Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

er det ikke lidt det samme vi så i sommers - man vælger helt bevist lige at kigge lidt højere, så må man også forvente nogle afslag. Modsat i sommers så syntes jeg det giver fin mening nu. Vi har en fin start 11, vi er tidligt i vinduet - og sæsonen starter først efter vinduet er lukket. I sommers syntes jeg man trak den for længe - 7 runder spillet inden vinduet lukkede i, og det havde sgu været rart at få Ouedraogo ind noget før (hvis muligt)

Men jeg håber bare man har en ordenlig liste med plan B og C'er liggende klar i skuffen - vi mangler noget bredde, og ville være rart at få taget hul på at forme truppen til næste sæson allerede nu.
    Bare vi får en god midtbanespiller ind i dette vindue. Så er jeg tilfreds. Dukker der en venstrebenet forsvarsspiller op vil det også være fint. Han skal bare være rigtig god ellers bliver jeg ked af det hvis Julius ryger på bænken. Og så skal der forlænges med Owusu

Så syntes jeg at truppen er klar til foråret og vi kan gå imod et sommervindue uden vildt mange lektier for

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Bare vi får en god midtbanespiller ind i dette vindue. Så er jeg tilfreds. Dukker der en venstrebenet forsvarsspiller op vil det også være fint. Han skal bare være rigtig god ellers bliver jeg ked af det hvis Julius ryger på bænken. Og så skal der forlænges med Owusu

Så syntes jeg at truppen er klar til foråret og vi kan gå imod et sommervindue uden vildt mange lektier for
      planen er vel at julius skal over i den anden side - og så kan vi få en venstrebenet ind. Bürgy ryger på bænken - jeg er ikke nervøs for Julius.

Men enig i at en midtbanespiller er nr.1 - forlængelse med Owusu vil også løse en del, men en mere ind - forsvaret er nok det der er mest sandsynligt så meget de har talt om det, men tænker også en angriber kunne være en mulighed, evt en ny vb.

2 stks ind + forlængelse med Owusu, og så en afklaring på Trybull (og Grubbe)

Og så skal man vel også nu til at kigge på en forlængelse med Askou - udløb i 27 (?) uden en forlængelse kan man ende med at stå i en situation hvor man skal sælge ham til sommer for at det ikke ender i endnu en Slotsager-sag...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

planen er vel at julius skal over i den anden side - og så kan vi få en venstrebenet ind. Bürgy ryger på bænken - jeg er ikke nervøs for Julius.

Men enig i at en midtbanespiller er nr.1 - forlængelse med Owusu vil også løse en del, men en mere ind - forsvaret er nok det der er mest sandsynligt så meget de har talt om det, men tænker også en angriber kunne være en mulighed, evt en ny vb.

2 stks ind + forlængelse med Owusu, og så en afklaring på Trybull (og Grubbe)

Og så skal man vel også nu til at kigge på en forlængelse med Askou - udløb i 27 (?) uden en forlængelse kan man ende med at stå i en situation hvor man skal sælge ham til sommer for at det ikke ender i endnu en Slotsager-sag...
        Julius har fået 1-2 tilbud allerede som han bare kan underskrive. Men han afventer klogt og ser hvordan hans situation udvikler sig sportsligt. Men enig. Hvis man ikke kan blive enige de næste måneder må man se på om der dukker nogle tilbud op til sommer. Ville være trist at undgå en transfer

Comment

Det er åbenbart ikke en Isherwood type vi kigger efter til forsvaret ifølge TB

https://campo.dk/2026/01/09/ob-boss-...as-isherwoods/

Comment

TB og AZ enige om hvad der skal ske i vinduet

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...t-se-i-starten

Comment

Det synes jeg lyder helt rigtigt, imo er det heller ikke et stort skur vi mangler i midterforsvaret.

Comment

Julius har fået 1-2 tilbud allerede som han bare kan underskrive. Men han afventer klogt og ser hvordan hans situation udvikler sig sportsligt. Men enig. Hvis man ikke kan blive enige de næste måneder må man se på om der dukker nogle tilbud op til sommer. Ville være trist at undgå en transfer
                Jeg er ikke uenig i, at det sikkert er klogt at afvente situationens udvikling sportsligt.

Jeg er nok også bare efterhånden nået et punkt - særligt efter Slotsager-gate - hvor jeg har lidt svært ved at forstå nogle af de her talenters prioritering. Julius kunne jo uden at sætte hele sin karriere over styr sætte sin underskrift på en 1-2-årig forlængelse og sige "Jeg vil gerne OB, men jeg vil heller ikke syltes på en 4-5-årig kontrakt, mens klubben melder ud de leder efter midterforsvarere".

Ved at vente bliver hele processen lidt nervøs, for hvor meget skal man satse på Julius eller hvor meget skal man satse på Bojang. Det skaber yderligere nervøsitet som i Slotsager-sagaen.

