Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Synes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
    ser fint ud - ved ikke hvor tæt Randers er på deres start 11. Jeg tænker det vi ser fra OB er det der kommer til at starte mod FCM...spændende når vi begynder at skifte ud / hvor meget vi skifter og hvad det betyder - for bænken er vidst rene akademister

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Jeg kan ikke se Ganaus har meget fart. Kan i?
      Jeg tænkte også lige på det.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Nej, synes også han løber lidt for tit forgæves/forkert. Er dårligste mand pt, men vi kan håbe han bare har en offday.

Comment

ikke rigtigt nej

Comment

Ret god aktion igen af Arp, synes jeg

Comment

Kunne godt have stået 3-0 eller 4-0 nu

Den utrolige fart fra Ganaus mangler jeg stadig at se

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ser fint ud - ved ikke hvor tæt Randers er på deres start 11. Jeg tænker det vi ser fra OB er det der kommer til at starte mod FCM...spændende når vi begynder at skifte ud / hvor meget vi skifter og hvad det betyder - for bænken er vidst rene akademister
                Jeg så nogle Facebook kommentarer på Randers' side der påstod, at dette er enten deres stærkeste opstilling, eller i hvert fald meget tæt på.

Comment

Stille og roligt ved at udvikle et mancrush på Fiete Arp. Shit, en baller.

Comment

Randers med deres første forsøg, dog ikke voldsomt farligt.
                    Ny bold i dybden hvor Arp lidt presset afslutter, desværre forbi mål

og enig med jer andre, synes ikke Noah ligner en med voldsom fart - til gengæld har han det svært teknisk

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Randers med deres første forsøg, dog ikke voldsomt farligt.
                      Ny bold i dybden hvor Arp lidt presset afslutter, desværre forbi mål

og enig med jer andre, synes ikke Noah ligner en med voldsom fart - til gengæld har han det svært teknisk
                      så han er langsom OG dårlig med bolden - er det det du siger

Comment

Fin første halveg. Godt med chancer og vi burde have ført med mere. Forsvaret fungere og jeg kan lide den Ejdum/Falk midtbane... og Arp kan noget.

Comment

pause...mon dog de skifter nogle endnu?

Comment

Halvleg.

OB bedst og klart farligst

Alle gør det godt. Er dog ikke imponeret af Ganaus. Men Arp er super god og spillet har sgu forbedret sig fra kamp til kamp. Ligner at alle ved hvad de skal

Mere end godkendt første halvleg

Comment

Men jeg vil ikke afvise at Ganaus kan blive til noget. Vi skal huske at give ham tid. Han er trods alt ikke langsom og ikke helt ueffen i luften. Han skal nok få scoret nogle mål

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Fin første halveg. Godt med chancer og vi burde have ført med mere. Forsvaret fungere og jeg kan lide den Ejdum/Falk midtbane... og Arp kan noget.
                                syntes ejdum har haft nogle sløje afleveringer. Men tænker også det kan blive godt når de lige finder hinaden rigtigt - Falk har været der i hvad...1½ uge?

Comment

Working...
                                X