Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Det tror jeg gerne, men jeg græder nu også selv tørre tårer over at "glippe" Mikael Uhre - særligt når han minder meget om Ganaus i sin spillestil. Hellere en spiller, der kan afløse Grot.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Hvis der som skrevet i opslaget fra Campo er budkrig mellem FCM og AGF - er der øjensynligt nogen temmelig kompetente sportsdirektører som er uenige med dig
- Likes 4
Comment
-
Enig. Kan heller ikke se, vi har brug for en af Uhres type, selvom jeg nok tror niveauet stadig er helt ok.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Det tror jeg gerne, men jeg græder nu også selv tørre tårer over at "glippe" Mikael Uhre - særligt når han minder meget om Ganaus i sin spillestil. Hellere en spiller, der kan afløse Grot.
Comment
-
FCM vil angiveligt bruge ham til at afløse Francolino under skaden og derefter sikkert som indskifter. AGF vil bruge ham som afløser for Patrick Mortensen - så de må mene kvaliteten stadig er høj.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sikkert. Men er han virkelig god nok til FCM? Tvivler kraftigt på det
Jeg tænker heller ikke han er OB relevant - enig - men ikke p.g.a. kvaliteten - men på grund af vores nuværende trup ( Ganaus, Grith , Niemich, Legolas og Arp somn evt. vikar ved skader.
Comment
-
Vi skulle være blevet afvist af en håndfuld spillere her på det sidste.
Men det er vel forventeligt, når vi går efter spillere der ser sig for gode til OB.
Vil det mon lykkedes for TB?
Kommer der noget ind forventer jeg det bliver efter d.28.1
Det gælder bare om ikke at lade sig frustrere over andre klubber, der henter den ene landsholdspiller efter den anden.
Der kan vi slet ikke være med.
Håber Zorniger og co kender flere glemte juveler.
Comment
-
-
Jeg forventer heller ikke noget før sent i vinduet. TB og Nagel sår formentlig lidt frø hos spillere man forventer kan forstærke holdet. Det er som du siger nok folk, som afventer om ikke der dukker noget bedre op. Gør der ikke det, så er der forhåbentlig nogen af frøene som blomstrer op i striwet sidst i vinduet.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVi skulle være blevet afvist af en håndfuld spillere her på det sidste.
Men det er vel forventeligt, når vi går efter spillere der ser sig for gode til OB.
Det gælder bare om ikke at lade sig frustrere over andre klubber, der henter den ene landsholdspiller efter den anden.
Comment
-
Og det blev FcM.Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen
Er vi mon med her? Nej nok ikke. Tænker han skal spille.
Comment
-
håber ikke vi er med her - havde vi et akut problem på angriber positionen, så måske. Men vi står jo ikke og skriger efter en angriber - så giver ingen mening med sådan en kortsigtet løsning.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen
Er vi mon med her? Nej nok ikke. Tænker han skal spille.
Comment
-
er det ikke lidt det samme vi så i sommers - man vælger helt bevist lige at kigge lidt højere, så må man også forvente nogle afslag. Modsat i sommers så syntes jeg det giver fin mening nu. Vi har en fin start 11, vi er tidligt i vinduet - og sæsonen starter først efter vinduet er lukket. I sommers syntes jeg man trak den for længe - 7 runder spillet inden vinduet lukkede i, og det havde sgu været rart at få Ouedraogo ind noget før (hvis muligt)Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVi skulle være blevet afvist af en håndfuld spillere her på det sidste.
Men jeg håber bare man har en ordenlig liste med plan B og C'er liggende klar i skuffen - vi mangler noget bredde, og ville være rart at få taget hul på at forme truppen til næste sæson allerede nu.
- Likes 4
Comment

Comment