Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Det er et godt spørgsmål og jeg ved det ikke .. refereret fra Joas Knudsens livetråd og artikel på SFÅ fra Klubaften men den kontekst er der vist ikke. Men det giver vel bedst mening med 22+ men nok inkl. talenter."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Mener det er 20 markspillere + plus 2 i transition fra U19 som måske kører på deres sidste akademi årOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det er et godt spørgsmål og jeg ved det ikke .. refereret fra Joas Knudsens livetråd og artikel på SFÅ fra Klubaften men den kontekst er der vist ikke. Men det giver vel bedst mening med 22+ men nok inkl. talenter.
- Likes 1
Comment
-
Vigtig viden ..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mener det er 20 markspillere + plus 2 i transition fra U19 som måske kører på deres sidste akademi år"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Igen en fejl med Martin Hansens kontrakt. utroligt at en mand der har ob som sit fuldtidsarbejde laver så mange fejl.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 3
Comment
-
Det er vel det vi håber/regner med/forventer .. Grubbe og måske Gomez ud for en ny Præstationsspiller .. en Trybull ud og en ny Præstationsspiller ind .. ish ..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - så det er 22 + målmænd.
Da vi pt har 4 målmænd så vil trupstørrelsen være så godt som på plads når man får sendt en keeper videre.
Pt er der så nok lidt for mange "i transition" men mon ikke man får rettet op på det over tid."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Jeg er lidt langsom, og har ikke kunne finde andre oplysninger - Hvad er fejlen mht. Martin Hansens kontrakt?Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Igen en fejl med Martin Hansens kontrakt. utroligt at en mand der har ob som sit fuldtidsarbejde laver så mange fejl.
Han har kontrakt til sommeren 2026 og option på et år mere. Men er den udløst? (for det kunne jeg ikke lige finde information om).
Comment
-
Ja den skulle være udløst af MH selv. Mener at MH har sagt det i en SFÅ podcast eller lignOprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Jeg er lidt langsom, og har ikke kunne finde andre oplysninger - Hvad er fejlen mht. Martin Hansens kontrakt?
Han har kontrakt til sommeren 2026 og option på et år mere. Men er den udløst? (for det kunne jeg ikke lige finde information om).
Comment
-
Hvis vi ikke har hørt mere kan det så være fordi optionen ikke har været ensidig? (Og MH måske har misforstået det)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja den skulle være udløst af MH selv. Mener at MH har sagt det i en SFÅ podcast eller lign
Eller er det bare fordi vi ikke har hørt om det?
Comment
-
Det er jo ikke uhørt at klausuler udløses i mindre klubber uden det offentliggøres. Men kender ikke detaljerne. Ved bare at det var fremme ifm noget SFÅ at han havde udløst klausulenOprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Hvis vi ikke har hørt mere kan det så være fordi optionen ikke har været ensidig? (Og MH måske har misforstået det)
Eller er det bare fordi vi ikke har hørt om det?
- Likes 1
Comment
-
https://campo.dk/2025/11/20/i-ly-af-...et-sin-aftale/
Han har kontrakt til 2027, det blev bekræftet i november.
- Likes 1
Comment
Comment