Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Flot 1. Halveg, hvor vi med lidt held kunne have lavet to mere. Arp og Falk er gode. Vi står godt i organisationen, og vi fanger en del bolde i presspillet, hvor vi lige mangler den sidste kvalitet i opstillet til at få de helt store chancer ud af det. Randers er ikke kommet til noget.
    Ganaus ser lidt klodset ud og står svagest i billedet, men han er til gengæld meget involveret og helt sikkert en mundfuld, der efterlader noget rum som jeg især synes Arp drager nytte af. Han ser virkelig spændende ud. Det lover godt

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Men jeg vil ikke afvise at Ganaus kan blive til noget. Vi skal huske at give ham tid. Han er trods alt ikke langsom og ikke helt ueffen i luften. Han skal nok få scoret nogle mål
      Ja og alle kan også have en dårlig dag.

Comment

Enten står vi virkelig godt, ellers står Randers virkelig dårligt.

Tror det er fordi vi står godt. Shit det svært ikke at flyve i himlen af positivitet over det her…

Men Men Men.. Siger også lige til mig selv:
        Vi plejer jo kun at spille 1 god halvleg.

Comment

Det er fed! En fornøjelse at se et OB- hold spille så hurtigt fremad og på den anden side forsvare så aggressivt med ti mand. Randers er ikke i stand at spille sig gennem vores struktur og så kan de til sidst kun slå bolden langt som ender mest i ingenting. Vi skulle være foran allerede med tre og der er et Top-6-hold som modstander. En kæmpe udvikling vi tog i de få uger under Zorniger.
          Og Fiete er bare en helt fantastisk signing.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Halvleg.

OB bedst og klart farligst

Alle gør det godt. Er dog ikke imponeret af Ganaus. Men Arp er super god og spillet har sgu forbedret sig fra kamp til kamp. Ligner at alle ved hvad de skal

Mere end godkendt første halvleg
            og dét der er bare så vigtigt. Vi bevæger os i den rigtige retning.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes ejdum har haft nogle sløje afleveringer. Men tænker også det kan blive godt når de lige finder hinaden rigtigt - Falk har været der i hvad...1œ uge?
              Altså jeg synes man kan se noget i de 2 sammen og kan jeg det så tidligt så glæder jeg mig over det og skruer en smule op på forventningerne
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Men jeg vil ikke afvise at Ganaus kan blive til noget. Vi skal huske at give ham tid. Han er trods alt ikke langsom og ikke helt ueffen i luften. Han skal nok få scoret nogle mål
                Tænker ikke der er nogen der vil afskrive ham - og da slet ikke allerede. Men baseret på i dag har han ikke overbevist.

Da man hentede ham tænkte jeg da heller ikke han var tænkt en start plads fra dag ét. En ordenlig afløser for Luca og så kan Ganaus starte som trup spiller - der skal nok blive rigeligt med muligheder til ham

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Randers med deres første forsøg, dog ikke voldsomt farligt.
                  Ny bold i dybden hvor Arp lidt presset afslutter, desværre forbi mål

og enig med jer andre, synes ikke Noah ligner en med voldsom fart - til gengæld har han det svært teknisk
                  Jeg har ikke set det i en løbeduel endnu, men synes han ser fit ud. Rent bedømt ud fra hans kropsbygning ligner han en med meget fart.

Men de to angribere minder nok for meget om hinanden. Savner en med lidt mere teknik og blik for spillet. Arp ville passe godt ind der, tror jeg. Men han gør det også bare godt på 10’eren og imponerer mig i det hele taget. Løber meget/arbejder hårdt, ret hurtig og god på bolden. Alene bedømt ud fra de to halvlege jeg har set kunne han godt ligne en, der nærmest bliver første mand på holdkortet.

Comment

Anden halvleg er i gang - ligner ikke vi har lavet nogle ændringer

Comment

fin vending af grot der driver bolden frem til randers felt - forsøger at ligge bolden på tværs til ganaus - der afslutter svagt

Comment

God aktion af Grot. Svag afslutning af Noah

Comment

Grot og Ganaus på ej til 2:0 men det blev givet væk på ringe måde.
                          Last edited by andlox; 12-07-2025, 14:07.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Grot bruger virkelig sin krop godt der. Ærgerligt at han ikke kan finde Ganaus, det synes jeg der var mulighed for

Comment

Mere end godkendt 1. halvleg. Det er næsten lige før, at det er mere underholdende at se OB uden bold i pres end at se dem med bold i opbygning!
                              Forsætter Arp sådan her, skal der trykkes ARP-TIMAAALT på trøjen…
                              Mht. Ganaus så ser jeg heller ikke den der speed, som der nævnes. Muligvis vi er vant til Minteh-speed…?
                              Vi skal også lige have i baghovedet, at han lige er landet og vel knapt nok har et sted at bo endnu.
                              Da de skulle hjem fra Nyborg havde han jo “alt” med fra Tyskland her og nu i 2 kufferter. Jeg tænker, at når han lander, så kan det godt blive godt. Trods alt mål og assist i første kamp.

Comment

Uhh hvor er Ganaus en downgrade for Luca. Vi skal 100% have en angriber af kvalitet ind

Comment

Working...
                                X