Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han har bare aldrig imponeret mig. Og han er meget skadet. Og garanteret Falk dyr. Mavefornemmelsen er ikke god

Jeg syntes bare med signings af Arp og Ganaus har de vist at de har fået nogle helt nye kanaler på fjernsynet og en fjernbetjening der virker. Lad os nu lade være med at se DR hele tiden når der er mange andre spændende kanaler..

Der render sikkert en masse spændende rundt som vi ikke kender en kæft til. Og måske noget der skal købes fri. Det behøver bestemt ikke være en tysker men måske en udlænding der har spillet der og som man 100% kender og ved hvad kan
    Han er på vej til Brann

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

På Obstemmer’s facebookside er der et lille interview efter kampen og til sidst i udsendelsen taler de også med Zorninger og her siger han at Falk i dag blev brugt på 6’eren, men det er kun indtil de finder en ny 6’er udefra, så vil Falk blive rykket frem på 8’eren som Zorninger ser som Falks bedste position.
      Er det så skidt for Ejdum hvis AZ henter en ny midtbanespiller og allerede har hentet Arp der åbenbart skal være 10’er og Falk .. der er vel kun plads til tre på
      midten hvis han vil spille med en 5back kæde og to på toppen ..
      Eller er 6’eren en central forsvarsspiller der støder op ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Den mest postive optakt til en sæson i årevis. Det viser bare hvad den rigtige træner og et par rigtige indkøb kan gøre

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Er det så skidt for Ejdum hvis AZ henter en ny midtbanespiller og allerede har hentet Arp der åbenbart skal være 10’er og Falk .. der er vel kun plads til tre på
          Zorniger udtaler i interviewet et lige nu spiller de med den formation (5 back kæde) af hensyn til holdets kompakthed, med at de også kan spille med diamant på midtbanen. Jeg tolker det som om at Zorniger gerne vil vente med at udfolde 4-4-2 med diamant på midtbanen til han får den helt rigtige defensive 6’er til sin midtbane:

Owusu - Askou - Bürgy - Sørensen

6’er
          Falk. Ejdum
          Arp

Luca. Grot

Comment

Der vil altid være (mindst) en midtbanespiller med 6'er-rollen. Det ændres der ikke på ved, at en midtstopper skubber frem fra bagkæden når vi er i boldbesiddelse.

Og det kan da godt ende med at være skidt for Ejdum. Jeg tror det dog ikke. Jeg tror han kommer til at spille. Men ingen skal være selvskrevne. Ejdum kan jo også spille 10'eren. Eller vi kan ende med at spille 4-4-2 med diamant hvor der er plads til to 8'ere.

Når Arp spillede 10'er imod AGF tror jeg ikke man kan konkludere, at han nødvendigvis skal spille der. Han har jo primært været i angrebet i andre kampe og træning indtil videre. Så vidt jeg har set og læst. De har også udtalt, at han er indkøbt som angriber, der også kan spille 10'eren. I går var første gang jeg så ham i aktion og er enig i, at han ser god ud. Ligner en "starter". Arbejder også hårdt. Men kunne også sagtens se ham være god i angrebet. Hvis vi tager udgangspunkt i gårsdagen opstilling som stærkeste, og vi henter en forstærkning til midtbanen, så tror jeg mere på, at Ganaus mister pladsen end Ejdum.

Comment

Zorniger udtaler i interviewet et lige nu spiller de med den formation (5 back kæde) af hensyn til holdets kompakthed, med at de også kan spille med diamant på midtbanen. Jeg tolker det som om at Zorniger gerne vil vente med at udfolde 4-4-2 med diamant på midtbanen til han får den helt rigtige defensive 6’er til sin midtbane:

6’er
              Falk. Ejdum
              Arp

Luca. Grot
              Tjaa - der er i mine øjne mulighed for et par ændringer allerede nu her - Ganaus forekommer foran Groth p.t. - og Mccoy presser Sørensen - Paulsen er p.t. valgt før Askou

Så :

Owusu - Paulsen - Burgy- Maccoy
              ny
              Falk Ejdum
              Arp
              Luca Ganaus

Comment

6’er
                Falk. Ejdum
                Arp

Luca. Grot
                Det lyder meget rigtigt. Mon ikke Gomez er foran i midterforsvaret? Jeg havde godt nok selv afskrevet ham, men meget er bare ændret med Zorniger. Tror ikke man skal have trænet holdet længe for at kunne se, at at Gomez reelt er den stærkeste, hurtigste og teknisk bedste midtstopper i truppen. Det må være naturligt at tænke: "jeg kan forløse ham". Er spændt på hvordan han kommer til at udvikle sig (hvis han gør).

Comment

Jeg tænker det er godt med en ny 6 jeg er ikke bekymret for Ejdum eller for den sags skyld Bonde når han bliver klar. Det er kun godt med bred trup man kan veksle mellem forskellige spillere. Der kommer karantæner skader så helt fint med kvalitet og konkurrence. De unge skal nok blive brugt, og måske har alle unge ikke den kvalitet der efterspørges nu. Så udlejning af et par stykker kan komme på tale.

Comment

Jeg må bare sige at hvis Ejdum rammer sit niveau fra efteråret, så skal det dælme være en dygtig spiller vi får ind.
                    Jeg tror godt Zorniger kunne overveje enten Ejdum eller måske Falk til 10'eren og at Arp rykkes helt på toppen. Ejdum tror jeg ikke skal frygte for sin plads, hvis bare han rammer niveau, men det er klart at han nok bliver presset til at toppræstere hvis han skal spille, hvilket han ikke har været i 1. divison, hvor foråret også var langt mere anonymt end efteråret. Det tror jeg til gengæld også sagtens han kan håndtere. Han arbejder godt for sagen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Det lyder meget rigtigt. Mon ikke Gomez er foran i midterforsvaret? Jeg havde godt nok selv afskrevet ham, men meget er bare ændret med Zorniger. Tror ikke man skal have trænet holdet længe for at kunne se, at at Gomez reelt er den stærkeste, hurtigste og teknisk bedste midtstopper i truppen. Det må være naturligt at tænke: "jeg kan forløse ham". Er spændt på hvordan han kommer til at udvikle sig (hvis han gør).
                      Jeg er enig mht. Gomez, jeg tror bare Zorniger vil være langt mere kold når det handler om at smide ham på bænken, hvis han laver fuck-ups nede i bagkæden. Så kan han løbe nok så stærkt og være nok så fysisk overlegen, men hvis han sælger resten af holdet med sine hjerneblødninger, så bliver han smidt på bænken.
                      Men det vil nok være ekstra tydeligt og aktuelt når vi spiller med 4 mand i bagkæden.

Comment

På Obstemmer’s facebookside er der et lille interview efter kampen og til sidst i udsendelsen taler de også med Zorninger og her siger han at Falk i dag blev brugt på 6’eren, men det er kun indtil de finder en ny 6’er udefra, så vil Falk blive rykket frem på 8’eren som Zorninger ser som Falks bedste position.
                        Så håber jeg da godt nok at Ejdum skubbes op på 10`eren…….

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Tjaa - der er i mine øjne mulighed for et par ændringer allerede nu her - Ganaus forekommer foran Groth p.t. - og Mccoy presser Sørensen - Paulsen er p.t. valgt før Askou

Så :

Owusu - Paulsen - Burgy- Maccoy
                          ny
                          Falk Ejdum
                          Arp
                          Luca Ganaus
                          Er godt nok ikke tryg ved Paulsen i forsvaret … det var ikke godt i SL sidste gang ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

6’er
                            Falk. Ejdum
                            Arp

Luca. Grot
                            Giver god mening med at lukke af nede bagved for det har været skift de sidste sæsoner men så skal der også ske noget “dernede” ..
                            Har han spillet med diamant tidligere?

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Der vil altid være (mindst) en midtbanespiller med 6'er-rollen. Det ændres der ikke på ved, at en midtstopper skubber frem fra bagkæden når vi er i boldbesiddelse.

Og det kan da godt ende med at være skidt for Ejdum. Jeg tror det dog ikke. Jeg tror han kommer til at spille. Men ingen skal være selvskrevne. Ejdum kan jo også spille 10'eren. Eller vi kan ende med at spille 4-4-2 med diamant hvor der er plads til to 8'ere.

Når Arp spillede 10'er imod AGF tror jeg ikke man kan konkludere, at han nødvendigvis skal spille der. Han har jo primært været i angrebet i andre kampe og træning indtil videre. Så vidt jeg har set og læst. De har også udtalt, at han er indkøbt som angriber, der også kan spille 10'eren. I går var første gang jeg så ham i aktion og er enig i, at han ser god ud. Ligner en "starter". Arbejder også hårdt. Men kunne også sagtens se ham være god i angrebet. Hvis vi tager udgangspunkt i gårsdagen opstilling som stærkeste, og vi henter en forstærkning til midtbanen, så tror jeg mere på, at Ganaus mister pladsen end Ejdum.
                              Takker .. lidt mere forstående og lidt mere tryg i forhold til Ejdum ..

Comment

Er godt nok ikke tryg ved Paulsen i forsvaret … det var ikke godt i SL sidste gang ..
                                Næh - det er jeg såmænd heller ikke ( altså helt tryg ved Paulsen) - men det er jo ham der konsekvent har spillet indtil videre - så det lader til at Zorniger synes han er bedst

Comment

Working...
                                X