Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Ifht Sponsorer så tænker jeg at de store af dem godt ved hvordan sådan noget her forgår i spotsverdenen. Altså jeg mener jo ikke at have set andre klubber, både i fodbold og andre sportsgrene, komme med store udmeldinger om ditten og datten. En del af dem har fælles sponsorer. Jeg tror ikke vi skal frygte fremtiden helt så meget at det nu nærmest kun kan gå tilbage, men heller ikke på det område skal vi være naive
Giv nu TB og resten af klubben noget tid til at forme OB til den fremtid der venter os. Det her tager tid og igen må vise på hvor vi kommer fra. Jeg kan for øvrigt godt se en retning, samt fremgang. Ville jeg gerne have mere? Jo jo, men vi står pt hvor vi står, og med den økonomi ogde spillere vi har, og så må vi bygge på det. Det tænker jeg er sund fornuft og en realistisk tilgang til tingene.
En opfordring herfra er at det er ok at være kritisk, men vi herinde på forum er også en del af den optimisme og tro der gerne skal være om klubben. Den vil jeg gerne se mere af fordi det er ikke helt så grelt som det nogle gange kan læses. Husk at udvikling og overlevelse må være det godkendte for denne sæson, at der så er en masse håb, forventninger og ønsker er ok, men alt med måde.

Leave a comment: