Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tag den TB... ny sherif i byen
"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen."
Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af ham
Det bliver så spændende hvad der graves frem, at man ikke kan være i det, selvom vinduet kun har været åbent i 2 dage.
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Nogen der nåede at se hvem der kom humpende ned af trappen? Så ikke godt ud
Leave a comment:
-
"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen."
Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af hamLast edited by Online; 17-06-2025, 16:38.
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæghasan kurucay var åbenbart til træningen i dag
https://x.com/rasmus_tello/status/1934966017047835045
27-årig forsvarsspiller tidligere fra OB's akademi. Senest spillet i OH Leuven i Belgien og er pt uden klub.
Men vel fin til bænken.
Leave a comment:
-
hasan kurucay var åbenbart til træningen i dag
https://x.com/rasmus_tello/status/1934966017047835045
27-årig forsvarsspiller tidligere fra OB's akademi. Senest spillet i OH Leuven i Belgien og er pt uden klub.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæglidt off, men..
tidligere ob’er Steffen Højer udtaler at Holland u21 ville vinde suppen med 25 point.. det er blevet testet med en super computer..
det er i sig selv ligegyldigt.. men ifølge computeren bliver vi nr 10..
så vi overlever i ligaen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-superligaen
finder selv ud..
- Likes 1
Leave a comment:
-
lidt off, men..
tidligere ob’er Steffen Højer udtaler at Holland u21 ville vinde suppen med 25 point.. det er blevet testet med en super computer..
det er i sig selv ligegyldigt.. men ifølge computeren bliver vi nr 10..
så vi overlever i ligaen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-superligaen
finder selv ud..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Haha du får jo osse kampen mod sønderjyske med i næste uge og u19 emEllers er det korrekt at det koster 79 kr. for et JFM-play hvor der tilføjes bl.a. ishockey-ligaen i næste sæson.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Det er denne tid på året hvor vi har mulighed for at tro, håbe og drømme. Ansættelsen af Zorninger gav et godt skud positivisme og, for mig, en større tro på næste sæson.
MEN - det er stadig den samme trup vi har at gøre med - og jeg mangler at se hvad TB kan hente ind, og han må helst ikke vente alt for længe. To klare forstærkninger (gerne til midtbanen) i denne uge så de kan nå at blive spillet nogenlunde ind, så kan man godt vente til lidt senere i vinduet med de andre ankomster.
Og så skal jeg også lige selv have mulighed for at se hvor hurtigt truppen tager de nye input til sig - nogen der ved om testkampen på fredag bliver streamet?
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Det er denne tid på året hvor vi har mulighed for at tro, håbe og drømme. Ansættelsen af Zorninger gav et godt skud positivisme og, for mig, en større tro på næste sæson.
MEN - det er stadig den samme trup vi har at gøre med - og jeg mangler at se hvad TB kan hente ind, og han må helst ikke vente alt for længe. To klare forstærkninger (gerne til midtbanen) i denne uge så de kan nå at blive spillet nogenlunde ind, så kan man godt vente til lidt senere i vinduet med de andre ankomster.
Og så skal jeg også lige selv have mulighed for at se hvor hurtigt truppen tager de nye input til sig - nogen der ved om testkampen på fredag bliver streamet?
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: