Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.
Leave a comment:
-
Jeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg sidder med en følelse af at FCM gjorde Fredericia gode. De lod dem spille på den måde de er bedst. FCM var slet ikke i noget pres, og så har de 4 forskellige indivualister, der går egne veje.
Det er virkelig et ringe hold, hvis man kigger på sammenhængen. Hvis det drejer sig om kvalitet, så er det et godt hold.
FCM havde vel ingen returløb overhovedet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg sidder med en følelse af at FCM gjorde Fredericia gode. De lod dem spille på den måde de er bedst. FCM var slet ikke i noget pres, og så har de 4 forskellige indivualister, der går egne veje.
Det er virkelig et ringe hold, hvis man kigger på sammenhængen. Hvis det drejer sig om kvalitet, så er det et godt hold.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægvildt hvis det sker og de tager ACH med i SL. Lokalopgør hele tiden med VB, ACH, KIF og Haderslev forudsat VB og Haderslev bliver i rækken
Alt andet er nogle kage hold.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Og næste sæson kan de spille 3-3 imod Kolding også :-), men hatten af for Fredericia, frisk fodbold.
Leave a comment:
-
Jeg sidder med en følelse af at FCM gjorde Fredericia gode. De lod dem spille på den måde de er bedst. FCM var slet ikke i noget pres, og så har de 4 forskellige indivualister, der går egne veje.
Leave a comment:
Leave a comment: