Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det nye år starter med træningskampe mod Næstved og Skive. Så skal vi møde polsk og ukrainsk modstander på træningslejren også slutter vi af med en ude kamp mod Brøndby ugen før sæsonstart.

Comment

Jeg vil give et lille 10-tal, og det er faktisk udfra min forventninger til sæsonen. men det er nok også mest pga den meget positive afslutning, hvor vi endelig
      kom over i 442, som jeg mener helt klart passer bedst til OB. Tager man spiller for spiller så er der bare så mange pile der peger opad, at jeg nu er der hvor jeg igen
      glæder mig hver eneste gang til OB spiller, den lyst flåede Andreas Alm ud af min krop. Jeg mener at både de gode indkøb udvikler sig enormt, og de egenudviklede
      i lige så høj grad. ja, vi kan stadig finde huller i osten, men fuck det, overall så har Alexander Zorniger bragt fodbolden tilbage til Odense, og et tilskuersnit på over
      10.000 på hjemmebane vidner vel også om stor interesse for OB. OB kan på en god dag slå alle, og ja OB kan tabe til alle, men Vejlekampen ligger altså lang tid
      tilbage, så skal vi ikke bare sige det sådan, at den dag lærte AZ rigtig meget.
      Hvis jeg må vælge en vild signing, så ville jeg vælge en felt til felt 8er, jeg tror Bonde bliver mere denfensiv når han kommer tilbage, end han var da han blev skadet.
      Kommer der ingen lever jeg med det, OB har et godt hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Jeg vil give et lille 10-tal, og det er faktisk udfra min forventninger til sæsonen. men det er nok også mest pga den meget positive afslutning, hvor vi endelig
        kom over i 442, som jeg mener helt klart passer bedst til OB. Tager man spiller for spiller så er der bare så mange pile der peger opad, at jeg nu er der hvor jeg igen
        glæder mig hver eneste gang til OB spiller, den lyst flåede Andreas Alm ud af min krop. Jeg mener at både de gode indkøb udvikler sig enormt, og de egenudviklede
        i lige så høj grad. ja, vi kan stadig finde huller i osten, men fuck det, overall så har Alexander Zorniger bragt fodbolden tilbage til Odense, og et tilskuersnit på over
        10.000 på hjemmebane vidner vel også om stor interesse for OB. OB kan på en god dag slå alle, og ja OB kan tabe til alle, men Vejlekampen ligger altså lang tid
        tilbage, så skal vi ikke bare sige det sådan, at den dag lærte AZ rigtig meget.
        Hvis jeg må vælge en vild signing, så ville jeg vælge en felt til felt 8er, jeg tror Bonde bliver mere denfensiv når han kommer tilbage, end han var da han blev skadet.
        Kommer der ingen lever jeg med det, OB har et godt hold.
        Er meget enig udover det sidste du skrev. Det er usikker hvornår og i hvilken forfatning Bonde kommer tilbage på banen. Så det kræver tilføjelse af en stærk midtbane som kan konkurrere ellers er vi hurtigt væk igen fra 4-4-2 fordi der mangler spillere på midtbanen. Måske WM stepper op og videreudvikling meget hurtigt men det er for tyndt at bygge på han og Bonde som konkurrencedygtigt allerede i foråret.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Nå - vinterpause for alvor.

Prøv at gå denne tråds første sider igennem og se, hvor mange af os, der havde turdet håbe på, at vi ville overvintre i Top-6.

Efteråret har været en rutsjebanetur af de helt vilde, med nogle sindssyge lows, med to snittere hjemme, men også nogle highs med sejrene 3-0 over Vejle, 3-1 over Fredericia (og Viborg) og 3-3 i Midtjylland.

Spillemæssigt har vi rykket os ret meget på et halvt år, og der er en tydelig progression i udtryk og indsats.

Vi er en oprykker, der er mere end helt inde i kampen om en top-6 plads og vi blev slået ud af pokalen med et samlet 3-2 nederlag efter at topholdet i Superligaen virkelig skulle flexe nogle muskler.

Hvis jeg skulle give efteråret en karakter må det blive et stort 7-tal eller et lille 10-tal - afhængigt af øjnene, der ser. Jeg var gerne gået videre i pokalen, og så irriterer særligt Silkeborg-kampene mig stadigvæk, der ligger 5 point yderligere, der skulle have været vores!

Hvad tænker i om efteråret?
          Jeg tænker vi for første gang i lang tid vel spiller nogenlunde til par. Vi begynder - særligt her mod slutningen at vinde de kampe vi skal vinde, det sgu rart. Man kan altid tabe til BIF eller et andet tophold, dog helst ikke så store nederlag som vi så lidt for mange af.

Men med de signings man lavede og den træner man hentede ind - så havde jeg da forventet at vi skulle ligge fornuftigt til - og det gør vi. Spillet har været af svingende kvalitet, ganske som forventet - og så slutter vi trods alt af på en opadgående kurve, hvilket er positivt.

Et stort 7-tal lyder ganske fint i min bog.

Nu skal der hentes lidt forstærkninger ind så man kan fortsætte udviklingen det næste halve år, uanset om det hedder top eller bund 6, så må det handle primært om udvikling, og så skal vi stå skarpt til første dag i 26/27 sæsonen.

Comment

Working...
          X