Jeg forstår moderne fodbolds mekanismer og det er et koldt og kynisk spil om millioner, men så bliver jeg fandeme også lidt træt af at se talenter klappe på klublogoet, mens de næsten ikke kan vente med at komme ud af døren til - tænkt eksempel - bænken i Hellas Verona.

Beklager min galde. Jeg forstår bare ikke, hvorfor han tøver - han er publikumsfavorit, han har niveauet og talentet til at blive en rigtig dygtig midtstopper - hvad er det han håber på ændrer sig, ved at se situationen an?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg er ikke uenig i, at det sikkert er klogt at afvente situationens udvikling sportsligt.

Jeg er nok også bare efterhånden nået et punkt - særligt efter Slotsager-gate - hvor jeg har lidt svært ved at forstå nogle af de her talenters prioritering. Julius kunne jo uden at sætte hele sin karriere over styr sætte sin underskrift på en 1-2-årig forlængelse og sige "Jeg vil gerne OB, men jeg vil heller ikke syltes på en 4-5-årig kontrakt, mens klubben melder ud de leder efter midterforsvarere".

Ved at vente bliver hele processen lidt nervøs, for hvor meget skal man satse på Julius eller hvor meget skal man satse på Bojang. Det skaber yderligere nervøsitet som i Slotsager-sagaen.

Jeg forstår moderne fodbolds mekanismer og det er et koldt og kynisk spil om millioner, men så bliver jeg fandeme også lidt træt af at se talenter klappe på klublogoet, mens de næsten ikke kan vente med at komme ud af døren til - tænkt eksempel - bænken i Hellas Verona.

Beklager min galde. Jeg forstår bare ikke, hvorfor han tøver - han er publikumsfavorit, han har niveauet og talentet til at blive en rigtig dygtig midtstopper - hvad er det han håber på ændrer sig, ved at se situationen an?
                  Sympatisk indslag Christian - jeg er ganske enig med dig - MEN det er en kynisk verden - spillerne er store individualister som med agenters hjælp optimerer deres egen situation - også kortsigtet - og det samme gør klubberne jo - hvis ikke spillerne makker ret ( herunder skriver under på forlængelser) ryger de på bænken med diverse undskyldninger. Så den manglende "loyalitet" går efter min mening begge veje - det er ikke kun spillerne som er egoister.
                  Jeg tror vi må affinde os med at såfremt Julius og andre i hans situation oplever at pengene er større, eller udviklingsmulighederne bedre i en anden klub - så er de videre ( og Julius er jo kommet til OB netop af den grund). Desuden kan OBŽs håndtering af Slotsager i det sidste år inden afrejse næppe motivere ret mange af de unge til at forlænge - de holder mulighederne åbne hvis " vinden vender".

Comment

Grot siger at AZs spillestil ikke ligefrem er hans yndlings

https://campo.dk/2026/01/09/grot-kae...it-spillestil/

Ikke sjovt at blive bedt om at løbe så meget i den store krop

Comment

McCoy forlænger til 2030

https://ob.dk/nyheder/2026/januar/fi...mere-med-mccoy

Comment

Får mig til at tænke, at det så nok er farvel til Owusu.

Dernæst en strøtanke. Siger ikke jeg anbefaler det eller er imod det. Bare en strøtanke. Gad vide om man forlænger med Grubbe, udover de pladser han allerede dækker, så kunne han igen være i spil som reserve på back-pladserne. Er helt med på, han ikke på nogen måde banker på til en startplads.

Comment

TB har fået henvendelser på nogle af vores profiler

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-at-forlade-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Dernæst en strøtanke. Siger ikke jeg anbefaler det eller er imod det. Bare en strøtanke. Gad vide om man forlænger med Grubbe, udover de pladser han allerede dækker, så kunne han igen være i spil som reserve på back-pladserne. Er helt med på, han ikke på nogen måde banker på til en startplads.
                            Tror slet ikke Grubbe er interesseret i at forlænge. Han skal ud og prøve noget nyt et andet sted

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Det håber jeg ikke .. McCoy på hb med Grubbe som backup er alt andet lige et ringere setup end Owusu på højre med McCoy som backup (eller omvendt) ... vi skulle gerne styrke truppen eller som minimum holde status quo. Owusu har udtrykt interesse for at forlænge og jfr. Mediano er OB også interesserede i at forlænge så det må være vilkårene der diskuteres. Owusu virker til at være afklaret med at der er en ambitiøs og ung McCoy på vej frem så han må kæmpe for at holde startpladsen - det er meget sundt.
                              Når McCoy forlænger må det også være fordi at han kan se mere spilletid foran sig ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det må jo så være fordi at Askou har taget så store skridt siden i sommers at man har den type.

Jfr. Tipsbladet så havde OB tilbudt en kontrakt så man HAR jo ledt efter typen .. ellers skulle man bruge typen da man havde et 3/5 mands forsvar.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X