Pointhøsten er egentlig gået meget som forventet, med de 4 point. Der er bare byttet helt rundt på hvordan jeg troede vi ville få dem.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Foreløbig har jeg rimelig ro i maven, med hensyn til at vi bliver forstærket. Jeg vil hellere vente 2,3 eller 4 uger på de rette spillere, end at vi går ud og binder os op på flere middelmådige spillere, dem har vi i forvejen rigeligt af.
Vi kan sikkert sagtens købe flere på Adam Sørensen, Gomez eller Bürgy niveau , men det vil jo være et skridt tilbage til den strategi der de sidste mange år har ført klubben til bunds.
Problemet er at det fandens transfervindue først lukker så sent, men OB har over de sidste 12-15 år bragt sig selv i den forudsete situation , at vi langt fra er attraktive. 2-3 måneder med antydning om ambitioner opvejer ikke 12-15 års dvale/misrøgt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Foreløbig har jeg rimelig ro i maven, med hensyn til at vi bliver forstærket. Jeg vil hellere vente 2,3 eller 4 uger på de rette spillere, end at vi går ud og binder os op på flere middelmådige spillere, dem har vi i forvejen rigeligt af.
Vi kan sikkert sagtens købe flere på Adam Sørensen, Gomez eller Bürgy niveau , men det vil jo være et skridt tilbage til den strategi der de sidste mange år har ført klubben til bunds.
Problemet er at det fandens transfervindue først lukker så sent, men OB har over de sidste 12-15 år bragt sig selv i den forudsete situation , at vi langt fra er attraktive. 2-3 måneder med antydning om ambitioner opvejer ikke 12-15 års dvale/misrøgt.
Det må betyde niveauet over Duelund/Hjulsager.
Lad os se hvad der sker.
Comment
-
Som altid er der moderat skøre forventninger herinde. Begrebet wow-transfer er jo forumopfundet, og når man navigerer efter den slags selvopfundne virkeligheder, så bliver man ofte skuffet.
Falk, Arp og AZ er altså ret godt gået. Vi mangler klart spillere til start-elleveren; særligt i det centrale forsvar og på midten. Men de her tanker om at vi skal blæses bagover - hvor kommer de fra? Vi er oprykkere, og vi er ved at implementere en ny måde at gøre - ja, enormt mange ting på.
Og så er der nogle helt elementære ting som vilje og intensitet, hvor vi fortsat kan forbedre os meget - endda helt uden nye wow-spillere. Udtrykket mod Vejle var simpelthen så utroligt ringe, og AZ må også tage sin del af ansvaret hér!
- Likes 3
Comment
-
Problemet er at det fandens transfervindue først lukker så sent, men OB har over de sidste 12-15 år bragt sig selv i den forudsete situation , at vi langt fra er attraktive. 2-3 måneder med antydning om ambitioner opvejer ikke 12-15 års dvale/misrøgt.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg...Typisk at tabe 0-4 mod Vejle med kæmpe opbakning...
Men i mine øjne havde det været meget mere typisk at levere et sløjt resultat på hjemmebane mod Viborg, med et godt fyldt stadion (10.000+).
Jeg er stadig fortrøstningsfuld, som jeg også kan læse du er det.
Jeg tror stadig på projektet, om end vi stadig først lige er kommet ud af startblokken - og mange ting kan stadig forbedres.
Det banker jo stadig for striwerne.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der er så også bare nogen, der sætter sin røv i klaskehøjde hvis der ikke kommer, minimum 3 kæmpe forstærkninger inden vinduet lukker.
Det må betyde niveauet over Duelund/Hjulsager.
Lad os se hvad der sker."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Altså det kan godt være det føles sådan og specielt i minutterne og timerne efter kampen.
Men i mine øjne havde det været meget mere typisk at levere et sløjt resultat på hjemmebane mod Viborg, med et godt fyldt stadion (10.000+).
Jeg er stadig fortrøstningsfuld, som jeg også kan læse du er det.
Jeg tror stadig på projektet, om end vi stadig først lige er kommet ud af startblokken - og mange ting kan stadig forbedres.
Det banker jo stadig for striwerne.
Det bliver en meget tæt superlisuperliga og vi kommer til at kæmpe for alle det points der skal skrabes sammen for overhovedet at være superligahold igen i næste sæson. Hvis vi kan snige os med i top 6, vil det bare være helt fantastisk, men kampen om de pladser bliver også voldsom.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSom altid er der moderat skøre forventninger herinde. Begrebet wow-transfer er jo forumopfundet, og når man navigerer efter den slags selvopfundne virkeligheder, så bliver man ofte skuffet.
Falk, Arp og AZ er altså ret godt gået. Vi mangler klart spillere til start-elleveren; særligt i det centrale forsvar og på midten. Men de her tanker om at vi skal blæses bagover - hvor kommer de fra? Vi er oprykkere, og vi er ved at implementere en ny måde at gøre - ja, enormt mange ting på.
Og så er der nogle helt elementære ting som vilje og intensitet, hvor vi fortsat kan forbedre os meget - endda helt uden nye wow-spillere. Udtrykket mod Vejle var simpelthen så utroligt ringe, og AZ må også tage sin del af ansvaret hér!
Både Duelund og Hjulsager, vist også Christian Sørensen har været rygtet til OB i et eller andet omfang, så enten har man tabt et kapløb til VB eller har ledelsen vurderet at de ikke er gode nok - det giver jo nogle forventninger .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment