Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Og vildt at Trybull er klar. Har ikke set ham træne 1 min med holdet før træningslejren

Comment

3-0 Julius B

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Og vildt at Trybull er klar. Har ikke set ham træne 1 min med holdet før træningslejren
        Vi spurgte ham i Ådalen til OB-SDJ. Det virkede ikke som om han var decideret skadet på hans svar. Så ved ikke om han overhovedet har været skadet. Men uden træning er det naturligvis lidt vildt alligevel.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Vi spurgte ham i Ådalen til OB-SDJ. Det virkede ikke som om han var decideret skadet på hans svar. Så ved ikke om han overhovedet har været skadet. Men uden træning er det naturligvis lidt vildt alligevel.
          Måske har han været syg.

Comment

Hvordan hang det sammen i dag? Er der fremgang i spillet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Hvordan hang det sammen i dag? Er der fremgang i spillet?
              Syntes det var okay overall set. Syntes stadig at de første 35-40 min mod Sdj var det bedste jeg har set.
              Men fin og fortjent sejr i dag uden tvivl. Men en Falk på 6’eren ville være fint til at sætte spillet eller på 10’eren til at sætte vores angribere bedre op
              Syntes dog at WCM virkelig er på vej op så håber også han får nogle chancer på 10’eren

Comment

Håber der kommer lidt højdepunkter til os det ikke har abonnement

Comment

Syntes det var okay overall set. Syntes stadig at de første 35-40 min mod Sdj var det bedste jeg har set.
                  Men fin og fortjent sejr i dag uden tvivl. Men en Falk på 6’eren ville være fint til at sætte spillet eller på 10’eren til at sætte vores angribere bedre op
                  Syntes dog at WCM virkelig er på vej op så håber også han får nogle chancer på 10’eren
                  Mon ikke at falk bliver hentet som 8er der er trods alt der vi virkelig er virkelig tynde. Jeg tror trybull starter som 6er hvis ikke vi henter en ny.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Mon ikke at falk bliver hentet som 8er der er trods alt der vi virkelig er virkelig tynde. Jeg tror trybull starter som 6er hvis ikke vi henter en ny.
                    Med wingbacks spiller vi jo kun med 1 stk 8`er ligner det. Så derfor. Den skal Ejdum jo have

Comment

Med wingbacks spiller vi jo kun med 1 stk 8`er ligner det. Så derfor. Den skal Ejdum jo have
                      Det var jo kun i 2 halvleg vi gjorde det i første spillede vi 442 men det der ligner vores forsvar måske lige med et kæmpe spørgsmålstegn ved bjørnen. Men hvem ved om han har imponeret zorninger:)

Comment

Det var jo kun i 2 halvleg vi gjorde det i første spillede vi 442 men det der ligner vores forsvar måske lige med et kæmpe spørgsmålstegn ved bjørnen. Men hvem ved om han har imponeret zorninger:)
                        Vi spillede da med 3 nede bag ved i 1. Halvleg? Yaya-Bjørn-Gomez

Comment

Vi spillede da med 3 nede bag ved i 1. Halvleg? Yaya-Bjørn-Gomez
                          Spillede han ikke 6 er ??

Comment

Spillede han ikke 6 er ??
                            Som jeg ser det er det en 3 back kæde hvor den midterste cf`er trækker op som 6`er i nogle tilfælde
                            Burgy har spillet den bedst. Dog uden vild succes. Syntes slet ikke vi har den rigtige forsvarsspiller til det.
                            Tverskov havde været perfekt i den rolle

Comment

God første halvleg hvor vi dominerer, især de første 15-20 minutter. Men vores dominans afspejlede sig ikke rigtig i mange afslutninger. Til gengæld var B93 sjældent over midten, Det blev meget lige ved og næsten. Anden halvleg blev lidt mere rodet og lige. Enten var der ikke nogen der var iøjnefaldende, eller også begyndte jeg at blive for dehydreret i heden til at bemærke det.

Arp, Ganaus, Gomez de tre bedste i mine øjne. Nu er det mod et divisionshold, men kæft hvor kan Gomez bare få styr på deres dybdebolde med sin fart. Arp er tilpas hurtig, og teknisk stærk. Owusu spillede også fint. Grubbe synes jeg løste sine opgaver fint på midten. En som Bojang spillede ok, men han gjorde sjældent noget vovet og valgte oftest den sikre løsning med bold, dvs spille bolden tilbage.

Comment

Vejle må godt nok være kommet til penge.. nu har de osse købt amon i lyngby. Men det minder om noget vi har set før i Vejle :) jeg gætter på at du rykker ned med Fredericia

Comment

Working...
                                X