Oprindeligt indsendt af Jebola
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
På papiret ja måske. Må dog indrømme jeg aldrig har hørt om ham den nye før, hvilket jeg heller ikke havde om Ganaus.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså på papiret er vi da styrket - men lad os nu lige få set vores nye nr 10 an.
Syntes det er positivt man har fået adresseret vores klart største mangel - men håber da man gør lidt mere, og der er så også to uger endnu, så meget kan ske.
Jeg håber stadig på en løsning med Grubbe og Trybull - mest fordi jeg så håber det giver plads til en ny spiller. Og ellers så bliver de i truppen de næsten 5 mdr. Trybull får næppe nogen spilletid - så ingen forandring der, Grubbe kommer nok til at tage et skridt tilbage i køen, men får nok lidt min. men meget bliver det næppe til.
Men tænker da Grubbe må have sat sin agent i arbejde, undersøger mulighederne - for der skal jo ske noget senest til sommer.
Og han er ok.
Lad os nu lige se vores nye mand på banen først, før vi siger vi er styrket. Han har trods alt ikke brændt nogen liga af endnu.
Comment
-
Der er 14 dage af vinduet endnu. Masser af tid. Desuden er det svenske/norske vel åbent længere? Så kan der vel ske noget efterOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet ser ikke ud til vi kommer af med nogen af dem der ikke spiller ret meget.
Man lader åbenbart kontrakterne løbe ud. Tror desuden ikke der kommer mere ind.
Med vores nye mand på midtbanen er vi også dækket udmærket ind til den kommende halvsæson.
Vi går jo efter at gå styrket ud af hvert vindue. Spørgsmålet er så om vi er det?
Foråret giver os svaret.
Jeg føler mig stadig overbevist om at 1-2-3 spillere forlader OB nu her inden længe
Comment
Comment