Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi vinder fuld fortjent over 90 min. De har 1 chance
    Burde have heddet 4-1 mindst

Comment

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
      Hvem var det der tog bolden med der i fuld sprint med hæl-aflevering over hovedet på og til sig selv!?!?!!
      Jenner

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kamera

Hvad er forskellen på at passe et kamera og så det der er i dagens kamp?

Lad os lege med, at ingen af os "gider" betale for at se OB online, så du ikke kan se gratis streams... kommer du så fysisk på stadion eller er det også for dyrt som fan?

Comment

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
          Hvem var det der tog bolden med der i fuld sprint med hæl-aflevering over hovedet på og til sig selv!?!?!!
          Ja, det var noget af en detalje. Jeg synes det lignede Arp, men svært at sige på den afstand.

Comment

Og kampen er slut nu 2-0.

så starter de sidste 30 min om lidt som man har valgt at spille udover

udover vi vinder 2-0, så synes jeg det opløftende at Randers udover et hovedstød på hjørne i 2. halvleg stort set ikke har nogen chancer.

så længe vi har luft sidder presset også godt og medfører nogle chancer, som vi dog godt kunne have fået lidt mere ud af.

synes dog også man kan se at niveauet ændre sig så snart vi skifter 2-3 mand ud

PS - det var i øvrigt Jenner der tog den med med hælen, og løb fra forsvaret som dog skubbede ham i ryggen så han fik straffe og rødt til Randers

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Ja, det var noget af en detalje. Jeg synes det lignede Arp, men svært at sige på den afstand.
              tror det er Arp der er med til at erobre bolden - og spiller Jenner fri

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi vinder fuld fortjent over 90 min. De har 1 chance
                Burde have heddet 4-1 mindst
                Ja, at vi ikke får flere mål er eneste minus. Det er flere år siden at jeg har set OB, virke så klar til den nye sæson.

Comment

Klasse kamp. Vi sidder på det meste. Det er sgu væsentligt bedre end jeg havde turdet håbe på på nuværende tidspunkt. Men truppen er smal. 2-3 ind til start 11 og jeg er på ingen måde nervøs for sæsonen. 3. Halvleg nu?

Comment

Ser ud til vi har skiftet alle de unge ind i “3. Halvleg”.

Ligner faktisk Mccoy er med i et 3. mands forsvar

Comment

Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

Noahs manglende speed i dag kan sagtens skyldes træthed efter en meget hård periode. Adam Sørensen nævner det i hvert fald som en fremstående kvalitet.
                      Det er da muligt at han kom til med et efterslæb. Markus Jensen ser dog ikke ud til at være påvirket af træningen på sin acceleration. Han er selvfølgelig også indskifter

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad er forskellen på at passe et kamera og så det der er i dagens kamp?

Lad os lege med, at ingen af os "gider" betale for at se OB online, så du ikke kan se gratis streams... kommer du så fysisk på stadion eller er det også for dyrt som fan?
                        Aner ikke hvad du er ude i længere. Jeg synes bare godt der kunne have været scoreboard og lyd på, du er af en anden holdning, fair.

Comment

Søg dog en afslutning Sandberg

Comment

rigtigt fint opspil - desværre får vi ikke afsluttet - bolden bliver lagt videre og det løber ud i ingenting

Comment

Fuld fortjent!
                              Selvom Randers var bedre med i anden halvleg og kunne spille sig flere gange i vores felt så var vi klar det bedste hold og skulle have scoret mindst fire mens Randers ikke rigtig kom til noget.
                              Vi spiller rigtig hurtigt med bolden, langt for hurtigt for Randers i flere situationer.
                              Og vi forsvarer aggressivt. Randers tabte bolden en efter anden gang i oobygningsspilldt fordi vi pressede aggressuv med hele holdet.
                              Kun er eneste højt indlæg i vores felt i 90 minutter vi clearede ikke fuldstændig suverænt.
                              Hvis det her OB-hold forstærkes som lovet yderligere så spiller vi i Top 6 og hvem ved måske også med i toppen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Ved godt at vi har skiftet mange spillere på nuværende tidspunkt, men Grubbe på frispark alligevel?....

Comment

Working...
                                X