Umiddelbart var Adam en af de spillere, som jeg så bedst matchet ift. Zornigers spillestil, da han er hurtig, arbejdsom og ikke bange for at tage løbene, så undrede mig lidt hvis han skulle være så skidt ift. systemet. Håber det her er en del af forklaringen og det går den rette vej herfra.
Umiddelbart var Adam en af de spillere, som jeg så bedst matchet ift. Zornigers spillestil, da han er hurtig, arbejdsom og ikke bange for at tage løbene, så undrede mig lidt hvis han skulle være så skidt ift. systemet. Håber det her er en del af forklaringen og det går den rette vej herfra.
Det er måske et meget godt eksempel på, at vi (jeg) nogle gange kan være lige hurtig nok til at drage konklusioner uden vi kender det fulde billede.
Både Grot, Ganaus og Arp starter. Jeg tænker det betyder at Arp tager 10eren. Hvis han er tiltænkt en stor rolle der, så kommer vi jo nok til at skulle have en ny angriber
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Både Grot, Ganaus og Arp starter. Jeg tænker det betyder at Arp tager 10eren. Hvis han er tiltænkt en stor rolle der, så kommer vi jo nok til at skulle have en ny angriber
Samme start som sidst hvor Luca er byttet med Luca
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
jeg har hele tiden forstået han var 10'er - der kunne afløse i angrebet hvis påkrævet. Så med to angribere oppe foran - og Arp som 10'er - så er der ikke meget at skifte med, så ja en ny angriber bør klart være på listen
Comment