Og vildt at Trybull er klar. Har ikke set ham træne 1 min med holdet før træningslejren
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg vildt at Trybull er klar. Har ikke set ham træne 1 min med holdet før træningslejren
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvordan hang det sammen i dag? Er der fremgang i spillet?
Men fin og fortjent sejr i dag uden tvivl. Men en Falk på 6’eren ville være fint til at sætte spillet eller på 10’eren til at sætte vores angribere bedre op
Syntes dog at WCM virkelig er på vej op så håber også han får nogle chancer på 10’eren
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes det var okay overall set. Syntes stadig at de første 35-40 min mod Sdj var det bedste jeg har set.
Men fin og fortjent sejr i dag uden tvivl. Men en Falk på 6’eren ville være fint til at sætte spillet eller på 10’eren til at sætte vores angribere bedre op
Syntes dog at WCM virkelig er på vej op så håber også han får nogle chancer på 10’eren
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Med wingbacks spiller vi jo kun med 1 stk 8`er ligner det. Så derfor. Den skal Ejdum jo have
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Det var jo kun i 2 halvleg vi gjorde det i første spillede vi 442 men det der ligner vores forsvar måske lige med et kæmpe spørgsmålstegn ved bjørnen. Men hvem ved om han har imponeret zorninger:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Spillede han ikke 6 er ??
Burgy har spillet den bedst. Dog uden vild succes. Syntes slet ikke vi har den rigtige forsvarsspiller til det.
Tverskov havde været perfekt i den rolle
Comment
-
God første halvleg hvor vi dominerer, især de første 15-20 minutter. Men vores dominans afspejlede sig ikke rigtig i mange afslutninger. Til gengæld var B93 sjældent over midten, Det blev meget lige ved og næsten. Anden halvleg blev lidt mere rodet og lige. Enten var der ikke nogen der var iøjnefaldende, eller også begyndte jeg at blive for dehydreret i heden til at bemærke det.
Arp, Ganaus, Gomez de tre bedste i mine øjne. Nu er det mod et divisionshold, men kæft hvor kan Gomez bare få styr på deres dybdebolde med sin fart. Arp er tilpas hurtig, og teknisk stærk. Owusu spillede også fint. Grubbe synes jeg løste sine opgaver fint på midten. En som Bojang spillede ok, men han gjorde sjældent noget vovet og valgte oftest den sikre løsning med bold, dvs spille bolden tilbage.
- Likes 4
Comment
Comment