Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Teknisk bliver vi nok 9’er når Fredericia regnes medOprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Nok ikke hvad jeg vil betragte som en A-spiller, der går direkte ind og forstærker holdet !Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Men vel fin til bænken.
Comment
-
Tag den TB... ny sherif i byenOprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen."
Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af ham
Last edited by Online; 17-06-2025, 16:38.
Comment
-
Yeps. Der bliver gang i den.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Nogen der nåede at se hvem der kom humpende ned af trappen? Så ikke godt ud
Comment
-
Kunne man hente en Mukhtar til offensiven og en Dominic Kaiser til midtbanen, så tager jeg gerne fra Zornigers smørrebrødsseddel.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tag den TB... ny sherif i byen
"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen."
Det bliver så spændende hvad der graves frem, at man ikke kan være i det, selvom vinduet kun har været åbent i 2 dage.
- Likes 1
Comment
-
Og gerne flere men det sker vel også. De tre nye som TB har talt om så der kommer et vist antal og så skal salg jo erstattes så når/hvis DonD, Luca eller andre sælges ..Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det flugter jo også meget godt med det TB har sagt.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tag den TB... ny sherif i byen
Det er helt sikkert også noget de har snakket om.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment