Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sagde AZ ikke i går at fire af dem ikke kunne være med fysisk (én blev skadet) ?
    Jo. Der er ikke en eneste U17 eller U19 med. Tænker de har fået fri, ift nogle har skole ved siden af også, men jeg ved ikke noget.

Trybull lløber lidt rundt om banen.

Jeg kan ikke lige se Jenner heller.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Til eftermiddagens træning, er der knap så mange unge spillere med, hvis jeg ser rigtigt.
    Sagde AZ ikke i går at fire af dem ikke kunne være med fysisk (én blev skadet) ?

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Til eftermiddagens træning, er der knap så mange unge spillere med, hvis jeg ser rigtigt.

Leave a comment:

replied
    Total OT: Chance for at se Manneh igen, når Hibernian møder FCM i EL sidst i juli

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Ah jeg misforstod og beklager :-)
    Intet at beklage... jeg misforstår selv indlæg i nu og næ

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Det siger jeg heller ikke - derfor " "

Tyder bare på, at det bliver smørrebrødsseddelmodellen (nyt ord til Lykkehjulet), som set i BIF.
    Ah jeg misforstod og beklager :-)

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis du ser videoen hvor MD interviewer AZ vil du i videoen se en person med mørk hud komme humpende ned af trapperne efter at have spist. Jeg kan simpelthen ikke se om det er Yaya,Owusu eller Gomez. Og ja jeg ved godt at det kan opfattes forkert. Men kan ikke nå at se hvem det er og det ligner han er skadet.
    Så derfor spørgsmålet
    Stemmer fra Ådalen har lige lagt billeder om fra dagens træning på Instagram:) og der er owusu i hvert fald med :)

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Årh er det ikke at stramme den lidt. Det kan jo også være han er en del af scoutingen, har den indledende dialog med evt kommende spillere etc. Jeg læser på inegn måde at AZ vil bestemme og tager over på det hele nu.
    Det siger jeg heller ikke - derfor " "

Tyder bare på, at det bliver smørrebrødsseddelmodellen (nyt ord til Lykkehjulet), som set i BIF.
    Last edited by Online; 18-06-2025, 10:35.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Interessant beskrivelse af Jureks rolle i klubben

"Er kümmert sich um die Belange rund um den Chef-Trainer, verknüpft die unterschiedlichen Bereiche im Staff und versucht auch, die Transfervorstellungen des erfahrenen Zorniger zu realisieren."

Lader som sagt til, at AZ vil "bestemme" transferaktiviteterne

Spændende, hvordan samarbejdet med TB og JN falder ud, da vi ikke har haft en koordinator før (så vidt jeg ved).
    Årh er det ikke at stramme den lidt. Det kan jo også være han er en del af scoutingen, har den indledende dialog med evt kommende spillere etc. Jeg læser på inegn måde at AZ vil bestemme og tager over på det hele nu.

Leave a comment:

replied
    Interessant beskrivelse af Jureks rolle i klubben

"Er kümmert sich um die Belange rund um den Chef-Trainer, verknüpft die unterschiedlichen Bereiche im Staff und versucht auch, die Transfervorstellungen des erfahrenen Zorniger zu realisieren."

Lader som sagt til, at AZ vil "bestemme" transferaktiviteterne

Spændende, hvordan samarbejdet med TB og JN falder ud, da vi ikke har haft en koordinator før (så vidt jeg ved).

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Lignede Owusu
    Det er svært at se, men mit skud fra hoften er Yaya Bojang og det kan måske også passe med at AZ i interviewet siger at der var 4 unge spiler der forlod træningen heraf den ene i et hændeligt uheld i en duel .. de andre unge er vel et spørgsmål om deres fysiske formåen p.gr.a. deres alder som jeg forstod det.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Hvad skete der?
    Hvis du ser videoen hvor MD interviewer AZ vil du i videoen se en person med mørk hud komme humpende ned af trapperne efter at have spist. Jeg kan simpelthen ikke se om det er Yaya,Owusu eller Gomez. Og ja jeg ved godt at det kan opfattes forkert. Men kan ikke nå at se hvem det er og det ligner han er skadet.
    Så derfor spørgsmålet

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes også mest det lignede ham. Han ligner en der er ude et stykke tid allerede desværre
    Hvad skete der?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Tag den TB... ny sherif i byen

"– Jeg forventer, at vi henter fire spillere – det er helt sikkert. Og hvis vi har mulighed for at hente endnu flere, ville jeg elske det, siger træneren, der allerede har udset sig mulige forstærkninger til OB-truppen.​"

Lyder lidt som tiden i BIF, hvor TB også fik en smørrebrødsseddel af ham
    Det flugter jo også meget godt med det TB har sagt.
    Det er helt sikkert også noget de har snakket om.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Lignede Owusu
    Syntes også mest det lignede ham. Han ligner en der er ude et stykke tid allerede desværre

Leave a comment:

Working...
X