Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Nej de gik efter at overleve... ligesom OB.
    De gik efter 10. pladsen … der er mental forskel på at ville opnå noget frem for at undgå noget.

At have modet til at opnå noget frem for frygten at undgå noget ..

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hverken Lyngby, Vejle eller Hvidovre snakkede om at rykke ned …
    Nej de gik efter at overleve... ligesom OB.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Som du selv var inde på, udgangspunktet var anderledes. Han kunne ikke rigtig sige andet. Midt i sæsonen, pilen pegede ned, 2 point fra stregen.
    Hverken Lyngby, Vejle eller Hvidovre snakkede om at rykke ned …

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg synes der er sært stille omkring TT. Han træner ikke rigtigt men spillede så alligevel pludselig en kamp for så at forsvinde ud i skyggerne igen.

Skadet, træt krop - noget helt tredje?
    Leif nævner i denne artikel at det er planen at han skal træne mere med fra onsdag

https://fyens.dk/ob/der-skal-flyves-...2d45cf45840c-8

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Hvad mener du?
    Som du selv var inde på, udgangspunktet var anderledes. Han kunne ikke rigtig sige andet. Midt i sæsonen, pilen pegede ned, 2 point fra stregen.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jeg synes der er sært stille omkring TT. Han træner ikke rigtigt men spillede så alligevel pludselig en kamp for så at forsvinde ud i skyggerne igen.

Skadet, træt krop - noget helt tredje?

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Overlevelse er målet for sæsonen. Fornuftige ord fra Z.

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...velse-er-malet
    Sagde han også i SFÅ interviewet. Målet er at stabilisere sig i ligaen. Derefter må man se hvad det bringer. AZ var bare tilfreds hvis man stabiliserede og rykkede sig. I øvrigt nævnte han at han nok kun var træner en 5-6 år endnu så vidt jeg forstod.
    Personligt synes jeg det er en fin udmelding. Så er der ikke er overnaturligt pres fra start

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg har på intet tidspunkt sagt andet så vidt jeg husker? Gav bare en update
    Nej nej .. jeg kommenterede på ChrisOB og du videre på
    mig så det var tilbage til udgangspunktet.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Det er da også helt forståeligt men derfor kan vi andre jongler være spændte og ikke nødvendigvis vidende ..
    Jeg har på intet tidspunkt sagt andet så vidt jeg husker? Gav bare en update

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror det var meningen at den skulle være præsenteret nu.
    Men der sker så mange positive ting i klubben at man vidst nok har måtte justere et par gange fordi det ikke var ambitiøst nok.
    Der er rigtig mange aspekter i strategien som skal gå op i en højere enhed og jo så har Identitetsprojektet nok forsinket det hele også.
    Så alle må væbne sig med lidt tålmodighed og glæde sig til alt den fremgang der i klubben på alle tangenter
    Det er da også helt forståeligt men derfor kan vi andre jongler være spændte og ikke nødvendigvis vidende ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Hvad ellers? Jeg er heller ikke bekendt med den nye strategi som TB tidligere har proklameret ville blive offentliggjort efter Identitetsprojektet var færdig og vist før den nye sæson startede.
    Går ikke ud fra at Identitetspapiret er den nye strategi.

Er med på at du qua dit arbejde med Identitetsprojektet er væsentlig tættere på klubben og givetvis ved en masse vi andre ikke gør men at sige at der er vores egen skyld syntes jeg ikke er fair.
    Tror det var meningen at den skulle være præsenteret nu.
    Men der sker så mange positive ting i klubben at man vidst nok har måtte justere et par gange fordi det ikke var ambitiøst nok.
    Der er rigtig mange aspekter i strategien som skal gå op i en højere enhed og jo så har Identitetsprojektet nok forsinket det hele også.
    Så alle må væbne sig med lidt tålmodighed og glæde sig til alt den fremgang der i klubben på alle tangenter

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Hvis du ikke ved, hvad den nye strategi indeholder, er det din egen skyld. Zorniger er et udtryk for den nye strategi, bl.a.

MvH ChrisOB
    Hvad ellers? Jeg er heller ikke bekendt med den nye strategi som TB tidligere har proklameret ville blive offentliggjort efter Identitetsprojektet var færdig og vist før den nye sæson startede.
    Går ikke ud fra at Identitetspapiret er den nye strategi.

Er med på at du qua dit arbejde med Identitetsprojektet er væsentlig tættere på klubben og givetvis ved en masse vi andre ikke gør men at sige at der er vores egen skyld syntes jeg ikke er fair.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Han sagde det så fordi han ikke havde andet valg.
    Hvad mener du?

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det sagde SK også
    Udgangspunktet så noget anderledes ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja, fornuftigt. Men hvis der faktisk kommer de to eller tre forstærkninger vi forventer så er ikke i mindste måde bange om en nedrykning. Zorniger har allerede sat sit aftryk og spillere arbejder sig mere end mere ind i det nye system. Især første halvleg mod Randers var meget lovende og det bliver endnu bedre med tiden
    Hvis de finder de rigtige tilføjelser så ville det ikke overraske mig at se os spille om Top6.
    Meget enig. 3 spillere mere af høj kaliber burde sikre os en fornuftig sæson i superligaen med overlevelse. Luca vil selvfølgelig blive savnet men er ikke uerstattelig.
    Vi ligner nogle der har gang i en kraftig oprustning økonomisk og de rigtige folk til at forvalte det

Jeg tror vi lander på en sexy 8. Plads. Det ligger lidt i tarok kortene når den hjemvendte søn tog nr 8 på ryggen

Leave a comment:

Working...
X