Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

ville ønske historien ikke var at de var langt fra hinanden økonomisk, men mere at Ib sælger ikke til konkurrenter
    Måske vi skulle ansætte Ib ude i ådalen? (kunne ikke dy mig)
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Men vel ikke i dette vindue ?
      Ejdum bliver spurgt om brøndby forbindelsen og siger det er transfervindue og han ved det vi gør. Davidsen spørger så: er du overhoved interesseret i at skifte til en anden dansk klub? "Øh, det ved jeg ikke, det har jeg ikke lyst til at svare på" svarer Ejdum.
      Last edited by Galamush; i dag, 14:24.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Ejdum bliver spurgt om brøndby forbindelsen og siger det er transfervindue og han ved det vi gør. Davidsen spørger så: er du overhoved interesseret i at skifte til en anden dansk klub? "Øh, det ved jeg ikke, det har jeg ikke lyst til at svare på" svarer Ejdum.
        Jeg har ikke hørt det selv endnu, men han siger jo så også at han ikke ved mere end andre gør pt. Yderligere har han så sagt tidligere at han er i OB når vinduet lukker
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/bani...ri-pa-markedet

Artiklen skriver som sædvanlig ikke konkret position, og jeg kan ikke huske det,

Men husker ham umiddelbart som stopper eller højre back.
          Uanset, kunne han være noget for os.?

Comment

Mon ikke BIF går all-in på Ejdum nu, da det er mislykkedes for dem at hente Myhre

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              https://bold.dk/fodbold/klubber/bani...ri-pa-markedet

Artiklen skriver som sædvanlig ikke konkret position, og jeg kan ikke huske det,

Men husker ham umiddelbart som stopper eller højre back.
              Uanset, kunne han være noget for os.?
              Tror ikke vi er aktuelle ved sådanne tilfældigheder. Eller rettere sagt, jeg håber det ikke. Forventer OB arbejder på højtryk med 2-3 muligheder som man har scoutet i efteråret.

Alt andet er useriøst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Selvfølgelig vil Ejdum mega gerne til bif og Selvfølgelig er det et step op for ham.
                Det gør ondt, men det er sådan det er.

Den gamle romantiske tanke om at en spiller kun har én klub i ét land, eksisterer ikke længere.

Når det er sagt skal TB vise bif sin aller længste finger. Og Ejdum skal bare fortsætte med at klø på for os, hvilket jeg også tror han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Mon ikke BIF går all-in på Ejdum nu, da det er mislykkedes for dem at hente Myhre
                  Mon dog. TB har jo ingen erstatning klar her 2 døgn før vinduet lukker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror ikke vi er aktuelle ved sådanne tilfældigheder. Eller rettere sagt, jeg håber det ikke. Forventer OB arbejder på højtryk med 2-3 muligheder som man har scoutet i efteråret.

Alt andet er useriøst.
                    Som regel, når en spiller får ophævet, er det jo fordi han har en aftale med en anden klub. Og det er sikkert ikke os.

Men det behøver vel ikke bære tilfældigt eller useriøst, fordi han får ophævet. Han kan jo goft bære scoutet gennem efteråret af os.

Men som sagt, jeg husker ham ikke i detaljer. Blot en del superligakampe og god alder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Mon dog. TB har jo ingen erstatning klar her 2 døgn før vinduet lukker.
                      Jeg kan forestille mig, at BIF prøver med noget i retning af 25 millioner, 30% klausul og en klækkelig lønforhøjelse til Ejdum.

TB bør altid have en plan B, C, D mht. erstatninger liggende i skuffen. Der vil altid være bud på vores profiler i slutningen af et vindue.

Comment

Working...
                      X