Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvorfor ?:)
    Fordi vi gerne vil have noget action …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      F5 dag. Igen.
      Ingen Trott hos FCK i dag…er der er skifte på vej?

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg
        Mon ikke. Rúnarsson er skadet og han er stadigvæk ikke med i truppen.
        siden 1887

Comment

Og det skulle så være til OB?

Comment

Har bare hørt fra en god kilde, at OB har ham stående på en liste, og der vist har været en form for dialog

Comment

Har bare hørt fra en god kilde, at OB har ham stående på en liste, og der vist har været en form for dialog
              Vel ikke utænkeligt, med Myhras situation i tankerne
              Last edited by Online; 08-07-2025, 11:08.

Comment

Den har jeg også hørt

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Den har jeg også hørt
                  Har i hørt noget om det er leje eller køb?

Comment

Der kunne godt være noget om det…….
                    Men om det lige er Trott ved jeg ikke. Men man arbejder på noget i kulisserne..

Jeg hører køb. Så kan man udlade at det hvad man vil.
                    For det er jo “underligt” at man har 3 målmænd i truppen der træner stort set fuldt med men man kigger måske på en ny.

Do the math

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Der kunne godt være noget om det…….
                      Men om det lige er Trott ved jeg ikke. Men man arbejder på noget i kulisserne..

Jeg hører køb. Så kan man udlade at det hvad man vil.
                      For det er jo “underligt” at man har 3 målmænd i truppen der træner stort set fuldt med men man kigger måske på en ny.

Do the math
                      Det er vel ikke en anden slags bihulebetændelse man er ude i?

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

Det er vel ikke en anden slags bihulebetændelse man er ude i?
                        Ahhhh nok nærmere at man begynder at fornemme at Myhra er færdig på topplan

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Ahhhh nok nærmere at man begynder at fornemme at Myhra er færdig på topplan
                          Enten det eller også er han ramt psykisk af omstændighederne og vil hjem til familien i Norge. Jeg er i hvert fald ret sikker på det er ham der enten må sige stop eller rejse væk. MH tror jeg stortrives som aktuel førstemålmand og med en trænerpersonlighed jeg tror han forenes rigtig godt med.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Enten det eller også er han ramt psykisk af omstændighederne og vil hjem til familien i Norge. Jeg er i hvert fald ret sikker på det er ham der enten må sige stop eller rejse væk. MH tror jeg stortrives som aktuel førstemålmand og med en trænerpersonlighed jeg tror han forenes rigtig godt med.
                            Tænker ikke at Trott vil være interesseret i at komme til OB som 2. målmand, mon ikke han synes at han har splinter nok i røven...?

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Enig ...tror desværre at det har sat i psyken på den gode Myhra.....men Trott er sgu ikke ligefrem mit håb om en ny keeper

Comment

Er det ikke på tide at Gribben vender hjemad igen
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X