Oprindeligt indsendt af stonebear
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-kamp/10841243
Bare vi nu ikke også får en straf igen efter de 100 lys mod Esbjerg. Ville være pisse ærgerligt.
Leave a comment:
-
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-kamp/10841243
Bare vi nu ikke også får en straf igen efter de 100 lys mod Esbjerg. Ville være pisse ærgerligt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det var alligevel en del. Men omvendt ikke som dengang du forventede +10
Spøg til side. Det bliver enormt interessant at følge truppens reaktion på den nye konstellation.Den holdt lige knap stik…..
Men mon ikke vi rammer 10 ind/ud denne gang
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu kan jeg se Esbjerg møder HSV. Efter jeg hørte podcasten med Allan Hansen tænke jeg på hvorfor OB aldrig møder HSV og andre store tyske hold i træningskampe.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Derudover møder vi esbjerg den 20/6 også i Odense. https://efb.dk/fire-traeningskampe-i...rten-planlagt/
Mærkeligt de ikke selv melder noget ud?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at vi møder SønderjyskE fredag den 27/6 i Odense. Håber det bliver på stadion
https://bold.dk/fodbold/klubber/soen...rmen-af-mod-ob
Mærkeligt de ikke selv melder noget ud?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Den køber jeg simpelthen ikke
OB vil altid være et springbræt for spillere udefra, hvis de da ikke er ved at afslutte karrieren.
Så du mener, at den nuværende trup kun består af "holdspillere" ?
Tror bestemt mange (hvis ikke alle) har egne ambitioner og ser klubben/ligaen som vejen til noget større
Selv SK udtalte, at Grot hurtigt ville ryge videre (hvilket jeg forventer han også er blevet lovet)...
Grot, Bürgy og Adam er jo hentet (med superligalønninger), da man lå "sikkert" til oprykning. Har min tvivl om de havde været i klubben ved nedrykningen sidste år !
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Først og fremmest så tror jeg at det handler om at de er indstillet på at spille for holdet og OB og ikke så meget på egne ambitioner.
BW hentede nok en spiller eller to for meget under devisen om at OB var et springbræt, hvilket vel også var grunden til at de ikke så sig selv spille i 1. div.
De spillere der er tilbage og hentet siden da er holdspillere ..
OB vil altid være et springbræt for spillere udefra, hvis de da ikke er ved at afslutte karrieren.
Så du mener, at den nuværende trup kun består af "holdspillere" ?
Tror bestemt mange (hvis ikke alle) har egne ambitioner og ser klubben/ligaen som vejen til noget større
Selv SK udtalte, at Grot hurtigt ville ryge videre (hvilket jeg forventer han også er blevet lovet)...
Grot, Bürgy og Adam er jo hentet (med superligalønninger), da man lå "sikkert" til oprykning. Har min tvivl om de havde været i klubben ved nedrykningen sidste år !
- Likes 3
Leave a comment:
-
Martin Hansen 30/6-2026 (Option på ydeligere 1 år)
Marcus Eskildsen 30/6-2028
Viljar Myhra 31/12-2028
Leeroy Owusu 30/6-2026
Marcus McCoy 30/6-2028
Adam Sørensen 30/6-2029
Gustav Grubbe 30/6-2026
James Gomez 31/12-2028
Bjørn Paulsen 30/6-2026
Yaya Bojang 30/6-2027
Julius Berthel Askou 30/6-2027
Nicolas Bürgy 30/6-2027
Tom Trybull 30/6-2026
Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
Jakob Bonde 30/6-2027
Max Ejdum 30/6-2028
William Christian Martin 30/6-2027
Markus Jensen 30/6-2026
Don Deedson 30/6-2027
Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
Jay-Roy Grot 30/6-2027
Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025
Magnus Andersen 30/6-2029
Keeper posten ser fin ud og med vores 4 backs ser det vel også fornuftigt ud selvom jeg personligt tror at Grubbe får det svært under Zorninger og gerne så et bedre alternativ på venstre wingback. Vores centrale forsvar ser sløjt ud, Gomez er usikker og Bürgy har ikke overbevist i 1. division. Bojang kunne være et bud på en udlejning til Middelfart. Den nuværende midtbane vil nok have svært ved at stå distancen under Zorninger over en hel sæson og jeg er spændt på hvor Sandberg og Martin står i forhold til minutter, men jeg tænker bestemt de får point for indstilling og arbejdsindsats, måske udleje hvis de ikke rigtigt kommer i nærheden af minutter. Markus Jensen lyder det til skal videre, ved heller ikke om han passer ind under Zorninger selvom jeg godt kunne se ham som en Lindstrøm agtig type med hans fart og dejlige drev med bolden mellem 2 stærke midtbaneslidere og angrebet. På toppen tænker jeg der skal cashes ind på Deedson og er Magnus Andersen ikke mere kant end angriber? Måske salg og udleje.
Leave a comment:
-
https://www.transfermarkt.com/alexan...l/trainer/1145
532 .. lyder ellers som noget Nico godt kunne …
…….Burgy. Ny. Gomez.
Owusu……………….Adam.
….Ejdum….Ny……Ny.
………Luca. Grot.
Jeg tror på 4-backkæde nu det er det vi har spillet et års tid og har gør på akademiet. Bliver spændende at se når vi spiller de første træningskampe.
Leave a comment:
-
https://www.transfermarkt.com/alexan...l/trainer/1145
532 .. lyder ellers som noget Nico godt kunne …
…….Burgy. Ny. Gomez.
Owusu……………….Adam.
….Ejdum….Ny……Ny.
………Luca. Grot.
De største åbenlyse mangler imo. er en solid CF, en stærk 8er og en gardering på toppen hvis Luca sendes videre. Ellers skal truppen mest justeres med farvel til de forkerte typer og goddag til de rette i forhold til at sikre bredde
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægEn stille undren
TB og SK taler meget om, at kulturen er blevet bedre. Men på hvilken måde ?
Ved godt, at nogle spillere er begyndt at fiske og sove i bivuak... men AZ forventer, at de fremadrettet møder tidligere/går senere hjem og træner hårdere.
Hvad er det for en kulturændring, der er fremelsket det seneste år, som vi skal bygge videre på nu
BW hentede nok en spiller eller to for meget under devisen om at OB var et springbræt, hvilket vel også var grunden til at de ikke så sig selv spille i 1. div.
De spillere der er tilbage og hentet siden da er holdspillere ..
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: