Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Tipsbladet sætter røven i klaskehøjde med nogle bud på hvem som rykker ud af Superligaen i denne sæson. Næsten alle er enige om at Fredericia må ned igen, men mange nævner OB som en mulig nedrykningskandidat sammen med Sønderjyske og Vejle. Kan være at de er blevet trætte af at melde OB i top 6, som vi ofte så tidligere. Nå, men op i røven med dem - vi bliver oppe! https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...af-superligaenLast edited by cykelmyggen; 20-07-2025, 08:49.
-
Jeg så også situationen, som jojo forklarer ovenfor.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Den var helt inde ved kroppen. Gigatyndt. Ærgerligt at det åbenbart er reglerne. Havde VAR dømt den?
Men whatever, OB er ikke involveret, så jeg er lidt ligeglad.
- Likes 2
Leave a comment:
-
næppe - men den kan vel dømmes, så ikke en decideret fejl - og derfor blander VAR sig ikke...jeg bryds mig ikke om det. Det er det eneste jeg kommer til at savne fra 1 division - ingen VAROprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Den var helt inde ved kroppen. Gigatyndt. Ærgerligt at det åbenbart er reglerne. Havde VAR dømt den?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Den var helt inde ved kroppen. Gigatyndt. Ærgerligt at det åbenbart er reglerne. Havde VAR dømt den?Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
Jeg kan sagtens huske forkert, men synes albuen flagrede ude til siden. Men ja, situationerne med arm på bolden i feltet kan være svære at vurdere.
Leave a comment:
-
Jeg kan sagtens huske forkert, men synes albuen flagrede ude til siden. Men ja, situationerne med arm på bolden i feltet kan være svære at vurdere.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tja - der er vi så uenige. Hvor skal han gøre af armene? De er helt inde til kroppen.
Leave a comment:
-
tja - der er vi så uenige. Hvor skal han gøre af armene? De er helt inde til kroppen.Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
Bolden havde retning mod mål, og forsvarsspilleren brugte armen til at stoppe bolden. I mine øjne bør den give straffe, selvom det ikke var med vilje.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægså er superligaen igang...20 min spillet og Viborg får et af de der "pis" straffespark. De rammer Delaney på albuen efter et hjørne - bør aldrig give straffe...1 - 0
Bolden havde retning mod mål, og forsvarsspilleren brugte armen til at stoppe bolden. I mine øjne bør den give straffe, selvom det ikke var med vilje.
- Likes 1
Leave a comment:
-
så er superligaen igang...20 min spillet og Viborg får et af de der "pis" straffespark. De rammer Delaney på albuen efter et hjørne - bør aldrig give straffe...1 - 0
Leave a comment:
Leave a comment: