Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Sjovt hvor forskelligt vi kan se det. Jeg synes han gjorde det glimrende der inde. Tilbød sig godt, fin positionering og gode fremadrettede afleveringer.
    Men det gik langsomt med mange berøringer. Og bestemt ikke noget vi kan bruge under AZ hvis projektet skal lykkedes.
    Det gik ok under Krogh. Men det kommer det ikke til her

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Men det gik langsomt med mange berøringer. Og bestemt ikke noget vi kan bruge under AZ hvis projektet skal lykkedes.
      Det gik ok under Krogh. Men det kommer det ikke til her
      Jeg er ikke rigtig enig omkring Owusu. Tilgengæld er jeg enig omkring Yaya. Han bliver ikke midtbanespiller i et Zorniger system. Jeg tror dog stadig han kunne have et fint potentiale som midterforsvarer i en 3-back kæde. Han er stadig ung og måske kunne en udlejning være en god mulighed for, at se om han kan tage nogle flere skridt

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg er ikke rigtig enig omkring Owusu. Tilgengæld er jeg enig omkring Yaya. Han bliver ikke midtbanespiller i et Zorniger system. Jeg tror dog stadig han kunne have et fint potentiale som midterforsvarer i en 3-back kæde. Han er stadig ung og måske kunne en udlejning være en god mulighed for, at se om han kan tage nogle flere skridt
        Helt fair

Ja Yaya bør lejes ud. For at se om et eller andet kan ske. Man har jo set mere skøre ting i fodbold verden.

Comment

Bonde ramt af tilbagefald. Håber det bedste for ham, og at det ikke er alvorligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Bonde ramt af tilbagefald. Håber det bedste for ham, og at det ikke er alvorligt.
            Øv. Gør jo bare behovet for 2 midtbanespillere endnu større

Comment

Working...
            X