Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlægGomez med en nonchalant start på anden halvleg. Flere halve aktioner, og ender også med at lave et klodset frispark lige foran feltet. Bech sparkede snert forbi. Tæt på AGF-føring
- Likes 2
Comment
-
0-0
De unge var lidt presset de sidste 15min. Men AGF skiftede også nogle gode SL spillere ind hvor vi næsten kun havde akademi spillere
Virkelig god kamp. Ingen faldt igennem men selvfølgelig nogle bedre end andre.
Jeg syntes vi kan fortsætte rejsen mod superligaen med oprejst pande og bare konstatere at Fiete Arp og Falk har klasse på det her hold og har foreløbig været rigtig gode indkøb. Ganaus har potentiale helt sikkert men mangler altså noget og Grot burde kunne slå ham af.
Adam Sørensen fungerer bare ikke. Ved ikke hvorfor. Syntes McCoy er langt bedre allerede
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlægAskou har virkelig markeret sig med flere vigtige aktioner. Stærk udstråling.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg0-0
De unge var lidt presset de sidste 15min. Men AGF skiftede også nogle gode SL spillere ind hvor vi næsten kun havde akademi spillere
Jeg syntes vi kan fortsætte rejsen mod superligaen med oprejst pande og bare konstatere at Fiete Arp og Falk har klasse på det her hold og har foreløbig været rigtig gode indkøb. Ganaus har potentiale helt sikkert men mangler altså noget og Grot burde kunne slå ham af.
Adam Sørensen fungerer bare ikke. Ved ikke hvorfor. Syntes McCoy er langt bedre allerede
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg0-0
- Likes 1
Comment
-
Jeg er mest spændt på, at se vores forsvar, når vi bliver mødt af et hårdt pres med typer som Buksa, Franculino, Gogorza, Simsir og OsorioVores offensiv er jeg ikke så bekymret for, meeen defensiv midtbane/forsvar !
Glæder mig meget til kampen og se hvor vi reelt stårLast edited by Online; 06-07-2025, 16:16.
Comment
Comment