Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vi har lige fået klask af dem (BIF) i to omgange .. crazy world..
    Der var Brøndby i en helt anden forfatning. Bunden er gået ud af Brøndby og FCK. Hvor er det bare fedt. Men ærgerligt med den vinterpause.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja, det kunne nok have været sjovere dels at møde dem nu, og dels at de skulle have været i Herning næste weekend fremfor første kamp i foråret. De kunne hurtigt have været endnu mere vingeskudt.
      Omvendt er det måske også fint vi ikke har AGF(i ligaen) om en uge. De er godt nok varme dette efterår.
      Personligt synes jeg AGF så trætte ud i kampen mod Randers. De var i kontrol i 1. halvleg, men de scorer på
      en foræring af Dammers og så en tordenkile one in a million fra Bech.

Store dele af anden halvleg er AGF presset ned og Randers tilspiller sig nogle pænt store chancer, som de forpasser.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Personligt synes jeg AGF så trætte ud i kampen mod Randers. De var i kontrol i 1. halvleg, men de scorer på

Store dele af anden halvleg er AGF presset ned og Randers tilspiller sig nogle pænt store chancer, som de forpasser.
        Enig - og med det momentum, vi har lige nu (uagtet at det var 2 hold, vi skulle slå) nægter jeg at afskrive vores chancer mod AGF over 2 kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Ja det gav også mig et håb. AGF ligner også et hold der trænger til vimterpause, og når vi frem imod første kamp har to dages ekstra hvile, så håber jeg vi tør stresse dem med et højt pres, som Randers praktiserede i 2. Halveg. Her så de i hvert fald såret ud.

Comment

Undskyld hvis det er skrevet andetsteds. Vi møder BIF i Brøndby i en træningskamp ifølge Cooper.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Undskyld hvis det er skrevet andetsteds. Vi møder BIF i Brøndby i en træningskamp ifølge Cooper.
              Havde håbet på nogle bedre modstandere ala Tyske bundesliga hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Havde håbet på nogle bedre modstandere ala Tyske bundesliga hold.

Vi fik simpelthen ikke nok modstand i de to seneste opgør, 1-5 og 1-4.

Hvilke Bundesligahold ville være tilfredse med den modstand OB kan give .. hvor længe pause har de egentligt ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvilke Bundesligahold ville være tilfredse med den modstand OB kan give .. hvor længe pause har de egentligt ..
                  2½ uge herover jul/nytår

Comment

Et hold der de sidste 2 kampe har tabt til Vejle og Fredericia. De kan ikke engang TPI tror jeg

Comment

Working...
                    X