fuldstændig washed og færdig.
            Han var en decideret skandale, der ikke engang kunne spille sig til en kontrakt i en mindre række i USA, og som ender i Nepal…
            Han skulle havde haft en prøvetræning, og så havde vi aldrig set ham igen.

Og i hvilken verden har Selven været et af Sveriges største talenter? Han fik først en fuldtidskontrakt efter at han var fyldt 18.
            Og hvis han var så stort et talent, hvorfor har manden så kun spillet to ungdomslandskampe?
            Som i øvrigt var U20 venskabskampe.
            Jeg pynter ikke på facts, men forholder mig til fakta

Hvordan kan du argumentere for at SK ikke skulle bruge ham på baggrund af de klubber han har spillet for senere (ikke tidligere, hvor han eksempelvis spillede 58 kampe i en af verdens hårdeste ligaer) ? Jeg skrev/mener bare ikke at SK gav ham nok chancer ift. alternativerne på den position, som fik meget lang snor (eksempelvis CN).

Desuden ville du vide (hvis du bekymrede dig om facts), at grunden til at Tyler har spillet så lidt for Zrinjski Mostar er fordi han var ude med en skade i 3 måneder i efteråret !

Turay var en spiller sidst i 20'erne, som kendte skandinavisk fodbold/kultur samt været topscorer i Sverige. Kom på en fri transfer, så forstår godt at man tog en chance med ham.

Der er da også mange af vores spillere, som først får en fuldtidskontrakt når de er fyldt 18. Så de er heller ikke talenter ? Seneste eksempel er vel Legolas !

Måske er andre vurderet bedre på den position, eksempelvis Swedberg fra Celta de Vigo. Der er jo mange, som bliver udråbt til talenter i den alder, men bestemt også mange som aldrig kommer videre end det. Se bare på, hvor mange talenter, som har forladt Ådalen de seneste år, eksempelvis Hansborg.

Så jeg ved altså ikke, hvor jeg pynter henne

Comment

Rygter tak .....diskussion i en anden tråd.....

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                Njoooeh! Hvad med dig selv….

Det gas! Jeg er enig, lad os fokusere på rygter.

Som at angriberen Maurice Boakye, der i november var blevet rygtet til OB fra HSV nu bliver rygtet til Elversberg i stedet.

Comment

Fuldstændig enig, men når der kommer et personligt angreb på mig må jeg vel svare ?

Der er desværre en del herinde, der går efter personen og ikke bolden

Comment

ja så er vi tilbage igen….ufatteligt, at tråden ikke kan holdes ren og uden alt det lort og diskutioner konstant.
                    men ja - de utætte vandrør siger, at forsvaret styrkes i den kommende uge. Aner intet mere, men blot at nogle skulle være på vej

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Njoooeh! Hvad med dig selv….

Det gas! Jeg er enig, lad os fokusere på rygter.

Som at angriberen Maurice Boakye, der i november var blevet rygtet til OB fra HSV nu bliver rygtet til Elversberg i stedet.
                      Nå ja. Kunne man ikke hente 2 til 1 pris hader/elsker de her vinduer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg pynter ikke på facts, men forholder mig til fakta

Hvordan kan du argumentere for at SK ikke skulle bruge ham på baggrund af de klubber han har spillet for senere (ikke tidligere, hvor han eksempelvis spillede 58 kampe i en af verdens hårdeste ligaer) ? Jeg skrev/mener bare ikke at SK gav ham nok chancer ift. alternativerne på den position, som fik meget lang snor (eksempelvis CN).

Desuden ville du vide (hvis du bekymrede dig om facts), at grunden til at Tyler har spillet så lidt for Zrinjski Mostar er fordi han var ude med en skade i 3 måneder i efteråret !

Turay var en spiller sidst i 20'erne, som kendte skandinavisk fodbold/kultur samt været topscorer i Sverige. Kom på en fri transfer, så forstår godt at man tog en chance med ham.

Der er da også mange af vores spillere, som først får en fuldtidskontrakt når de er fyldt 18. Så de er heller ikke talenter ? Seneste eksempel er vel Legolas !

Måske er andre vurderet bedre på den position, eksempelvis Swedberg fra Celta de Vigo. Der er jo mange, som bliver udråbt til talenter i den alder, men bestemt også mange som aldrig kommer videre end det. Se bare på, hvor mange talenter, som har forladt Ådalen de seneste år, eksempelvis Hansborg.

Så jeg ved altså ikke, hvor jeg pynter henne
                        Han har faktisk 75 kampe i championship.
                        39 er som indskifter.
                        3 mål og 1 oplæg.
                        22 min pr. kamp i snit.

På det første hold i Bosnien spillede han 13 kampe.
                        1 mål og 1 oplæg.
                        Derefter skiftede han og blev skadet.
                        Efter skaden har han spillet 32 min i 5 kampe samlet.
                        4 gange er han slet ikke kommet ind.
                        1 oplæg.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Han har faktisk 75 kampe i championship.
                          39 er som indskifter.
                          3 mål og 1 oplæg.
                          22 min pr. kamp i snit.

På det første hold i Bosnien spillede han 13 kampe.
                          1 mål og 1 oplæg.
                          Derefter skiftede han og blev skadet.
                          Efter skaden har han spillet 32 min i 5 kampe samlet.
                          4 gange er han slet ikke kommet ind.
                          1 oplæg.
                          https://www.millwallfc.co.uk/news/20...of-the-season/

Comment

Har kigget lidt rundt og fundet 5 spillere der har det til fælles, at de er venstrebenet og kan spille i centralt forsvar, samt har kontraktudløb senest om 18 måneder.

Andreas Troelsen, Esbjerg
                            Calvin Brackelmann, Paderborn
                            Luca Itter, Greuther Furth
                            Eric Kahl, AGF
                            Albert Nørager, Kolding

Nogen sikkert uden for vores rækkevidde, andre sikkert ikke gode nok. Jeg har ikke set dem spille, det er mest ved at futte lidt rundt på nettet, især transfermarkedet, at jeg har fundet de fem

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Har kigget lidt rundt og fundet 5 spillere der har det til fælles, at de er venstrebenet og kan spille i centralt forsvar, samt har kontraktudløb senest om 18 måneder.

Eric Kahl, AGF
                              Albert Nørager, Kolding

Nogen sikkert uden for vores rækkevidde, andre sikkert ikke gode nok. Jeg har ikke set dem spille, det er mest ved at futte lidt rundt på nettet, især transfermarkedet, at jeg har fundet de fem

Spiller Eric Kahl ikke mere eller mindre fast for "topholdet" AGF ? Men har selvfølgelig snart kontraktudløb...

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Eric Kahl, AGF
                                Albert Nørager, Kolding

Lurede også på Itter i sommer. Ham kender Zorniger også fra tidligere.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X