Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I flg. bold.dk
    0-1 v. pause efter scoring i 44. min.
    Jeg synes, vi spiller alt for meget sidelæns. Det kan godt være, at vi har bolden meget, men SE står godt og vi skaber ikke meget.

Ved godt, at det er en træningskamp (tidligt i opstarten), men så gerne at vi allerede nu kunne se konturerne af en A-kæde. Har jo kun to kampe mere inden SL-starten.

Comment

Askou gør det sgu godt. Flere solide tacklinger, og han virker generelt rigtig godt afstemt mht. hvornår han skal skal smide sig eller gå på kroppen. Hans timing i aktionerne har været super.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
        Askou gør det sgu godt. Flere solide tacklinger, og han virker generelt rigtig godt afstemt mht. hvornår han skal skal smide sig eller gå på kroppen. Hans timing i aktionerne har været super.
        Jeg er ret sikker på han starter inde til første kamp

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg synes, vi spiller alt for meget sidelæns. Det kan godt være, at vi har bolden meget, men SE står godt og vi skaber ikke meget.

Ved godt, at det er en træningskamp (tidligt i opstarten), men så gerne at vi allerede nu kunne se konturerne af en A-kæde. Har jo kun to kampe mere inden SL-starten.
          Der er vel 3 kampe ;) b93 Randers og agf

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg er ret sikker på han starter inde til første kamp
            Må siges at være fortjent, hvis han kan holde den her form. God pasningsfod også.

Comment

Meget uenig med dig og dine synspunkter. Mange fine førstegangsafleveringer, ift kampen mod EFB, men når SDJ står så lavt, er vi nødt til at spille lidt på tværs og bagud for at åbne forsvaret op.
              Ligner der er kommet mere selvtillid og tro på egne evner, så jeg sunes, det ser fornuftigt ud..

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                Meget uenig med dig og dine synspunkter. Mange fine førstegangsafleveringer, ift kampen mod EFB, men når SDJ står så lavt, er vi nødt til at spille lidt på tværs og bagud for at åbne forsvaret op.
                Ligner der er kommet mere selvtillid og tro på egne evner, så jeg sunes, det ser fornuftigt ud..
                Jeg er enig. Mange spillere satte meget bevist bolden på spil med direkte afleveringer op gennem midten de første 20-30 minutter. Jeg synes faktisk 1. halvleg var godkendt - så skal vi bare have lidt flere mål sparket ind.

2. halvleg er startet mere rodet, men jeg er vild med den aggression vi udviser for at vinde boldene tilbage. Det koster lidt endnu, fordi vi ikke er spillet helt sammen endnu, og fordi vi spiller med to blandede hold. Martin har været god for os i anden halvleg, synes også Adam Sørensen kommer til sin ret som offensiv wingback, han er hele tiden farlig - hele tiden på vej.

Comment

2-0 til sønderjyske

Comment

Ob skriver på insta at vilja igen er ude på ubestemt tid
                    måske vi skulle begynde at kigge os om efter en ny keeper

https://ob.dk/nyheder/2025/juni/vilj...a-ubestemt-tid

Comment

God første halvleg. Forfærdelig 2. Halvleg. Vi kunne have lukket den til 3-0 de første 30 min

Der mangler godt nok noget kvalitet. Specielt på midten

Comment

Når man blander opstillingerne som man gør her de to første kampe for at se alle spillere an, vil der være udfald. Resultaterne er sådan set ligegyldige, det vigtigste er at se om der er fremgang i forhold til den spillestil der forsøges implementeret. Samtidig med at spillerne træner hårdt 2 gange dagligt. Når det er sagt skal der snart hentes de spillere man ønsker ,så de kan få så meget træning med den øvrige trup som muligt, gerne at de kan deltage i de næste træningskampe. Så tænker jeg også at man skal til at orientere sig mod en mulig start ellever. Hvis Myhra er ude i en længere periode er en ny målmand måske også et tema. Martin er god men har også før bøvlet med ryggen. Så der er nok at arbejde med for TB og Co.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          God første halvleg. Forfærdelig 2. Halvleg. Vi kunne have lukket den til 3-0 de første 30 min

Der mangler godt nok noget kvalitet. Specielt på midten
                          Meget enig, du har gjort det kort. Jeg vil forsøge at gøre det samme. Vi er totalt ufarlige foran mål bortset fra Hansborg, som arbejder hårdt og tør forsøge udefra, midtbanen mangler en dygtig dirigent til at sætte spillet og forsvaret virker usikkert og lukker dumme mål ind - mangler måske en ny dygtig midtstopper ?
                          Positivt at holdets genpres er forbedret i forhold til Esbjerg kampen.
                          Er stadig optimist og vildt spændt på transfers ind/ud.
                          PS.: undskyld det ikke blev helt kort .
                          Last edited by pnl; i dag, 16:56.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Meget enig, du har gjort det kort. Jeg vil forsøge at gøre det samme. Vi er totalt ufarlige foran mål bortset fra Hansborg, som arbejder hårdt og tør forsøge udefra, midtbanen mangler en dygtig dirigent til at sætte spillet og forsvaret virker usikkert og lukker dumme mål ind - mangler måske en ny dygtig midtstopper ?
                            Positivt at holdets genpres er forbedret i forhold til Esbjerg kampen.
                            Er stadig optimist og vildt spændt på transfers ind/ud.
                            PS.: undskyld det ikke blev helt kort .
                            Intet at undskylde

Forstår godt at man gerne vil se de unge an, men forstår bl.a. ikke at Helveg/Friis og McCoy/Bender starter inde med Luca og Arp. Der er ikke særlig lang tid/kampe til sæsonstart og havde hellere set eksempelvis Adam og Owusu servicere de forreste og opbygge relationer, hvor de unge så kunne være med fra 2. halvlegs start.

Comment

Intet at undskylde

Forstår godt at man gerne vil se de unge an, men forstår bl.a. ikke at Helveg/Friis og McCoy/Bender starter inde med Luca og Arp. Der er ikke særlig lang tid/kampe til sæsonstart og havde hellere set eksempelvis Adam og Owusu servicere de forreste og opbygge relationer, hvor de unge så kunne være med fra 2. halvlegs start.
                              Vi er vel nået dertil, at vi af den "gamle" trup kun mangler at få de skadede spillere og Don D tilbage i folden. Så det undrer også mig, at vi spiller med et sjovt mix af spillere i de 2 første træningskampe, men det må være et ønske om, at se så mange spillere som muligt, også på alternative positioner.
                              Det mest positive efter de 2 kampe må være, at det snart er stjerneklart for TB og trænerteamet på hvilke positioner, vi mangler forstærkninger. Når man når til den erkendelse, har jeg stor tillid til, at TB og AZ kan skabe et slagkraftigt hold.

Comment

Han ville selvfølgelig helst have vundet, men OB-træner Alexander Zorniger var mere tilfreds end skuffet over spillet i torsdagens nederlag imod Sønderjyske. Her fortæller han om den positive udvikling - og om det, der skal blive meget bedre, før det går løs i Superligaen.

Comment

Working...
                                X