Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    officielt kommer de til at holde fast i konsoliderings udsagnet i lang tid tror jeg, og det er nok også det rigtige at gøre. Bliver der tilført 3 til start11eren bliver det i hvert fald svært at bevare pessimismen for os fans. På et givent tidspunkt må de jo også at de som minimum “går efter guldet” i form sf top6 hvis muligheden er der kort før opdelingen

Jeg hørte et fint kompromis i en VFF podcast. "Målsætningen er overlevelse - ambitionen er top 6"

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.
    officielt kommer de til at holde fast i konsoliderings udsagnet i lang tid tror jeg, og det er nok også det rigtige at gøre. Bliver der tilført 3 til start11eren bliver det i hvert fald svært at bevare pessimismen for os fans. På et givent tidspunkt må de jo også at de som minimum “går efter guldet” i form sf top6 hvis muligheden er der kort før opdelingen

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Det er 8 år siden OB havde 7 point efter 4 kampe i SL.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Jeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Det er ca. 4 år siden OB har vundet 2 kampe i træk på hjemmebane i grundspillet i SL
    Hvor det dog siger næsten alt

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Det er ca. 4 år siden OB har vundet 2 kampe i træk på hjemmebane i grundspillet i SL
    Last edited by claudes1; 11-08-2025, 21:15.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Der har ikke været færre point mellem 1. og sidste plads efter 4 runder i superligaen i over 20 år.
    Last edited by claudes1; 11-08-2025, 05:13.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jeg sidder med en følelse af at FCM gjorde Fredericia gode. De lod dem spille på den måde de er bedst. FCM var slet ikke i noget pres, og så har de 4 forskellige indivualister, der går egne veje.

Det er virkelig et ringe hold, hvis man kigger på sammenhængen. Hvis det drejer sig om kvalitet, så er det et godt hold.

FCM havde vel ingen returløb overhovedet.
    Enig. Men Mucolli havde sgu et godt indhop for Fredericia mod et hold der ikke kan lide at forsvare

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Konge svar…
    Det synes jeg også selv

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jeg sidder med en følelse af at FCM gjorde Fredericia gode. De lod dem spille på den måde de er bedst. FCM var slet ikke i noget pres, og så har de 4 forskellige indivualister, der går egne veje.

Det er virkelig et ringe hold, hvis man kigger på sammenhængen. Hvis det drejer sig om kvalitet, så er det et godt hold.

Det er klassisk FCM. Det har Ikke været et HOLD i mange mange år. Det er en flok individualister, hvor nogle har et absurd topniveau og så har de én der kan kaste bolden 200 m i modvind. Det er nok i superligaen til at komme i top 2 igen og igen. Men i Europa kniber det. Tænk, hvis de fik en træner, der kunne samle de individualister til et hold. Det ville være sindssygt.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    vildt hvis det sker og de tager ACH med i SL. Lokalopgør hele tiden med VB, ACH, KIF og Haderslev forudsat VB og Haderslev bliver i rækken
    Ser 3 mulige oprykkere. Kolding, Horsens og Lyngby. Hvidovre kan måske blande sig.
    Alt andet er nogle kage hold.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied

Tjek det selv i interview
    Konge svar…

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Og næste sæson kan de spille 3-3 imod Kolding også :-), men hatten af for Fredericia, frisk fodbold.
    vildt hvis det sker og de tager ACH med i SL. Lokalopgør hele tiden med VB, ACH, KIF og Haderslev forudsat VB og Haderslev bliver i rækken

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ville være bekymret hvis jeg var Thomasberg. Det er to oprykker FCM spiller 3-3 mod …
    Og næste sæson kan de spille 3-3 imod Kolding også :-), men hatten af for Fredericia, frisk fodbold.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Leave a comment:

Working...
X