Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle Boldklub vs. OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Ejdum synes jeg ikke er startet som lyn og torden under AZ. Grubbe gjorde et glimrende indhop sidst. Så dét skifte er jeg helt tryg ved.

Fiete er selvsagt et stort tab, hvis han ikke er klar efter sit vrid. Jeg håber, WM i så fald får chancen på 10eren.
    Jeg tror også det nok skal gå med Grubbe fra start. Problemet opstår, når vi bliver trætte efter 70 minutter og ikke rigtigt har noget at skifte ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Hvis både Fiete og Ejdum er ude i aften, ser det ekstremt svært ud. Øv.
      Hvis Fiete ikke spiller så er Vejle favoritter, men mon ikke han er klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Hvis Fiete ikke spiller så er Vejle favoritter, men mon ikke han er klar.
        Når truppen endnu ikke er offentliggjort kunne det godt tyde på at der sker en form for test her til formiddag/middag. For at se om de er klar

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Når truppen endnu ikke er offentliggjort kunne det godt tyde på at der sker en form for test her til formiddag/middag. For at se om de er klar
          jeg tager “ja-hatten” på i fht. til Fiete.
          Ejdum tvivler jeg mere på men snart vil vi jo vide det
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Bliver også spændende at se hvad spillere, som var rygtet til OB, men endte i VB bidrager med.

CS, Duelund og Hjulsager... og ikke at glemme gode gamle AK47

Comment

Jeg har sjældent været så spændt op til en OB-kamp. Det er nu det gælder. Men hvor er truppen dog tynd. Nu skal Troels sgu i gang med at trylle.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kunne godt forestille mig at BP bliver rykket op på 6er, og at det er Julius der kommer ind, såfremt Trybull ikke er klar. jeg tror ikke på at AZ ser Grubbe som starter. men er Arp ude så er OB svækket voldsomt.

Comment

https://ob.dk/nyheder/2025/juli/trup...vejle-boldklub Ejdum er med i truppen men fiete er ude :(
                  Last edited by DD84; i går, 11:30.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Bliver også spændende at se hvad spillere, som var rygtet til OB, men endte i VB bidrager med.

CS, Duelund og Hjulsager... og ikke at glemme gode gamle AK47
                    Hjulsager ville godt nok have pyntet i OB, men mon ikke noget større er på vej.?

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      https://ob.dk/nyheder/2025/juli/trup...vejle-boldklub Ejdum er med i truppen men fiete er ude :(
                      Pis. Så mangler vi også i omegnen af 12500 m løb, som skal erstattes ud over en super indlægsfod på dødbolde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Ejdum synes jeg ikke er startet som lyn og torden under AZ. Grubbe gjorde et glimrende indhop sidst. Så dét skifte er jeg helt tryg ved.

Fiete er selvsagt et stort tab, hvis han ikke er klar efter sit vrid. Jeg håber, WM i så fald får chancen på 10eren.
                        Grubbe tjekker flere af Zornigers bokse af, bl.a. indstilling, arbejdsradius og pres, så han er en habil trup spiller som jeg heller ikke er bekymret for at bruge i en snæver vending ved siden af Falk. Grubbe kommer dog med absolut intet fremadrettet, han spiller kun bagud eller til siden og han er langsom i tanke og handling. Uden Fiete vil stort set alt kreativt eller 1:1 udfordring der kan skabe overtal skulle komme fra Falk og det er ret kritisk imo. Formår VB at lukke ned for Falk kan det blive en lang kamp selvom det vil være spændende at se MJ eller WM på 10eren.

Comment

Jeg er spændt på om Ejdum er klar til at starte? Det er nok tvivlsomt, om han kan spille 90 minutter uanset hvad, så han skal nok erstattes i en god del af kampen..

Hansen

Owusu
                          Bürgy
                          Paulsen
                          Gomez
                          McCoy/Sørensen

Falk
                          Grubbe
                          Ejdum/Martin

Grot
                          Ganaus

De store spørgsmålstegn må være venstre back, og hvem der skal erstatte Ejdum, hvis ikke han er klar..

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                            Jeg er spændt på om Ejdum er klar til at starte? Det er nok tvivlsomt, om han kan spille 90 minutter uanset hvad, så han skal nok erstattes i en god del af kampen..

Hansen

Owusu
                            Bürgy
                            Paulsen
                            Gomez
                            McCoy/Sørensen

Falk
                            Grubbe
                            Ejdum/Martin

Grot
                            Ganaus

De store spørgsmålstegn må være venstre back, og hvem der skal erstatte Ejdum, hvis ikke han er klar..
                            Vil blive meget overrasket, hvis McCoy ikke starter inde. Hvis Ejdum ikke starter inde, er det Grubbe. Men med Arp ude, kan det være Falk rykkes op på Arps plads, men så mangler vi noget kreativitet på den centrale midtbane, hvis Ejdum er ude. Der er nok at tænke på for Zorninger og hvis både Ejdum og Arp er ude, så sælger jeg hellere end gerne kampen for en uafgjort. Eftersom vores bænk er for tynd, til at opveje de afbud. Men WM kan overraske postitivt.
                            Last edited by Mwape; i går, 12:29.

Comment

Mon ikke det bliver

martin h

owusu
                              burgy
                              paulsen
                              gomez
                              mccoy

falk
                              ejdum
                              martin w

grott
                              ganus

også….grubbe for ejdum og jenner for Martin w. Som senere indskiftninger ud af dem der må blive fortaget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                                Mon ikke det bliver

martin h

owusu
                                burgy
                                paulsen
                                gomez
                                mccoy

falk
                                ejdum
                                martin w

grott
                                ganus

også….grubbe for ejdum og jenner for Martin w. Som senere indskiftninger ud af dem der må blive fortaget.
                                Godt bud.

Comment

Working...
                                X