Måske en årsag til at Sørensen har set dårlig ud de første kampe
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Umiddelbart var Adam en af de spillere, som jeg så bedst matchet ift. Zornigers spillestil, da han er hurtig, arbejdsom og ikke bange for at tage løbene, så undrede mig lidt hvis han skulle være så skidt ift. systemet. Håber det her er en del af forklaringen og det går den rette vej herfra.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske en årsag til at Sørensen har set dårlig ud de første kampe
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...opstart-for-os
- Likes 4
Comment
-
Det er måske et meget godt eksempel på, at vi (jeg) nogle gange kan være lige hurtig nok til at drage konklusioner uden vi kender det fulde billede.Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Umiddelbart var Adam en af de spillere, som jeg så bedst matchet ift. Zornigers spillestil, da han er hurtig, arbejdsom og ikke bange for at tage løbene, så undrede mig lidt hvis han skulle være så skidt ift. systemet. Håber det her er en del af forklaringen og det går den rette vej herfra.
- Likes 4
Comment
-
Det tror jeg du har ret i og i det konkrete tilfælde er det jo nærmest oplagt at huske på at "vende skråen" inden vi konkluderer.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det er måske et meget godt eksempel på, at vi (jeg) nogle gange kan være lige hurtig nok til at drage konklusioner uden vi kender det fulde billede.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Uanset om den er gratis eller ej, kan den ses efterfølgende, ser det ud til?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
jeg har hele tiden forstået han var 10'er - der kunne afløse i angrebet hvis påkrævet. Så med to angribere oppe foran - og Arp som 10'er - så er der ikke meget at skifte med, så ja en ny angriber bør klart være på listenOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægBåde Grot, Ganaus og Arp starter. Jeg tænker det betyder at Arp tager 10eren. Hvis han er tiltænkt en stor rolle der, så kommer vi jo nok til at skulle have en ny angriber
Comment
-
Takker for link. Har allerede gjort klar, og det er første kamp, jeg skal se, med AZ som træner. Så glæder migOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment

Comment