Oprindeligt indsendt af anglicantian
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jamen jeg syntes skam det var helt på sin plads at skifte videre.
pointen var at skulle man have kørt linen ud med Kent skulle man nok have sænket ambitionerne til at begynde med - acceptere en mulig nedrykning og så bygge helt op fra bunden. Det var man ikke villig til (heldigvis) men dermed satte man sig også lidt mellem to stole da man ikke hentede de spillere der så skulle til for at få det til at virke.
I OB virkede det som om man bare gav ham et halvhjertet budget og så måtte han selv hente de spillere han kunne få for det og bygge holdet op. Dengang var vores ungdomsafdeling slet ikke det sted vi ser i dag, og det hjalp ham jo heller ikke. Både i Aab og SIF havde han lysende talenter at arbejde ud fra. I OB måtte han købe dem selv for et budget, jeg næppe tror tilsvarede mere end de 7-8 pladser vi skrabere til os i hans regeringstid.
Han blev hentet til OB på det forkerte tidspunkt. Var vi gået Kent-vejen da vi rykkede ned og han kunne få lov at bygge holdet op i første div med den talentmasse vi har nu, så tror jeg han på sigt kunne få langt højere succes.
Det er dog en helt ligegyldig diskussion, da OB er gået i en helt anden retning. Der er langt fra Kent Nielsen til Zorniger.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
Det lyder meget som selektiv hukommelse. Tænk hvis han havde fået samme tålmodighed.
Hvad tror du havde været dårligere eller anderledes end der hvor vi befinder os.
Jeg er fuld af beundring for det arbejde KN udførte i AaB og senest Silkeborg men det lykkedes han ikke med i OB.
Hvis han havde været der i længere tid kan så jeg intet der tydede på at han skulle have opnået mere end han gjorde
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tror aldrig OB har spillet dårligere og mere kedeligt fodbold end under kent nielsen.
Jeg er glad for han er i silkeborg og ikke i Odense.
Hvad tror du havde været dårligere eller anderledes end der hvor vi befinder os.Last edited by anglicantian; 17-10-2025, 21:20.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvor tålmodige skulle OB være? KN var i OB i tre sæsoner og han havde et snit på 1,27.
pointen var at skulle man have kørt linen ud med Kent skulle man nok have sænket ambitionerne til at begynde med - acceptere en mulig nedrykning og så bygge helt op fra bunden. Det var man ikke villig til (heldigvis) men dermed satte man sig også lidt mellem to stole da man ikke hentede de spillere der så skulle til for at få det til at virke.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men det gjorde OB jo ikke mens han var i Odense - jeg var ihvertfald ret træt af det til sidst, det fungerede ikke. Tror bare det var et dårligt match - der var ikke den tålmodighed som Kent har fået i Silkeborg, hvilket har gjort at han kan hente spillere fra en lavere hylde og løfte dem. I OB skulle der leveres - men samtidig virkede det jo ikke til han fik de spillere der skulle til for at få hans spillestil til at virke (gentager historien sig nu med Zorniger?)
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er det ikke på Møllemarksvej omkring Ishockey de kommer ud?
Min svigerdatter tør ikke tage til kampen hvis det er på den måde da de skal den vej når de skal hjem. Sørgeligt men sandt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvis de tænder så meget som et lys i weekendens kamp får de ikke fans med til Odense. Så falder straffen igen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er det ikke på Møllemarksvej omkring Ishockey de kommer ud?
Min svigerdatter tør ikke tage til kampen hvis det er på den måde da de skal den vej når de skal hjem. Sørgeligt men sandt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSilkeborg har været meget tålmodige med Kent Nielsen. De spiller sgu god fodbold. Det er svært ikke at tænke på, hvor OB havde været, hvis vi havde holdt fast i Kent Nielsen.
Ville vi have rykket ned flere gange end én? Fået færre top 6 placeringer? Færre pokalfinaler? Nej, nej og måske, hvis jeg skulle gætte.
Jeg er glad for han er i silkeborg og ikke i Odense.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Det plejer at være sådan, at der vælter 1500 mennesker fra Vestegnen ud på Stadionvej. Samtidig med os stribede.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSilkeborg har været meget tålmodige med Kent Nielsen. De spiller sgu god fodbold. Det er svært ikke at tænke på, hvor OB havde været, hvis vi havde holdt fast i Kent Nielsen.
Ville vi have rykket ned flere gange end én? Fået færre top 6 placeringer? Færre pokalfinaler? Nej, nej og måske, hvis jeg skulle gætte.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar en bekendt der spørger følgende
Bliver BIF`s fans lukket ud med det samme efter kampen næste mandag? Eller holder man lidt på dem for at fredlige fynboer kan nå væk inden det vælter ud med 1500 mennesker fra Vestegnen.
Nogen der ved det
- Likes 2
Leave a comment:
-
Silkeborg har været meget tålmodige med Kent Nielsen. De spiller sgu god fodbold. Det er svært ikke at tænke på, hvor OB havde været, hvis vi havde holdt fast i Kent Nielsen.
Leave a comment:
-
Har en bekendt der spørger følgende
Bliver BIF`s fans lukket ud med det samme efter kampen næste mandag? Eller holder man lidt på dem for at fredlige fynboer kan nå væk inden det vælter ud med 1500 mennesker fra Vestegnen.
Nogen der ved det
Leave a comment:
Leave a comment: