Fuck vi står som sild i en tønde. De har lukket alt for mange ind
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle Boldklub vs. OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFuck vi står som sild i en tønde. De har lukket alt for mange ind
ser det ikke tæt ud. Hvis alle går bare et kvart skridt til siden (væk fra trappen), så er der vist ok plads...
og stadion speakeren har tre-fire gange sagt man skal rykke lidt sammen..
(men ja, måske for mange... - jeg har ikke talt )
go kam9!Vi skal bare vinde resten ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFuck vi står som sild i en tønde. De har lukket alt for mange ind
I øvrigt. Kæmpe respekt til alle mine medfans. Vi var klart klart klart bedste mand i dag. Troels skal hente 4-5 mand, der er bedre end den 12. Mand.
Shit en svært opgave.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg og mine kammerater stod dejligt over i det fjerne hjørne, der var massere af plads. Undrede mig over man ikke rykkede lidt mere. Men jeg klager ikke
I øvrigt. Kæmpe respekt til alle mine medfans. Vi var klart klart klart bedste mand i dag. Troels skal hente 4-5 mand, der er bedre end den 12. Mand.
Shit en svært opgave.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg og mine kammerater stod dejligt over i det fjerne hjørne, der var massere af plads. Undrede mig over man ikke rykkede lidt mere. Men jeg klager ikke
Shit en svært opgave.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det lykkedes Capo Chris at få mig til at glemme kampen og kun fokusere på min kærlighed til klubben. Det var fantastisk."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
Comment