Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ekspert er bestemt ikke det rigtige at kalde mig .. tvært i mod vil jeg mene. Jeg har dog gjort mig erfaringer på min egen krop ved at lave hård intervaltræning på ugebasis i 50 min. af gangen i 6 mdr. Det flyttede min fysiske formåen markant og det er jo en konsekvens af at kroppen er vænnet til højintens belastning i længere tid af gangen, og dermed øget kroppens evne til at optage ilten i blodet for at kunne præstere på højere niveau i længere tid af gangen. Selvf. kan ingen fodboldspiller levere højintenst 90 min. og har selvf. også brug for perioder hvor at "restituere" undervejs i kampene. Hvis nogen kan afvise min "glade motionist teori" så læser jeg gerne med .. det er et interessant emne synes jeg.
    Synes også at det ligner at flere spillere bruger det med at lægge sig ned, for at give holdet en puster i løbet af hele kampen. (eller er de bare nødsaget til at lægge sig ned....) Det er jo bare fint, hvis det er en del af planen. Selvom det er pisseirriterende at spille imod ;o)

Comment

Working...
    X