Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• cykelmyggen
    replied
    Tipsbladet sætter røven i klaskehøjde med nogle bud på hvem som rykker ud af Superligaen i denne sæson. Næsten alle er enige om at Fredericia må ned igen, men mange nævner OB som en mulig nedrykningskandidat sammen med Sønderjyske og Vejle. Kan være at de er blevet trætte af at melde OB i top 6, som vi ofte så tidligere. Nå, men op i røven med dem - vi bliver oppe! https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...af-superligaen
    Last edited by cykelmyggen; 20-07-2025, 08:49.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

To ting jeg ikke har savnet ved Superligaen.
    1. Ulvehyl når FCM scorer.
    2. VAR
    Forhåbentlig høres nr.1 ikke foreløbig

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Fair nok. Har lige genset den. Albuen er 7-8 cm ude fra kroppen.
    To ting jeg ikke har savnet ved Superligaen.
    1. Ulvehyl når FCM scorer.
    2. VAR

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg så også situationen, som jojo forklarer ovenfor.
    Men whatever, OB er ikke involveret, så jeg er lidt ligeglad.
    ​​​​​​
    Fair nok. Har lige genset den. Albuen er 7-8 cm ude fra kroppen.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Hvis ikke Putros havde dømt straffesparket var han blevet kaldt ud til skærmen. Der er luft imellem albue og krop, derfor er armen ikke helt inde ved kroppen.
    Last edited by jojo; 18-07-2025, 18:52.

Leave a comment:

• lasselsh
    replied

Den var helt inde ved kroppen. Gigatyndt. Ærgerligt at det åbenbart er reglerne. Havde VAR dømt den?
    Jeg så også situationen, som jojo forklarer ovenfor.
    Men whatever, OB er ikke involveret, så jeg er lidt ligeglad.
    ​​​​​​

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

næppe - men den kan vel dømmes, så ikke en decideret fejl - og derfor blander VAR sig ikke...jeg bryds mig ikke om det. Det er det eneste jeg kommer til at savne fra 1 division - ingen VAR
    Enig.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Den var helt inde ved kroppen. Gigatyndt. Ærgerligt at det åbenbart er reglerne. Havde VAR dømt den?
    næppe - men den kan vel dømmes, så ikke en decideret fejl - og derfor blander VAR sig ikke...jeg bryds mig ikke om det. Det er det eneste jeg kommer til at savne fra 1 division - ingen VAR

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Jeg kan sagtens huske forkert, men synes albuen flagrede ude til siden. Men ja, situationerne med arm på bolden i feltet kan være svære at vurdere.
    ​​​​​​
    ​​​​​

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Delaney vender ryggen til, og albuen er hævet dvs unaturlig position, bolden er på vej imod mål. Efter reglerne straffe, og gult kort.
    Last edited by jojo; 18-07-2025, 18:39.

Leave a comment:

• lasselsh
    replied

tja - der er vi så uenige. Hvor skal han gøre af armene? De er helt inde til kroppen.
    Jeg kan sagtens huske forkert, men synes albuen flagrede ude til siden. Men ja, situationerne med arm på bolden i feltet kan være svære at vurdere.
    ​​​​​​
    ​​​​​

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

tja - der er vi så uenige. Hvor skal han gøre af armene? De er helt inde til kroppen.
    Enig. Latterligt at det skal give et straffe

Leave a comment:

• mhbp
    replied

​​​​​Bolden havde retning mod mål, og forsvarsspilleren brugte armen til at stoppe bolden. I mine øjne bør den give straffe, selvom det ikke var med vilje.
    ​​​​

Leave a comment:

• lasselsh
    replied
    så er superligaen igang...20 min spillet og Viborg får et af de der "pis" straffespark. De rammer Delaney på albuen efter et hjørne - bør aldrig give straffe...1 - 0

​​​​​Bolden havde retning mod mål, og forsvarsspilleren brugte armen til at stoppe bolden. I mine øjne bør den give straffe, selvom det ikke var med vilje.
    ​​​​

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    så er superligaen igang...20 min spillet og Viborg får et af de der "pis" straffespark. De rammer Delaney på albuen efter et hjørne - bør aldrig give straffe...1 - 0

Leave a comment:

Working...
X