Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
måske jeg skulle have brugt ordet "udbygge" frem for "opbygge" - for naturligvis har de et netværk de kan trække på. Men derfor kan man jo godt arbejde på at optimere det.Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Foruden TB og JN netværket er jeg enig i resten. Altså Troels og Nagel har været så længe i gamet at selvfølgelig har de et stort netværk, at AZ måske er lidt stærkere i tyskland er vel rimelig forståeligt. Men ellers er vi enige :-)
- Likes 1
Comment
-
Det vil imo kun være positivt hvis Nagel er kørt ud på et sidespor. Har nul tillid til hans evner.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, måske med en finne fra tysk fodbold, men ligner TB/JN er kørt lidt ud på et sidespor (af AZ/JR) i forhold til meldingen fra sidste år
"- Vi haft et ønske om en lidt mere konservativ rekruttering og at skabe en base, der er bygget mere op omkring et skandinavisk aftryk. Dels for at sikre sammenhængskræft på træningsbanen, men også for at sikre kontinuitet. Det har måske været en lidt mere kedelig rekrutteringsstrategi, hvor vi ikke har hentet eksotiske spillere fra nær og fjern, men i højere grad spillere vi kender, og som, vi ved, har et vist niveau. Så det er rigtigt set, at vi er orienteret mod Skandinavien."
Tusind tak Jurek for at inkludere Tyskland i Skandinavien og sikre de gode signings vi har fået derfra
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Bestemt bestemt. Jeg tog heller ikke dit indlæg specielt kritisk og som skrevet var jeg jo generelt enig. Men jo man kan altid blive bedre.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
måske jeg skulle have brugt ordet "udbygge" frem for "opbygge" - for naturligvis har de et netværk de kan trække på. Men derfor kan man jo godt arbejde på at optimere det.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment