Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle Boldklub vs. OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når truppen endnu ikke er offentliggjort kunne det godt tyde på at der sker en form for test her til formiddag/middag. For at se om de er klar
Ejdum tvivler jeg mere på men snart vil vi jo vide det
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når truppen endnu ikke er offentliggjort kunne det godt tyde på at der sker en form for test her til formiddag/middag. For at se om de er klar
Comment
-
https://ob.dk/nyheder/2025/juli/trup...vejle-boldklub Ejdum er med i truppen men fiete er ude :(Last edited by DD84; i går, 11:30.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://ob.dk/nyheder/2025/juli/trup...vejle-boldklub Ejdum er med i truppen men fiete er ude :(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ejdum synes jeg ikke er startet som lyn og torden under AZ. Grubbe gjorde et glimrende indhop sidst. Så dét skifte er jeg helt tryg ved.
Fiete er selvsagt et stort tab, hvis han ikke er klar efter sit vrid. Jeg håber, WM i så fald får chancen på 10eren.
Comment
-
Jeg er spændt på om Ejdum er klar til at starte? Det er nok tvivlsomt, om han kan spille 90 minutter uanset hvad, så han skal nok erstattes i en god del af kampen..
Hansen
Owusu
Bürgy
Paulsen
Gomez
McCoy/Sørensen
Falk
Grubbe
Ejdum/Martin
Grot
Ganaus
De store spørgsmålstegn må være venstre back, og hvem der skal erstatte Ejdum, hvis ikke han er klar..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægJeg er spændt på om Ejdum er klar til at starte? Det er nok tvivlsomt, om han kan spille 90 minutter uanset hvad, så han skal nok erstattes i en god del af kampen..
Hansen
Owusu
Bürgy
Paulsen
Gomez
McCoy/Sørensen
Falk
Grubbe
Ejdum/Martin
Grot
Ganaus
De store spørgsmålstegn må være venstre back, og hvem der skal erstatte Ejdum, hvis ikke han er klar..Last edited by Mwape; i går, 12:29.
Comment
Comment