Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Er stadig bare lunken ved det hele. Selvom jeg nok ved at vi ikke kan hente meget bedre.
    Min mavefornemmelse siger bare at et skifte tilbage ikke ville blive succesfuldt.
    Der er ingen garantier. Synes bare han har det fremadrettede, intelligente i sit spil, som vi har manglet i mange år. Vi ved, hvad vi får (hvis han ikke er for meget skadet). Det er klart, at hvis man kan finde en lige så dygtig (yngre) spiller, så skal man gøre det. Men tror bare det er tricky at finde en så dygtig spiller i OBs situation.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Jeg ser Jenner løbe med fysisk her til formiddag, da jeg cykler op ad Åstien
    Tak for info

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...essemeddelelse

Leave a comment:

• Kappen1975
    replied
    Nogen der kan meddele om Jenner er til træning i dag?
    Jeg ser Jenner løbe med fysisk her til formiddag, da jeg cykler op ad Åstien

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Uhhh jeg kender en der bestemt ikke bliver tilfreds med disse tider De passer heller ikke mig super godt

https://ob.dk/hold/herrer#traningsplan

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Og nu er den opdaterede. Fysisk træning om formiddag og træning om eftermiddagen mange af dagene!

Leave a comment:

replied
    Så er planen opdateret frem til d. 28. juni

Leave a comment:

replied

Det begrunder det men undskylder intet. De ved hvor mange der kommer til træning. Specielt i denne periode. Simpelthen ikke godt nok uanset hvem der har skylden
    Vi er enige, men jeg bliver ofte beskyldt for at være alt for kritisk overfor klubben/organisationen. Nu prøvede jeg med den mere positive vinkel

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Kommunikationsafdelingen har først fået træningsplanen for et øjeblik siden, så den er snart opdateret på hjemmesiden
    Det begrunder det men undskylder intet. De ved hvor mange der kommer til træning. Specielt i denne periode. Simpelthen ikke godt nok uanset hvem der har skylden

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af a_esbech Se indlæg

Andersen tror jeg ikke helt på, i og med at han løb med højre back gruppen i 4-2-2-2 opstillingen og med den ene centerback gruppe i 5-3-2.
    Hmmm. Var det ikke ham der løb med Luca på venstre 9`er?

Leave a comment:

replied
    Kommunikationsafdelingen har først fået træningsplanen for et øjeblik siden, så den er snart opdateret på hjemmesiden

Leave a comment:

• a_esbech
    replied

Ok tak. Vi må se hvad det betyder og om han joiner træningen i denne uge.

Men tror han er på vej videre.
    Eneste spørgsmål er om han bliver erstattet med en ny udefra, allerede er blevet erstattet(Magnus Andersen) eller bliver erstattet med en ny U-spiller(Bender)
    Andersen tror jeg ikke helt på, i og med at han løb med højre back gruppen i 4-2-2-2 opstillingen og med den ene centerback gruppe i 5-3-2.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af a_esbech Se indlæg
    Lidt ekstra research viser at Leif skriver, at Jenner trænede i styrkerummet. Hvad vi skal lægge i det, står der intet om.

https://fyens.dk/ob/cirkus-zorniger-...giraf-i-aktion (Plus artikel)
    Ok tak. Vi må se hvad det betyder og om han joiner træningen i denne uge.

Men tror han er på vej videre.
    Eneste spørgsmål er om han bliver erstattet med en ny udefra, allerede er blevet erstattet(Magnus Andersen) eller bliver erstattet med en ny U-spiller(Bender)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Fedt med kommunikation fra OBs side…

Især når man står hernede og regner med der er træning.
    Kan kun være enig. Men har kun lige nu fået infoen fra OBstruktion der også kørte forgæves

Men det er hverken første eller sidste gang det sker. De er sygt ustrukturerede i den del

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Der er først træning 15,30 på Bane 1

Der er løb på stierne her til formiddag
    Fedt med kommunikation fra OBs side…

Især når man står hernede og regner med der er træning.

Leave a comment:

Working...
X