Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ubegribeligt at vi ikke har været istand til at slå det Silkeborg hold, hold nu kæft hvor er de tamme og intetsigende.
    De er ringe, og kan sagtens rykke ud. Bedømt ud fra chancer i vores kampe mod dem, så "burde" vi vel også have vundet begge. At vi så står med ét point fra de to kampe, er jo næsten ikke til at fatte
    Last edited by Wessels er en mur; 08-02-2026, 15:44.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ubegribeligt at vi ikke har været istand til at slå det Silkeborg hold, hold nu kæft hvor er de tamme og intetsigende.
    Vi har jo også været ustabile og alt kan ske i en opstart igen.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Vi har et ret så svært resterende program, så hvis vi skulle have noget håb for top 6, så tænker jeg det ville kræve at både Viborg og FCN havde en mindre god start på foråret. En sejr til begge, vil være et pænt slag til mit håb om top 6

Leave a comment:

• Magge
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Så røg vi 2 pladser ned på 2 minutter

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    kæmpe redning af Larsen i SIF målet - Viborg er startet klart bedst, havde ellers troet det havde været en af de svære kampe for VFF, udebane på kunst, men de sidder totalt på det
    VFF har været markant bedst og kunne sagtens have ført med 2-0. SIF ser ud til at gå en svær tid i møde. Rami Al Haijj har været sløj og han er øjensynligt ikke særlig populær blandt fans.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    kæmpe redning af Larsen i SIF målet - Viborg er startet klart bedst, havde ellers troet det havde været en af de svære kampe for VFF, udebane på kunst, men de sidder totalt på det

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvad skal vi håbe på i dagens kampe? De 2 kl 14 kampe er vel bedst med 2 uafgjorte.
    OB i top 6? Så SIF sejr og sejr til Sdjr

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Hvad skal vi håbe på i dagens kampe? De 2 kl 14 kampe er vel bedst med 2 uafgjorte.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Det er selvfølgelig også rigtigt.

Bryder mig bare ikke om måden de hele tiden taler mulighederne ned.

Men sådan er det, når man har en lidt kontroversiel træner, og en som oftest lidt pigefornærmet sportsdirektør, som har formået at gøre sig upopulær i visse journalist kredse.
    ... ja, eller når man har fans, som egentlig bare sidder og venter på noget nyt at kritisere og hyle over. Og er der ikke noget nyt, så genbruger vi, for hyle det skal vi sgu!!!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Men sådan er det, når man har en lidt kontroversiel træner, og en som oftest lidt pigefornærmet sportsdirektør, som har formået at gøre sig upopulær i visse journalist kredse.
    Vent til at vi vinder 1-0 i Aarhus. Så skal du bare se dem anstrenge sig endnu mere

Leave a comment:

• Plum
    replied

Enig … at tale ned som prof sportsudøver kan ikke være fremmende … jeg syntes langt hen af vejen at det var det der gjorde at jeg mistede noget for Søren Krogh … det spredte sig til spillerne ..

Lader heldigvis ikke til at være tilfældet nu ..

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Big club mentality uden at have noget at ha det i har vi jo prøvet i mange år…. Og det virkede tydeligvis heller ikke

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Spillerne har tilsyneladende fået besked på ikke at tale top6 og det kan de så ikke lade være med for som du skriver så vil de også gerne i top6 ligesom fans, sponsorer og flere kommentatorer vil .. det er vel kun AZ, TB og vores modstandere der ikke ønsker OB i top6..
    nej heldigvis da

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Big club mentality uden at have noget at ha det i har vi jo prøvet i mange år…. Og det virkede tydeligvis heller ikke
    ved sgu ikke hvor meget "big club mentality" der er over at sige man går efter top 6...

og det handler jo ikke om at man skal gå "all in" for den skide top 6, det handler ikke om at træner og sportschef skal smides på porten hvis ikke det lykkedes, det handler om at vi ligger pt på den 6. plads - så må man altså godt turde gå efter den, selv med et svært program foran sig.

edit: og endelig, når så vi glipper top 6 denne sæson - og får hele foråret til at øve os bedre...så vil jeg fandme også se et hold der bliver opgraderet markant - så vi GÅR efter det næste sæson. Og det kommer jo heller ikke til at ske. Det bliver samme gang ynk igen.
    Last edited by mhbp; 30-01-2026, 22:26.

Leave a comment:

Working...
X