Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kamera
Hvad er forskellen på at passe et kamera og så det der er i dagens kamp?
Lad os lege med, at ingen af os "gider" betale for at se OB online, så du ikke kan se gratis streams... kommer du så fysisk på stadion eller er det også for dyrt som fan?
Klasse kamp. Vi sidder på det meste. Det er sgu væsentligt bedre end jeg havde turdet håbe på på nuværende tidspunkt. Men truppen er smal. 2-3 ind til start 11 og jeg er på ingen måde nervøs for sæsonen. 3. Halvleg nu?
Noahs manglende speed i dag kan sagtens skyldes træthed efter en meget hård periode. Adam Sørensen nævner det i hvert fald som en fremstående kvalitet.
Det er da muligt at han kom til med et efterslæb. Markus Jensen ser dog ikke ud til at være påvirket af træningen på sin acceleration. Han er selvfølgelig også indskifter
Hvad er forskellen på at passe et kamera og så det der er i dagens kamp?
Lad os lege med, at ingen af os "gider" betale for at se OB online, så du ikke kan se gratis streams... kommer du så fysisk på stadion eller er det også for dyrt som fan?
Aner ikke hvad du er ude i længere. Jeg synes bare godt der kunne have været scoreboard og lyd på, du er af en anden holdning, fair.
Fuld fortjent!
Selvom Randers var bedre med i anden halvleg og kunne spille sig flere gange i vores felt så var vi klar det bedste hold og skulle have scoret mindst fire mens Randers ikke rigtig kom til noget.
Vi spiller rigtig hurtigt med bolden, langt for hurtigt for Randers i flere situationer.
Og vi forsvarer aggressivt. Randers tabte bolden en efter anden gang i oobygningsspilldt fordi vi pressede aggressuv med hele holdet.
Kun er eneste højt indlæg i vores felt i 90 minutter vi clearede ikke fuldstændig suverænt.
Hvis det her OB-hold forstærkes som lovet yderligere så spiller vi i Top 6 og hvem ved måske også med i toppen.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment