Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Årh er det ikke at stramme den lidt. Det kan jo også være han er en del af scoutingen, har den indledende dialog med evt kommende spillere etc. Jeg læser på inegn måde at AZ vil bestemme og tager over på det hele nu.
Tyder bare på, at det bliver smørrebrødsseddelmodellen (nyt ord til Lykkehjulet), som set i BIF.Last edited by Online; 18-06-2025, 10:35.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægInteressant beskrivelse af Jureks rolle i klubben
"Er kümmert sich um die Belange rund um den Chef-Trainer, verknüpft die unterschiedlichen Bereiche im Staff und versucht auch, die Transfervorstellungen des erfahrenen Zorniger zu realisieren."
Lader som sagt til, at AZ vil "bestemme" transferaktiviteterne
Spændende, hvordan samarbejdet med TB og JN falder ud, da vi ikke har haft en koordinator før (så vidt jeg ved).
- Likes 2
Leave a comment:
-
Interessant beskrivelse af Jureks rolle i klubben
"Er kümmert sich um die Belange rund um den Chef-Trainer, verknüpft die unterschiedlichen Bereiche im Staff und versucht auch, die Transfervorstellungen des erfahrenen Zorniger zu realisieren."
Lader som sagt til, at AZ vil "bestemme" transferaktiviteterne
Spændende, hvordan samarbejdet med TB og JN falder ud, da vi ikke har haft en koordinator før (så vidt jeg ved).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Lignede Owusu
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Hvad skete der?
Så derfor spørgsmålet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tag den TB... ny sherif i byen
"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen."
Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af ham
Det er helt sikkert også noget de har snakket om.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tag den TB... ny sherif i byen
"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen."
Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af ham
Det bliver så spændende hvad der graves frem, at man ikke kan være i det, selvom vinduet kun har været åbent i 2 dage.
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Nogen der nåede at se hvem der kom humpende ned af trappen? Så ikke godt ud
Leave a comment:
-
Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af hamLast edited by Online; 17-06-2025, 16:38.
Leave a comment:
Leave a comment: