Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Angående debatten om AZ.

Inden jeg skriver videre: Jeg kan godt lide AZ, og jeg synes ikke, han skal fyres. Jeg håber, han bliver en succes.

Men jeg er - som diskuteret andetsteds - skuffet over ham indtil videre, og jeg har svært ved at forstå hans taktiske dispositioner, ligesom jeg havde forventet et helt andet fysisk udtryk.

I stemmer fra Ådalen stilles et spørgsmål, som jeg selv har funderet over: Har AZ et kompetent nok team omkring sig? Den ene tysker er helt ny som assistenttræner, den anden er ikke fodboldfagligt i en trænerrole. Derudover har vi vores (meget dygtige) transitionstræner.

Er det tilstrækkeligt? Mangler vi i virkeligheden noget supplement og modspil hér?
    jeg vil slet ikke afvise Zorniger kunne have godt af ekstra hjælp. Giv ham al den hjælp han skal bruge.

Men det fysiske udtryk eller mangel på samme kommer helt naturligt når du ikke har en bred nok trup til at spille på den måde. Gå tilbage og se de første kampe - der blev spillet med større intensitet - og halvdelen, hvis ikke mere af holdet stod og hev efter vejret når vi passerede de 65 min.

det gør de ikke længere - og det er ikke fordi Zorniger skifter mere ud, de spiller mere med håndbremsen trukket. Og jeg er sådan set enig - det er sgu lidt skuffende at se på, særligt fordi jeg var ret begejstret for de tegn vi så i starten på ny og intensiv stil. Men de kan simpelthen ikke spille sådan for efter en time vil man skulle skifte fem spillere og med den nuværende trup, der betyder det bare et for stort niveau fald

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

naturligvis vil han gerne forstærke holdet. Jeg syntes bare han holder lidt for meget i håndbremsen med sin tilgang - og udtalelser.

Det bliver sat meget binært op, en spiller er enten rigtigt eller forkert - og det er jo bare ikke tilfældet. Selvfølgelig skal man ikke hive en ny Tyler Burey eller Sven Köhler ind, det siger sig selv. Og jeg frygter bare den tilgang gør at man endnu engang ender med at skubbe udfordringerne foran sig, siger man kunne ikke lige få den helt rigtige og så igen håber på det går.

Det vil for det første være et stort sats ifht overlevelse, og for det andet gør det bare at man skal ud og finde endnu flere spillere til næste sommer, forudsat vi klare den i superligaen. At forstærke truppen til vinter vil hjælpe på den korte bane, men vil alt andet lige også gøre man står bedre til næste sæsonopstart.

Og så køber jeg bare ikke den måde Troels stiller det op (jeg kan ikke lige huske hvordan han plejer at sige det, men det er vidst ikke helt som du skriver) for var Niemic virkelig "den helt rigtige" var Ouedraogo? Jeg syntes de ligner fine signings, men sat op på en enten eller måde, så tvivler jeg på de var dem man gik først efter.

Trybull har en fod ude af døren - og det må Grubbe også have, hvor godt passer Bonde ind? Og hvilket niveau kan han komme tilbage på? Vores midtbane er så tyndt besat - der skal bringes min. en ind til vinter.

Og så kan man i samme ombæring ligeså godt få bragt en forsvarsspiller ind, helst en der kan gå ind fra dag ét. Men ellers en der kan køres ind til når BP sendes på pension næste sommer.
      Eftersigende var man tæt på en der har udløb til vinter men det lykkedes ikke. Var det klubben så ville man vel kunne skrive med ham nu så det var vel ham der ikke ville eller han afventer at se hvor vi er til vinter ..

Der skal en ind på midten til vinter plus en for hver af dem der måtte smutte …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Eftersigende var man tæt på en der har udløb til vinter men det lykkedes ikke. Var det klubben så ville man vel kunne skrive med ham nu så det var vel ham der ikke ville eller han afventer at se hvor vi er til vinter ..

Der skal en ind på midten til vinter plus en for hver af dem der måtte smutte …
        Thomas Isherwood, 28 til januar, knap 130 kampe som senior - ikke vildt imponerende. Kan jo også være OB overvejer sine muligheder nu man har mere tid. Kan være han var en af de sidste på listen, det lykkedes ikke og så kigger man sig om efter noget lidt sjovere.

Uanset hvad - giver jo ikke mening at melde en evt kontrakt ud nu. Vi kan ikke bruge ham og alt andet lige vil det give muligheder for uro i de bagerste rækker / spekulationer om hvor de enkelte spillere står osv.

Derfor kan de jo godt være i forhandlinger med ham - eller andre. Men kan slet ikke se man skulle melde noget ud før truppen er gået på ferie.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Thomas Isherwood, 28 til januar, knap 130 kampe som senior - ikke vildt imponerende. Kan jo også være OB overvejer sine muligheder nu man har mere tid. Kan være han var en af de sidste på listen, det lykkedes ikke og så kigger man sig om efter noget lidt sjovere.

Uanset hvad - giver jo ikke mening at melde en evt kontrakt ud nu. Vi kan ikke bruge ham og alt andet lige vil det give muligheder for uro i de bagerste rækker / spekulationer om hvor de enkelte spillere står osv.

Derfor kan de jo godt være i forhandlinger med ham - eller andre. Men kan slet ikke se man skulle melde noget ud før truppen er gået på ferie.
          Det var nu heller ikke det jeg mente men at når han er transferfri til vinter har han jo mulighed for at signe med en klub nu så det var nok ikke afgivende klub der stod i vejen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
          X