Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ikke spøjst, men forventet
    Så forventet og spøjst da

Men helt ærligt. Hvorfor bringer man sig selv i denne situation?
    På nogen punkter ..... forstår jeg simpelthen ikke hvad strategien går ud på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så forventet og spøjst da

Men helt ærligt. Hvorfor bringer man sig selv i denne situation?
      På nogen punkter ..... forstår jeg simpelthen ikke hvad strategien går ud på. :thumbsup:
      Det kan jeg heller ikke fortænke dig i, da den jo ikke er offentliggjort (måske reelt lavet).... lidt som den hellige gral, alle taler om den, men ingen har set den
      Last edited by Online; i går, 23:10.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nogen der var til klubmøde hvor TB har fremlagt strategien?
        https://ob.dk/nyheder/2025/november/kom-til-klubaften

Blev der sagt så lidt at det ikke har været værd at snakke om?

Kan ikke se at hverken SFÅ eller Fyens “Vibsnakker om OB” har noget fra den aften og umiddelbart heller ikke noget på Fyns eller TV2 Fyn ..

Det er over en måned siden så måske jeg bare har misset det ….
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://ob.dk/nyheder/2025/november/kom-til-klubaften

Blev der sagt så lidt at det ikke har været værd at snakke om?

Kan ikke se at hverken SFÅ eller Fyens “Vibsnakker om OB” har noget fra den aften og umiddelbart heller ikke noget på Fyns eller TV2 Fyn ..

Det er over en måned siden så måske jeg bare har misset det ….
          https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...og-spillestil/

Så fandt jeg noget ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Nogen der var til klubmøde hvor TB har fremlagt strategien?
            Strategien er at opbygge en stærk kultur. Det er meldt ud talrige gange, og det er ærligt talt ikke ret svært at forstå.

Ingen har behov for banale PP-slogans.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Strategien er at opbygge en stærk kultur. Det er meldt ud talrige gange, og det er ærligt talt ikke ret svært at forstå.

Det er sådan cirka som i alle andre klubber. Tænker ikke der findes en klub der ikke gerne vil det.
              Intet unikt i det udsagn.
              Fair nok, men hvorfor kalder man det next level så?

Comment

Hvordan definerer klubben en "stærk kultur" og hvordan måles den ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvordan definerer klubben en "stærk kultur" og hvordan måles den ?
                  Man kan ikke måle en stærk kultur. Det er et begreb som er lidt fluffy.
                  Man kan mærke internt i klubben om kulturen er stærk. Jeg vil mene man nemmere kan mærke når kulturen er dårlig.

Comment

Det er heller ikke det vi snakker om men du er tydeligvis ikke vant til at arbejde på et sådanne niveau.
                    Når man snakker strategi i alle profesionelle virksomheder så er det sq ikke for sjov og smarte PP-slogans men for at have et reelt styringsværkstøj og et arbejdsredskab man kan bruge både internt og eksternt, hvilket der f.eks. er brug for for at alle arbejder samme vej, herunder kunder og leverandører og andre interessenter.

Comment

Det er heller ikke det vi snakker om men du er tydeligvis ikke vant til at arbejde på et sådanne niveau.
                      Når man snakker strategi i alle profesionelle virksomheder så er det sq ikke for sjov og smarte PP-slogans men for at have et reelt styringsværkstøj og et arbejdsredskab man kan bruge både internt og eksternt, hvilket der f.eks. er brug for for at alle arbejder samme vej, herunder kunder og leverandører og andre interessenter.

Comment

For det første, så er jeg enig i, at der er gået (alt) for lang tid med at få noget konkret meldt ud. Dette medfører en, berettiget, kritik. For det andet, så er jeg delvist enig i, at en strategi også skal være et styringsværktøj. Når det så er sagt, så er en idrætsklub, professionel eller ej, ikke at sammenligne med en gængs virksomhed, der på en eller anden måde producerer et konkret produkt, der skal omsættes på et marked. Der er ligheder, men også forskelle. Sidstnævnte var i hvert fald noget som min tidligere formand i DSqF, Kenneth Plummer pointerede, næsten til bevidstløshed. Idrætsklubber- og organisationer arbejder bare under andre rammer end erhvervslivet, også selv om der er ligheder. Der har jo også i OB været berettiget kritik af NT, og hans tro på, at klubben kan drives af forretningsfolk som en forretning. Det er jo ikke gået skide godt ... Godt nytår

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

For det første, så er jeg enig i, at der er gået (alt) for lang tid med at få noget konkret meldt ud. Dette medfører en, berettiget, kritik. For det andet, så er jeg delvist enig i, at en strategi også skal være et styringsværktøj. Når det så er sagt, så er en idrætsklub, professionel eller ej, ikke at sammenligne med en gængs virksomhed, der på en eller anden måde producerer et konkret produkt, der skal omsættes på et marked. Der er ligheder, men også forskelle. Sidstnævnte var i hvert fald noget som min tidligere formand i DSqF, Kenneth Plummer pointerede, næsten til bevidstløshed. Idrætsklubber- og organisationer arbejder bare under andre rammer end erhvervslivet, også selv om der er ligheder. Der har jo også i OB været berettiget kritik af NT, og hans tro på, at klubben kan drives af forretningsfolk som en forretning. Det er jo ikke gået skide godt ... Godt nytår
                          Ikke uenig i den betragtning - fedt indspark.
                          Men OS&E har som minimum nogle forretningsben der skal håndteres forretningsmæssigt og OB er et af dem. Efter sigende det forretningsben de øvrige skal støtte op
                          om over tid.
                          Indenfor OB er der også forskellige “forretningsben” i form af OBq, Akademiet og 1. Holdet der hver især har deres prioritering og skal håndteres og en ting er at sige, at 1. holdet er det der skal satses på men jeg er nysgerrig på hvordan? I OB’s invitation står der:

få et unikt indblik i fremtiden for Odense Boldklub, den sportslige strategi og arbejdet med IdentitetOB og fanpanelet​
                          og på dagsordnen kan man se:
                          “Troels Bech: NEXT LEVEL - Sportslig strategi”.
                          så noget er der jo tænkt over og fortalt ..

på Facebook står der:

”Vi er samlet om striberne til klubaften på Nature Energy Park.
                          Torsdag aften bliver brugt i blåt og hvidt selskab, hvor vi har inviteret sæsonkortholdere og OB-abonnenter helt tæt på til snak om, hvor vi er på vej hen, og hvordan vi sammen kommer derhen​“

og det er jeg da bare pisse nysgerrig på ..

Comment

Working...
                          X